Příběh a rychlý pád hry Fallout 76: co všechno se pokazilo?

Diskuze čtenářů k článku

Mysel_1  |  25. 01. 2019 07:51  |  Microsoft Windows 7 Firefox 62.0

Udelat MMO v nejakem popularnim hernim svete neni obecne spatny napad. Ovsem v tomhle pripade Bethesda predvedla naprosto spickove vsechno to, co v takovem pripade proste NESMITE udelat, pokud je cilem poradny vydelek a/nebo spokojenost hracu.. (A take naprostou neschopnost reagovat na prusery racionalnim zpusobem, sbirat zpetnou vazbu od zakaznika atd.)

 |   |  Odpovědět
FMX  |  27. 01. 2019 08:48  |  Macintosh OS X Safari 12.0

Dle mého názoru Bethesda pohřbila celý Fallout hned na začátku s vydáním Fallout 3. Původní kouzlo z Falloutu 1 a 2 tak bylo nenávratně pryč a zbyla kýčovitá, po chvilce nudná, opakující se hra bez ducha a kloudného příběhu.

 |   |  Odpovědět
h8_  |  08. 02. 2019 16:45  |  Microsoft Windows 7 Chrome 71.0.3578.98

Chápu, že Fallout 3 pro klasického hráče kultovní série byl šok. Ale zrovna příběh byl na 10 Oscarů. Ono i GTA 3 byl šok, ale posunulo se to v kult (možná komerci)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor