Na nejvyšší obtížnost se prý jen v Aktu I budete trápit týdny a Akty III a IV jsou jen pro elitní hráče.
Blizzard na fórech prostřednictvím komunitního manažera Bashioka odhalil změny ve vybalancování obtížnosti v odemykatelném módu Inferno. „Úrovně monster v Infernu už nejsou lineární. Monstra se postupně stávají výrazně obtížnějšími. Je to reakce na testování Inferna,“ napsal Bashiok. Stejná obtížnost ve všech oblastech prý nepůsobila dobře, zvlášť u finálního bosse, a navíc nenabízela ani dostatečnou výzvu pro ty nejdrsnější hardcore hráče. „Předpokládáme, že každý s dostatkem času a odhodlání se dostane na úroveň 60. Ale skok v Inferno obtížnosti musel být jiný pro jeho specifické publikum. Pro ty šílené hráče, co potřebují obrovský nárůst obtížnosti. Pro casual, ale stále hardcore publikum chcete viditelný, ovšem mírnější nárůst obtížnosti.“ Inferno obtížnost bude tak jen pro ty nejelitnější hráče a připravit se máme na to, že budeme hodně umírat a dlouho dobu budeme mít mizerné postavy. Jen v Aktu I se prý budeme trápit týdny a Akty III a IV jsou jen pro ty nejvíc elitní hráče. Nicméně i v nižších aktech bude k nalezení velmi kvalitní loot.
Mimo zpráv o Inferno módu se objevily i detaily o povolání Demon Hunter. Server IGN získal exkluzivně trailer s představením, tak na něj mrkněte:
- Plynulá zábava
- Zajímavý příběh
- Dlouhá trvanlivost
- Skvělý multiplayer
- Zatím bez PvP
- Error 37 zpočátku