PC | X360 | PS3 | Akce | Preview

Preview: Brothers in Arms: Hell’s Highway – zlatý hřeb Ubidays

Na konec týdne jsme si nechali informace o hře, která byla na Ubidays nejblíže k dokončení. Vyrazte s námi do Nizozemí v druhé světové.

Okolo her se dají roztočit slušné peníze. Nejedná se jen o prodej titulů samotných, ale také různých věcí okolo, nebo třeba produkci filmů a knih na motivy her. V případě Brothers in Arms: Hell’s Highway je to ještě složitější protože tvůrci odhalili rovnou dvojici knih, kterou chtějí vydat okolo uvedením samotné hry, jež je naplánováno na letošní srpen. To byla jedna z mnoha zajímavých informací, kterou oznámili na letošních Ubidays, podívejte se ale s námi nejprve na samotný titul.

biahh_01.jpgbiahh_02.jpg

Den naplněný věčným přívalovým deštěm, mlhou a zvuky střelby vypadal jako živý, člověku při hraní přišlo, jako by i jeho zbraň byla promoklá a někteří novináři odcházeli od prezentace polití studeným potem.

Nikoho asi nepřekvapím odhalením, že BiA se bude opět odehrávat v průběhu druhé světové války. Přesněji bude den zasazen do desíti dnů roku 1944, kdy se vžijete do kůže jednoho z amerických vojáků v Holandsku, abyste se pokusili o úspěšné pokračování po vylodění v Normandii v rámci operace Market Garden. Konkrétně ukázka na Ubidays přitom představovala den šestý – deštivý pátek 22. září, zvaný také černý pátek. Den naplněný věčným přívalovým deštěm, mlhou a zvuky střelby vypadal jako živý, člověku při hraní přišlo, jako by i jeho zbraň byla promoklá a někteří novináři odcházeli od prezentace polití studeným potem. Až do takové míry se podařilo Gearboxu vybudovat atmosféru války.

biahh_03.jpgbiahh_04.jpg

Přebíháte spolu se svými parťáky z jednoho krytu do druhého, tisknete se k mokrým zídkám a po očku přitom sledujete situaci v okolí. Přes hustý déšť není pořádně vidět, od dělostřelecké palby se po okolí valí oblaka hustého dýmu, který se pak usazuje na všech površích a vy opatrně vykukujete zpoza  zbytků osídlení, hledáte možnou cestu dál. Snažíte se udržet klíčově důležité město na zásobovací cestě, právě zásobování je největší slabina celé operace. Támhle za hradbou z pískových pytlů vidíte nějaký náznak pohybu, rychle se skryjete a dáváte poslední povely svým mužům. A do toho pořád ten zatracený déšť.

art.jpg

Klidně i osamělý protivník může být dostatečný problém, skrytý za vhodnou barikádou. Pokud si budete hrát na hrdiny, zkusíte vyběhnout a dostat jej, za chvilku se válíte ve všudypřítomném bahně těžší o pár gramů olova. Nejraději byste každou překážku po cestě vyhodili do povětří i s nepřáteli, ať už granátem, nebo pomocí kolegy a jeho zázračné bazuky, bohužel není ani pro jedno dostatek munice. Musíte se tedy opatrně krýt, postupovat jako tým, přitom pomatovat na to, že Němců je v okolí čtyřikrát tolik, co vás. Každý roh skrývá novou výzvu, i hloupá zídka se dvěma nepřátelskými vojáky se může proměnit ve vaši noční můru.

biahh_05.jpgbiahh_06.jpg

Támhle za hradbou z pískových pytlů vidíte nějaký náznak pohybu, rychle se skryjete a dáváte poslední povely svým mužům. A do toho pořád ten zatracený déšť.

Přitom se všechno, co ve hře potkáte, točí okolo historických faktů. Černý pátek je reálný historický den, dokonce se při hraní dozvíte spoustu dalších informací, o kterých jste se dozajista ve škole neučili. Souvisí s tím i dvojice oznámených knih, které byly oznámeny na Ubidays, na nichž pracuje plukovník Antal, historický poradce tvůrců. První z knih vyjde ještě před koncem července, dočtete se v ní příběh jedné z rot během dvou dní desetidenní operace, které pak budete moci ve hře prožít. Druhý titul pak naleznete v knihkupectvích (samozřejmě v originále) ke konci září a odhalí vám veškeré historické údaje okolo doby popisované ve hře.

biahh_07.jpgbiahh_08.jpg

Pokud jste fanoušci série Brothers in Arms, nebo vůbec druhé světové války, jistě již se nemůžete dočkat na srpen, kdy by Hell’s Highway měl vyjít. Můžete se jej dočkat na PC, X360 a PS3. Ostatně, na Ubidays byly k dispozici již téměř hotové verze s tím, že při srovnání PC a X360 zatím lehce vede počítačové zpracování, zejména díky efektům vody. Ale na výsledek si ještě budeme muset počkat. Pozor! Rozchod!

Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | akční FPS z druhé světové
Výrobce: Gearbox Software | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 25. září 2008
  • autentická atmosféra
  • poutavý příběh
  • občas grafika
  • nulová evoluce hry
  • technické chybky
  • zoufalá AI
Diskuze (3) Další článek: Nový týden: Doupě v novém

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

**Meta má zjednodušit pravidla a být ke všem spravedlivá **Facebook s Instagram věnují samostatný odstavec bradavkám **Pravidla ale neřeší nebinární, transsexuální a intersexuální osoby

Petr Urban
InstagramFacebookSociální sítě
U filipínského ostrova Luzon se na obloze objevilo něco neznámého. Mohla by to být nová čínská vzducholoď

U filipínského ostrova Luzon se na obloze objevilo něco neznámého. Mohla by to být nová čínská vzducholoď

** Na internetu se objevily snímky něčeho, co by mohla být vzducholoď určená k dlouhodobým letům ve velkých výškách ** Tento objekt se pohyboval v blízkosti západního pobřeží filipínského ostrova Luzon ** Vzhledem k okolnostem by mohlo jít o moderní čínskou vojenskou vzducholoď

Stanislav Mihulka
VzducholoďVojenství
Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

** Lidstvo se připravuje na kolonizaci Měsíce ** Jednou ze základních surovin, bez nichž se na naší přirozené družici neobejdeme, je nepochybně kyslík ** Kde ho vzít?

Stanislav Mihulka
KolonizaceMěsícO2
Nejničivější bomba v historii lidstva. Rusko zveřejnilo dokument o testu Car-bomby
David Polesný
Sovětský svazAtomová bombaJaderný útokZbraně
Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

** O bublinách v galaxiích toho víme jen velmi málo ** Theo O’Neill a jeho kolegové se to snaží zlepšit ** Zmapovali magnetická pole naší Lokální Bubliny

Stanislav Mihulka
Astronomie

Aktuality

15:22 | Do Praslavi se brzy podívame i na PlayStationu. Český survival Hobo: Tough Life vychází 23. února. Z technických důvodů se ale datum ještě může změnit. 
11:59 | Vesmírná akce Everspace 2 se po dvou letech v předběžném přístupu chystá na vydání plné verze. Na PC dorazí 6. dubna. Verze pro PlayStation 5 a Xbox Series S|X mají vyjít v průběhu léta. 
11:44 | Nacon chystá na 9. března v 19:00 našeho času prezentaci Connect. Uvidíme v akci Gluma, RoboCopa nebo hororové Ad Infinitum. 
7. února | Už zítra ve 23:00 nás čeká další Nintendo Direct. V něm se dozvíme více informací o novinkách, které zamíří na Switch v první polovině roku. Během 40minutové prezentace jistě dojde i na nová oznámení. 

Únorový Computer

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak surfovat anonymně

Test přenosných projektorů

Kompletní srovnání DDR4 a DDR5

Jak vyčistit počítač od špíny a prachu