Právě vyšel patch 1.3 pro Heroes 4 CZ

vytisknout velikost písma
Právě vyšel patch 1.3 pro Heroes 4 CZ

Ze stránek firmy CD Projekt si můžete stáhnout opravný patch 1.3 pro českou verzi Heroes of Might and Magic IV. Patch se zaměřuje na eliminaci především technických chyb ve hře a na mapách, dále přináší mřížku a stín pohybu po bojišti, který si hráči žádali. Bohužel, ani tento patch nepřináší tolik očekávaný multiplayer. Velikost patche je něco málo přes 17 MB (download).

Hra Heroes of Might and Magic IV je v České a Slovenské republice v prodeji v profesionální kompletní české jazykové verzi. Toto exkluzivní balení obsahuje:

  • Heroes of Might and Magic IV CZ - na 2 CD v obalu DVD
  • Obsáhlý 128-stránkový návod k Heroes IV
  • Heroes of Might and Magic I CZ a Heroes of Might and Magic II Gold CZ - celkem na 2 CD, ve společném obalu DVD
  • Společný, zkrácený návod k Heroes I i II Gold (plná verze se nachází na CD s hrami)

Více informací a obrázků ze hyr naleznete v naší podrobné recenzi.

Heroes of Might and Magic 4   Heroes of Might and Magic 4

Seznam změn a vylepšení obsažených v patchi 1.3

Všeobecné

Dvojité kliknutí na portrét hrdiny, který se nachází v karavaně, už více nezpůsobí pád hry.

Z obrazovky města Tvrz byla odstraněna možnost naučit se kouzla.
 
Vítězství ve hře po boji o obsazený důl už nezpůsobí pád hry.
 
Byla odstraněna chyba v případě, že je prázdný "skript pro zobrazení zprávy".

Ukládání a následné nahrávání při boji o opuštěný důl už nepůsobí pád hry.

V obrazovce bojových nastavení přibyla možnost zobrazení mřížky a stínu pohybu jednotek.

Byly opraveny chyby při přehrávání hudby.

Bylo opraveno zpomalení hry, pokud byla po delší dobu ponechána v nečinnosti.

Bylo opravené neuvolňování paměti během hry.

Na hřbitovech už nebudou "zakopené" žádné artefakty.

Mrtví hrdinové nyní nebudou moci získávat body z fontány svěžesti.

Karavany už nebudou moci procházet přes posádky nepřátelských věží.

Pokud se k hrdinovi přidají počítačem řízené nestvůry, předají mu věci, které mají u sebe.

U idolu štěstí bylo v počítačové inteligenci opraveno číselné vyjádření.
 
Kouzla "fantóm" a "vytvoření iluze" se nyní vrší jedno na druhé.

Do obrazovky nejlepších výsledků v kampaních lze nyní vpisovat jména.

Nové nejvyšší skóre už nyní nepřepíše to předcházející.

Byla opravena líheň nestvůr, která zvýšila počet hlídajících jednotek poté, co jsi s nimi odmítli bojovat.

Escape nyní na obrazovce boje funguje jako zrušení příkazu.

Klávesová zkratka Alt+M nyní vyvolá správné menu.

Příkaz F4 nyní během boje zapíná či vypíná režim plné obrazovky.

V obrazovce nahrávání hry nyní fungují i klávesy [Esc], [Enter] a klávesy se šipkami.

Na obrazovce zobrazení světa fungují klávesy [Esc] a [Enter].

V bažinách byla vylepšena funkčnost boje.

Při útoku na městskou bránu se už harpyje nebudou proměňovat v mágy.

Počítač již neopomíjí životopisy hrdinů.

Byla opravena grafika fontány v upířím sídle.

Portál nestvůr bude nyní uvádět správné názvy oblud.

Byla opravena chyba při pozastavování a opětovném spouštění příběhů na obrazovce nastavení map kampaní.

Pokud jednotka nebude moci projít teleportem, který je zablokován z druhé strany, objeví se zpráva s příslušnou informací.

Pokud se pokusíš o útěk příliš blízko města, zobrazí se nyní správná zpráva.

Ttlačítko volby hlídajících nestvůr bylo ponecháno pouze u první mapy každé kampaně.

Bylo znemožněno opětovné spuštění hry, když už hra je spuštěna.

Na obrazovce nákupu bojovníků bylo opraveno odříznutí poslední číslice u čísel vyšších než 100 000.

Byla upravena poloha ikon u dialogu portálu.

Na obrazovce nejlepších výsledků bude nyní kliknutí na prázdné místo u posuvníku listovat na další či předchozí stránku.

Pokud hra skončí bojem, hudba nyní se nebude přenášed do prologu následující mapy.

Morálka vyšší než 10 bude nyní uvedena správně.

Byla opravena zpráva při zničení oltáře.

V případě, že se pokusíš uprchnout z obležení a nevlastníš žádná další města, zobrazí se správná zpráva.

U nastavení "rychlosti boje" byla přidána informace po kliknutí pravým tlačítkem myši.

Při najetí myší na tlačítka Nahrát/Zrušit se nyní objeví text i informace po kliknutí pravým tlačítkem.

U dialogu nákupu budovy se nyní zobrazí opravený text.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu u dialogu postupu na novou úroveň.
 
Bylo opraveno chybné zarovnání textu, pokud jsi zdvihl batoh.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce ceny za kouzlo.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce knihy kouzel.

Bylo opraveno chybné zarovnání textu na obrazovce kovárny.

Byla opravena chyba v textu při kliknutím pravým tlačítkem na maják.

Byly opraveny chyby v zarovnání textu na obrazovce najímání bojovníků ve městě.

Bylo opraveno zarovnání po pravém kliknutí na ikonu první schopnosti.

Při rozlišení 1024x768 a vyšším byly opraveny chyby v textu u informace po pravém kliknutí na týdenní nárůst bojovníků.

U popisu kouzla "tekutý písek" bylo přidáno chybějící slovní spojení "tekutý písek".

Byl opraven text po najetí myší na "Koupit vše" na obrazovce tržiště.

Bylo opraveno formátování u počtu zlaťáků po nákupu předmětu na obrazovce kovárny.

Byla opravena chyba v textu u "kouzelného kruhu".

Byla opravena gramatická chyba ve zprávě u magické studny.

Byl opraven text po pravém kliknutí na správce města na obrazovce města.

U informace po pravém kliknutí na přístav bylo přidáno použití karavany.

Byl opraven text po najetí myší na "chýši mága".

Byl opraven text u "štítu <přesvědčení>", aby přesně odpovídal schopnosti týkající se ochrany jednotky.

Opravy map

Kampaně:
Cena míru - "Na rozcestí"
Už nebudeš moci bez boje ukrást všechny poklady, které "střeží" elfové na [58, 129].

Cena míru - "Důvěra mezi vojevůdci"
Bylo opraveno uspořádání zprávy na [121,81].

Cena míru - "Služebník"
Už nebudeš moci bez boje ukrást většinu pokladů za nomády na [82,107] a kámen za zlatými golemy na [58, 22].

Cena míru - "Nevysvětlitelná zrada"
Byla opravena zpráva při osvobození hrdiny Reeda z vězení.
Byl opraven překlep u události druhého dne.
Už nebudeš moci bez boje krást poklady za zlatými golemy na [103, 170].

Cena míru - "Zabít Nesmrtelného"
Na obrazovce kampaně byl při přenášení přidán popis u hrdiny Kodge.

Elwin a Shaera - "Znamení tygra"
Nyní je přístupná pila na [74,73].
Ve městě na [107,108] už nelze postavit přístav.

Pravá čepel - "Vytažení Čepele"
Orákulum nyní umístí poklad na přístupné místo.

Sláva dní minulých - "Nová cesta"
Oranžová strážní brána na [31,41] byla změněna na tyrkysovou strážní bránu.
Oranžový stan na [32,21] byl změněn na tyrkysový stan.

Jednotlivé scénáře:

"Jen další válka o doly"
Bylo opraveno možné selhání programu při tahu počítače.

"Beebee a tři prasata"
Podmínky vítězství nyní fungují správně.

"Dračí hněv"
Orákulum nyní umístí poklad na přístupné místo.

