Při vývoji Serious Sam 4 se na technologiích nešetřilo

Do vylepšeného Serious Enginu natekly tisíce dolarů z kapes vydavatele.
Při vývoji Serious Sam 4 se na technologiích nešetřilo

Vývojáři z Croteamu toho od ohlášení hry v roce 2013 moc nenamluvili, nýbrž nějaké drobky se vždy najdou. Mezi ně nyní můžeme zařadit i rozhovor pro chorvatský herní časopis Reboot, jehož redaktoři vyzpovídali hlavního designéra a marketingového šéfa studia.

V rozhovoru uvádí, kolik vylepšení během tvorby hry implementovali do jejich herního enginu, známého pod jménem Serious Engine. Nechybí mezi nimi technologie pro zaznamenávaní pohybu nebo dokonce i fotogrammetrie. Rendering by také neměl přijít zkrátka, autoři slibují znetelně lepší výsledky. Špatné zprávy máme pak pro piráty, hra totiž použije stejnou ochranu proti kopírování, jako její předchozí díl. 

Celý rozhovor naleznete zde: