Před třetí dílem ještě jeden datadisk Sudden Striku

Poslední dobou je čím dál populárnější pracovat na dalším dílu hry zároveň s datadiskem jeho předchůdce. A co víc, nejdříve oznámit vývoj následovníka a až po měsíci si vzpomenout, že "jsme vlastně chtěli udělat ten datadisk". Podobně se zachovala společnost Fireglow Studios se svou slavnou sérií Sudden Strike. Ačkoliv většina týmů už pracuje na třetím dílu (s novým 3D enginem) této populární real-timovky, část se vrátila k jejímu plochému 2D bratříčkovi. Koncem prázdnin se tak můžeme těšit na datadisk Resource War.

Už z názvu je patrné, že přídavek se poprvé v historii série vydá směrem ke klasickým strategiím. Nenechte se ale zmást, o stavění základen nepůjde. Opět totiž budete muset hlavně velet armádám a plnit svěřené úkoly. V rámci nich ale bude větší pozornost kladena na okolo stojící budovy - ty vám totiž mohou díky svému účelu pomoci. Například ziskem letiště si zpřístupníte možnost získat letecké posily, podobné je to s pozemními jednotkami - stačí jen obsadit příslušné sídlo a můžete z něj za chvíli profitovat.

  

Autoři do hry ale zabudovali další vymoženosti. Například starost o zásoby nafty. Tanky, motorky i letadla potřebují benzín. A pokud benzín není, k Berlínu se prostě nedostanete. Snahu o větší realitu dokumentují i další vlastnosti datadisku. Svět bude živější a logičtější. Když vyhodíte do povětří elektrárnu zásobující nepřátelskou továrnu, přes nesporné nadšení dělníků pro vás zkrátka přestane být nebezpečná.

Sudden Strike: Resource War nabídne čtyři zbrusu nové single-playerové kampaně (Německo 41, USA 44, Německo 44 a Británie 44), které by vám spolu s volnými mapami a multiplayerem měli vystačit na 100 herních hodin.

Recenzi původní hry naleznete zde.

Zdroj: Gamer´s Hell

 

Váš názor Další článek: Milión prodaných Hidden and Dangerous 2 a info o datadisku

Témata článku: , , , , , ,