Preview: Starcraft 2 – první informace o následníkovi krále real-time strategií

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 40

Diskuze k článku

beer  |  02. 06. 2007 19:12

pokud se o dvojku bude Blizzard starat jako o jednicku (temer 10 let a stale nove patche?!), verim, ze se opet bude jednat o "dokonalou" hru :)

 |   |  Odpovědět
dzy  |  25. 05. 2007 22:35

sice 3D ale Blizzardi si s tím poradí ...věřím že to bude opět vynikající hra ,která naváže na mohutný úspěch SC 1 (i BW)... at už hratelností či příběhem :)

 |   |  Odpovědět
neregistr  |  25. 07. 2007 11:12

no me se to taky nelibi ale doufejme ze je to ve fazi vyvoje

 |   |  Odpovědět
Chorosh  |  23. 05. 2007 16:07

Teda musím říct, že řádně dodrbali moji oblíbenou jednotku. Ty nový Siege tanky vypadají víc jak pavouk než jako zabudovanej tank. A hlavně ta hlaveň s barevným lemováním, to je hnus velebnosti! :) Byť ty nový sou ve 3D, starý tančíky vypadají 100x realističtěji. Doufám že s těmi tanky ještě něco udělají, nebo budu nucen přestat hrát za terrany

 |   |  Odpovědět
derrdevil  |  25. 05. 2007 15:28

naprosto souhlasím! Na zpracování siege tanků jsem byl obzvláště zvědavý, ale tohle nevim nevim...dokonce změnili i ten skvělý zvuk při jeho rozkládání

 |   |  Odpovědět
Miki  |  22. 05. 2007 20:38

...Za zmínku určitě stojí trosky lodí, které se po pádu na platformu přirozeně skutálí – je vidět, že v Blizzardu si dávají práci i s fyzikou. ...

Viděl jste vůbec to video? Tohle fakt přirozená fyzika neni. Když vezmu v úvahu kolik ty části lodi asi váží (pokud to neni z bakelitu ), tak asi těžko budou takhle klouzat... notabene ještě setrvačností se posunovat na rovině, když "sjedou" z toho srázu. Schválně se koukněte na třináctou minutu toho videa, kde Protossové zničí Terranská kasárna... Jestli takhle vypadá reálná fyzika, tak tady někdo hodně dlouho nebyl venku... .

 |   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  22. 05. 2007 20:45

Mám pocit, že při psaní článku jsem to video viděl tolikrát, že ho snad znám už nazpaměť i pozpátku . Jistěže fyzika není dokonalá a slůvko "přirozeně" není úplně na místě, nicméně o reálné fyzice jsem neřekl ani slovo - jen jsem zmínil, že v Blizzardu konečně s fyzikou počítají, což je rozhodně příjemné. Jestli se kousky sesypou takhle nebo malinko jinak, je mě osobně jako hráči vcelku jedno; pokud vám dělá takováhle maličkost vrásky, je mi vás malinko líto .

 |   |  Odpovědět
Miki  |  22. 05. 2007 20:56

OK, psal jsem to samozřejmě přehnaně... Jen mě překvapilo, že to, čemu jsem se já už při prvním podívání potutelně usmíval, vy označujete jako přirozené chování .

 |   |  Odpovědět
wojta  |  27. 05. 2007 12:06

Pak by taky bylo na místě pokud se na zemi nachází nějaká jednotka, tak jí ty padající kusy pěkně rozdrtí.

 |   |  Odpovědět
Miki  |  22. 05. 2007 20:58

... teda rozhodně se nechci hádat . Rozhodující to neni, přeci jen jde hlavně o hratelnost (a mě osobně i o příběh v kampani), jen mě to praštilo do očí .

 |   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  22. 05. 2007 21:03

Nerad bych, abyste mě pochopil špatně, svoji odpověď jsem nemyslel nijak útočně . Sice chápu, čemu jste se usmíval, mně to naopak udělalo docela radost .

 |   |  Odpovědět
cache  |  22. 05. 2007 22:10

Bolo treba napisat nie ze je tam prirodzena fyzika, ale ze tam JE fyzika

 |   |  Odpovědět
Dritzzt (novy), Dritzzt (novy)  |  22. 05. 2007 22:35

Ale je to na asteroidu. Tam je menší přitažlivost, než na planetě, že :)

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  22. 05. 2007 17:43

Zatím mi to připadá, že nový S2 bude mít lepší grafiku, lepší grafiku, nějaké nové jednotky a hlavně lepší grafiku. A tímto bych shrnul vývoj na poli RTS .

 |   |  Odpovědět
Chorosh  |  23. 05. 2007 14:34

Tak oni to přece taky chtějí prodat :) Většina hráčů si to koupí kvůli grafice, přece si nebudou kupovat něco co vypadá jako Red Alert II. Je pravda že mohli být více inovativní, ale ono je to těžké být inovativní a zároveň oslovit miliony fanoušků starého SC.

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  24. 05. 2007 14:38

Jo já chápu, že je to marketing, ale mě teda jako fanouška starého SC neoslovili. Stejně jako mě neoslovil ani nový C&C. Holt jsem asi idealista a tak stále doufám, že se i na tomto poli něco urodí...

 |   |  Odpovědět
Giglipuf  |  22. 05. 2007 17:20

Už vidim, jak na to dělá Blizzard podporu - a i kdyby, chci vidět těch pár jedinců, kteří to opravdu rozjedou...
Až tučňák vyleze z plínek a bude mít celosvětovou 80% podporu na všechno, možná - nech si snít

 |   |  Odpovědět
Chorosh  |  23. 05. 2007 16:00

Jen aby se ti ty tvý posvátný vokna nezamlžily :) ty počítačovej mágu
PS: Mac nemá 80% podporu a spousta her se pro něj překládá, i SC btw.

 |   |  Odpovědět
yanick  |  23. 05. 2007 21:00

Peticia za SC2 na Linuxe
http://www.petitiononline.com/ibpfl/petition.html

 |   |  Odpovědět
FastIkarus, FastIkarus  |  23. 05. 2007 21:38

 |   |  Odpovědět
z  |  24. 05. 2007 00:14

To bohužel není, je to jen o INSTALATORU pro Linux.

 |   |  Odpovědět
yanick, yanick  |  24. 05. 2007 00:36

Doom 3 a Quake 4 maju tiez len instalator pre linux, nainstaluje spustaci skript, binarne subory a konfiguraky a zvysok (data, zvuky, grafika) je ten isty, co je vo windows ( http://zerowing.idsoftware.com/linux/quake4/ )

 |   |  Odpovědět
andree  |  25. 05. 2007 12:39

kym ta hra bude bezat (aj) cez OpenGL, s portovanim by nemal byt problem.. horsie bude, ak budu chciet pouzivat DirectX 10

 |   |  Odpovědět
qwix  |  22. 05. 2007 17:04

opravte si prosim chybicku: "Terrani posíleni chabým vítězstvím shromažďují jednotky pro finální útok, je tedy potřeba vzít na ně něco skutečně mocného: mateřskou loď." - veta ma zacinat "Protossy (protossi?) posílení chabým ..."

 |   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  22. 05. 2007 17:30

Nene, je to správně . Terrani v popisovaný moment dosáhli dílčího vítězství a chystají proti ofenzívu, budují předsunutou pozici a shromažďují jednotky - na to Protossové reagují vysláním mateřské lodě .

 |   |  Odpovědět
cache  |  22. 05. 2007 10:21

Mothership - "jenže ve hře se nesetkáme s Terranským nebo Zergským protějškem této jednotky, cílem autorů je vyvážit hru bez vytváření alternativních jednotek"
Toto ale vobec nieje iste. Jednoznacne vyjadrenie je, ze to co maju k dispozicii, nieje ani zdaleka finalna podoba hry. Nikde nebolo oznamene ze Terrania, alebo Zergovia nebudu mat protajsok Protoss Mothership, ale nikde ani nebol ukazany, pretoze este nemusi byt hotovy.. Navyse ak je cielom vyvazit hru, tak praveze musia mat protajsok..

"žádná čtvrtá hratelná frakce ve hře nebude obsažena", "chybět nemá ani tajemná rasa Xel’Naga, která stojí za evolucí Zergů a Protossů"
Tieto tvrdenia si predsa odporuju. Samozrejme nikto necakal ze si vymyslia novu rasu, ale vela ludi cakalo ze sa objavi prave Xel’Naga. Kedze sa vlastne nic nevie tak tvrdenie ze stvrta rasa nebude je scestne. Mozno sa bude dat hrat za Xel’Naga, mozno nie, nic nie je iste.

Zatial je v hre vlastne vidno, ze Protossi maju nove jednotky, ale nieje vidno vsetky, ze Terrania maju jednu novu jednotku ale nieje vidno vsetko a ze Zergovia maju vylepsenych Zerglingov. Cize akekolvek tvrdenia typu to nebude, alebo tamto bude tak su uplne mimo.

Ale pravda je ze sa tesim strasne moc (tak 333%) :) Udajne sa nechali pocut v Korei (priamo od vyvojara), ze koncom roka by mohlo byt k dispozicii verejne beta demo.. Avsak je to informacia typu Jedna Pani Povedala..

A co sa tyka videi, samozrejme su k dispozicii v plnej kvalite a velkom rozliseni priamo na strankach www.starcraft2.com. Ingame video ma aj velmi dobry komentar v anglictine.

