Předrenderované vs real-time obrázky z Final Fantasy tech dema

Luminous engine od Square Enix ukazuje potenciál grafiky na konzolích příští generace.

Asi si ještě vzpomínáte na úchvatné technologické demo nového herního enginu Luminous od japonských Square Enix. Jestli ne, najdete ho o něco níže. Ještě o něco níž  jsou nové obrázky, díky kterým si můžete prohlédnout rozdíly mezi předrenderovanými scénami, a kvalitou grafiky počítané v reálném čase. Na levé straně jsou obrázky předrenderované, na pravé real-time.

Rozdíl je vidět v přidaných filtrech a třeba detailnosti zlatého řetězu na krku. A určitě vidíte i další odlišnosti. Navzdory tomu jde pokyvovat jenom nad tím, co Luminous dokáže a vážně jsem zvědavý na první hru v tomto enginu. Jenom poznámka, nová verze Final Fantasy XIV to nebude, běží na vlastním enginu.

ag_39.jpgag_40.jpg
ag_41.jpgag_42.jpg
ag_43.jpgag_44.jpg

Předrederované * Real-time

Zdroj: Game Watch (via Kotaku)
Váš názor Další článek: Next-gen konzole budou poslední svého druhu. A je to dobře

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,