"Zanfasova soutěž"
Oblast na [126,247] je nyní přístupná.
Lodě vytvořené na [195,215] jsou také zpřístupněny.

"Námořní politika"
Plující láhev na [120,115] nyní funguje správně.

"Za jezerem"
Bylo opraveno formátování částky zlaťáků u zprávy na [40,60].

"Malá klaustrofobie"
Byla zvýšena úroveň hrdinů, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.

"Revoluce"
Byly zvýšeny počáteční suroviny a jednotky, s nimiž začínají počítačem řízení hráči.

"Utíkej! Cronx přichází!"
Byl snížen počet jednotek, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.
Artefakt Zbroj života na [36, 23] byl změněn na Zlatou plátovou zbroj, kterou mohou používat všechna povolání.

"Návrat ďábla"
Mapa je nyní obtížnější, neboť byla zvýšena úroveň Mefista (hrdiny, kterého máte porazit).

"Hledání starých hrdinů"
Byl snížen počet jednotek, s nimiž počítačem řízený hráč začíná.

"Nudná hora"
Poblíž hlavního města, s nímž hráči začínají, byly přidány nějaké další zdroje.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 podzimních herních hitů, které prostě musíte mít

10 podzimních herních hitů, které pros…

Okurková sezóna již tradičně zavítala v letních měsících i do herního průmyslu. Toto období ale za chvíli končí. S počátkem podzimu se na nás zase jednou spustí lavina očekávaných titulů, které mnohdy mají ambice dosáhnout na post letošní hry roku. Co by vás v této záplavě AAA her mělo zajímat?

10.  8.  2017 | | 12 N/A
Nejnovější úprava dělá ze hry GTA 5 pastvu pro oči

Nejnovější úprava dělá ze hry GTA 5 pa…

Grand Theft Auto 5 má za sebou již spoustu grafických modifikací. Ta nejnovější ale nastavuje novou laťku grafických orgií.

4.  8.  2017 | | 2 N/A
7 herních pecek, které vás dostanou svou atmosférou

7 herních pecek, které vás dostanou sv…

Některé hry vám dokážou proniknout pod kůži tak hluboko, že tam zůstanou navždy. Jaké kdysi oslnily nás?

5.  8.  2017 | | 15 N/A
4K obrázky z Battlefieldu téměř nerozeznáte od reality

4K obrázky z Battlefieldu téměř neroze…

Battlefield 1 stále patří mezi nejlépe vypadající hry současnosti. A z některých 4K pohlednic není těžké vyvodit, proč.

13.  8.  2017 | | 12 N/A
Hráli jsme NHL 18: betatest na ledu

Hráli jsme NHL 18: betatest na ledu

Je libo hokej? Nový ročník nejslavnější hokejové ligy světa klepe na dveře a spolu s ním i nový díl NHL od EA Sports. Jaké jsou první dojmy z betaverze?

11.  8.  2017 | | 4 N/A
10 důvodů, proč s kamarády vyzkoušet MMO hry

10 důvodů, proč s kamarády vyzkoušet M…

MMO je zkratkou anglického Massively Multiplayer Online, což je označení her pro obrovskou masu online hráčů. Je to neutuchající fenomén, do kterého se ale mnozí zdráhají proniknout. Tady máte 10 důvodů, proč byste si měli nějakou MMO hru zahrát. Hned.

14.  8.  2017 | | 3 N/A
Vypiplaný Escape From Tarkov aneb jak východní tvorba udává směr (galerie)

Vypiplaný Escape From Tarkov aneb jak …

Možná jste o hře nikdy neslyšeli. Možná už se ji nemůžete dočkat. Ať je to jak chce, Tarkov nemůžete minout z jednoho důvodu - realismus.

9.  8.  2017 | | 4 N/A
Nejnovější aktualizace pro Playstation 4 konečně přinese češtinu

Nejnovější aktualizace pro Playstation…

Sony chystá na svou konzoli PS4 zbrusu novou aktualizaci s pořadovým číslem 5.0 a ta přinese celou řadu novinek. Pro našince je tu ale podstatná hlavně ta jedna.

10.  8.  2017 |