Btw, tento clanok si zasluzil byt k dispozicii vcera, 99% tychto informacii bolo k dispozicii v sobotu, resp. v nedelu rano.

 |   |  Odpovědět
Vrecko  |  22. 05. 2007 12:28

v klidu z videa je jasny ze 12-16 battlecruiseru utocicich z vice smeru se za pomoci "yamato gun" utoku se s materskou lodi bez problemu vyporada.

 |   |  Odpovědět
Joker  |  22. 05. 2007 14:17

Podle mě by stačilo méně. Vtip té hry bude právě v chytrém použití různých druhů jednotek. Stejnětak i v "jedničce" efektivita jednotek závisí na jejich použití, třeba takových 20 carrierů může být smrtící armáda anebo jak ovce na porážku, podle způsobu použití

 |   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  22. 05. 2007 13:09

Zdravím, nepřesnosti se v článku nenáchází, dovolte mi to v bodech vysvětlit:

Mothership - Viceprezident herního designu Rob Pardo se na tiskové konferenci po představení Starcraftu 2 vyjádřil, že sice mohli udělat Terranskou a Zergskou alternativu protossské Mothership, ale neudělali to, neboť jejich cílem je vyvážit hru jinými prostředky, jak se píše v mém článku. Jistěže hra není ve své finální verzi a ledacos se ještě může změnit, podle všeho se ale pracuje na singleplayerové kampani a vyvážeností frakcí do multiplayeru, závažnější zásahy do game designu typu tvorby nových ultimátních jednotek neočekávám. Nemáte pravdu, že na vyvážení hry je protějšíek nutný - dokazuje to první Starcraft, kde se protějšky vlastně nekonají.

Xel'Naga - Nic si neprotiřečí: hráč dostane možnost hrát za Terrany, Protossy a Zergy, toť vše. S rasou Xel'Naga se podle všeho setkáme jako s nehratelnou rasou v singleplayeru. Počet hratelných frakcí byl potvrzen na zmíněné tiskové konferenci, začlenění rasy Xel'Naga do singleplayeru oznámil designér Andy Chambers.

Jak tedy vidíte, je k dispozici víc informací, než jen to, co je vidět z videí. Mým cílem určitě nebylo napsat článek s popsáním uvolněných záběrů ze hry a kopcem spekulací o tom, jaký Starcraft bude či nebude - místo toho jsem se snažil z důvěryhodných sdrojů sesbírat co největší množství střípků informací přímo od lidí z Blizzardu a ty přehledně shrnout. Je tak možné si spolu s videi udělat slušný obrázek o tom, jaký by měl Starcraft 2 být, přestože byl teprve před několika dny oficiálně oznámen jeho vývoj.

 |   |  Odpovědět
cache  |  22. 05. 2007 22:09

Mohol by som teda poprosit o link na zdroj tych informacii? Tvrdite ze sa o tom vyjadrili na tlacovej konferencii, nikde som ale podobne informacie nevidel.

 |   |  Odpovědět
d_awe, d_awe  |  22. 05. 2007 22:15

Zdrojem článku jsou z větší části informace z různých článků zveřejněných na serveru Gamespot.com.

 |   |  Odpovědět
Babant  |  23. 05. 2007 14:14

Na této adrese je možno shlédnout nebo stáhnou záznam z konference pořádané v Korei po oznámení SC2.
http://media.pc.ign.com/media/850/850126/vids_1.html

Zdraví Babant

 |   |  Odpovědět
mynonA  |  22. 05. 2007 09:32

Podobnost mateřské lodi s atlantis je čistě náhodná? dokonce i drone-like střely, že se blizzard nestydí

 |   |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  24. 05. 2007 21:29

třeba se stydí

 |   |  Odpovědět
JosephD, JosephD  |  05. 06. 2007 11:45

Souhlasím, jde vidět, že je StarGate Atlantis pořád hodně populární

 |   |  Odpovědět
JK  |  22. 05. 2007 09:15

Netušíte náhodou jestli to bude portované i pro Linux? Zaslechl jsem že to má prý běžet i na Mac OS, tak si říkám že by mohli udělat i verzi pro tučňáka, ne?
Jinak ta hra vypadá teda super

 |   |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  22. 05. 2007 09:28

Oficialni porty sice nejsou, ale hry od Blizzardu velmi dobre funguji pres wine.

 |   |  Odpovědět
Ilfirin  |  24. 05. 2007 14:55

A co legalita toho.

 |   |  Odpovědět
andree  |  25. 05. 2007 12:31

ked si tu hru kupis, nevidim nic co by na tom bolo nelegalne

 |   |  Odpovědět
Dritzzt (novy), Dritzzt (novy)  |  22. 05. 2007 07:46

* smazáno *

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor