Práce na otevřeném světě Elden Ringu byly fuška. Vyžadoval mnohem více úsilí

Do vývoje hry bylo vloženo skutečně mnoho času.

Od vydání velmi očekávaného Elden Ringu nás dělí už jen pár týdnů. Nadšení i netrpělivost fanoušků neberou konce a tak je samozřejmé, že novináři zpovídají tvůrce hry Hidetaku Miyazakiho, jak jen mohou. Právě v nedávném rozhovoru se Miyazaki vyjádřil o tom, proč vlastně byla hra odložená.

Těch důvodů bylo více, ovšem z velké části mělo jít o precizní designování otevřeného světa. „Úroveň svobody, které jsme chtěli v Elden Ringu bezprostředně dosáhnout nakonec předčila to, co jsme původně vůbec plánovali,“ sdělil Miyazaki. „Tato komplexnost postupně narůstala a čas potřebný k vyladění a QA vyžadoval mnohem více úsilí. Ve hře se nachází hodně oblastí, kde jsme museli využít pokus omyl, tedy opakovat různé mechaniky a vzorce a následně je rozšiřovat ve větším měřítku pro celou hru. Mnoho z nich bylo provázáno s celkovým tempem titulu - rytmem a plynulostí hry. Musely být navrženy tak, aby se hráč nezačal nudit.“

Věříme, že se u hry nakonec nudit nebudeme. A co Vy?

Váš názor Další článek: Série Uncharted mohla být bohatší. Tvůrce Days Gone chtěl hru o mladém Sullivanovi

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,