Ačkoliv druhý Portal nabídne možnost kooperativního hraní, klasický kompetitivní multiplayer bylo Valve nuceno vyškrtnout. Původně se s ním sice počítalo, avšak po chvíli vývoje tvůrci dospěli k názoru, že je takto zpracovaná hra více hráčů příliš chaotická.
"Mimo kooperace jsme pro Portal 2 od počátku počítali i s 'klasickým' multiplayerem," prozradil Erik Wolpaw. "Dokonce jsme na něm začali pracovat a něco málo jsme dali dohromady. Výsledek se sice těžko popisuje, ale myslím, že když si v hlavě spojíte Portal se Speedballem, získáte hrubou představu."
"A i když to zpočátku působilo docela zábavně - však víte, házet pod protihráče portály - brzy jsme si uvědomili, že jsme stvořili naprosto nekontrolovatelný chaos. Hra tím úplně ztratila kouzlo Portalu a dospěli jsme tak k názoru, že kooperace bude mnohem přívětivější."
Zdroj: 1UP
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Logické | Logická FPS
Výrobce:
Valve | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
22. dubna 2011
- Kooperativní hraní
- Nové prvky
- Humor napříč hrou
- Hudba a dabing
- Radost z objevování