Preview: Too Human – být příliš člověkem se někdy nevyplácí

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

Liborek  |  20. 03. 2008 12:25

Jen bych uvedl na pravou míru, že engine, který hru pohání nemá (až na minoritní zbytky, které nemohly být odstraněny) s UE3 vůbec nic společného. SK se na tomto enginu nelíbilo hlavně to, že nedokázal kvalitně vykreslit velká venkovní prostředí a byl hrozně nestabilní při větším počtu jednotek na bojišti.

A ohledně data vydání, nově je oznámen srpen 2008 ( podle IGN http://xbox360.ign.com/index/release.html )

 |   |  Odpovědět
JosephD, JosephD  |  20. 03. 2008 13:16

Ohledně opravy enginu, cituji ze svého článku: "...když si snad jako první vývojářské studio licencovali engine nové generace, dnes známý jako Unreal Engine 3. Po jeho pracném přeprogramování (dosud trvá soudní spor mezi Silicon Knights a studiem Epic ohledně nefunkčnosti jistých grafických elementů a nedodání kompletního technologického balíčku) a dlouhém vývoji samotné hry se vše pomalu ale jistě chýlí ke konci." - takže modifikaci enginu jsem zmínil

Ohledně data vydání, jak mé tak vaše prozatím není oficiální a podle mě se ještě několikrát změní. V každém případě děkuji za korekci, pro jistotu ale v článku ponechám více známější datum

 |   |  Odpovědět
Liborek  |  20. 03. 2008 18:31

Jasan . To datum dle IGN by mělo být asi přesnější, jelikož to právě nedávno měnili z května na srpen, uvidíme. Hlavně aby to už vyšlo, jsem na tuto hru vážně zvědavý.

 |   |  Odpovědět
Liborek  |  20. 03. 2008 18:33

A ještě k tomu enginu. V článku je doslova: "Na závěr bych už snad jen představil vynikající audiovizuální zpracování poháněné zmiňovaným UT3 grafickým enginem.". Jen ta noticka, že to není UT3 engine, ale SK engine.

 |   |  Odpovědět
JosephD, JosephD  |  20. 03. 2008 19:51

Jj k té větě na závěr jsem už předpokládal, že si čtenář prvotní popsání enginu na začátku článku přečetl . Mno v každém případě vím, co myslíš. Je to asi jako když 3DRealms skoro od samotného jádra upravili UT Warfare engine k obrazu svému, přesto se to může oficiálně nazvat tak maximálně "silně modifikovaná verze UT Warfare enginu"

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor