Do vývoje hry bylo vloženo skutečně mnoho času.
Od vydání velmi očekávaného Elden Ringu nás dělí už jen pár týdnů. Nadšení i netrpělivost fanoušků neberou konce a tak je samozřejmé, že novináři zpovídají tvůrce hry Hidetaku Miyazakiho, jak jen mohou. Právě v nedávném rozhovoru se Miyazaki vyjádřil o tom, proč vlastně byla hra odložená.
Těch důvodů bylo více, ovšem z velké části mělo jít o precizní designování otevřeného světa. „Úroveň svobody, které jsme chtěli v Elden Ringu bezprostředně dosáhnout nakonec předčila to, co jsme původně vůbec plánovali,“ sdělil Miyazaki. „Tato komplexnost postupně narůstala a čas potřebný k vyladění a QA vyžadoval mnohem více úsilí. Ve hře se nachází hodně oblastí, kde jsme museli využít pokus omyl, tedy opakovat různé mechaniky a vzorce a následně je rozšiřovat ve větším měřítku pro celou hru. Mnoho z nich bylo provázáno s celkovým tempem titulu - rytmem a plynulostí hry. Musely být navrženy tak, aby se hráč nezačal nudit.“
Věříme, že se u hry nakonec nudit nebudeme. A co Vy?