Přijďte se podívat na Mafii II na GDS 2009

Chcete na vlastní oči vidět v pohybu Mafii II? Tak si nenechte ujít letošní ročník setkání nezávislých herních vývojářů a všech herních nadšenců.

6.-7. listopadu 2009 se v Brně v hotelu Bobycentrum uskuteční již sedmé setkání nezávislých herních vývojářů a všech herních nadšenců. Na návštěvníky čeká bohatý program, který započne v pět hodin odpoledne, v pátek, prezentací herních titulů z domácí česko-slovenské scény. Po roční přestávce se tak na konferenci vrací blok, kdy mají vývojáři možnost prezentovat svá díla.

Vrcholem pátečního večera pak bude první oficiální česká prezentace, pro širokou veřejnost, hry Mafia 2 od brněnských studií 2K Czech. Prezentovat svoje projekty mají možnost jak profesionálové tak amatéři. Sobotní program bude již od ranních hodin velmi pestrý a nabitý zajímavými přednáškami.

logo.png

Od témat jako jsou testování her, game design, multiplatformové scriptování, herní novinařina či nové technologie se dostaneme i k představení několika společností. Na konferenci vystoupí zkušené osobnosti české herní scény a podělí se s Vámi o své dovednosti, jako příklad můžeme uvést zástupce z 2K Czech, Cauldronu, nVidie či Microsoftu.

Kompletní aktuální program


Pátek 6. listopadu

GDS Club Hall

17:00 | Zahájení

17:10 | Immortal World - první česká 3D MMORPG
CZ
Prezentuje: Jan Havlas a Martin Mlček | Immortal World

17:50 | Machinarium
CZ
Prezentuje: Jakub Dvorský | Amanita Design

18:40 | Střepy snů
CZ
Prezentuje: Matouš Ježek | Midnight Theatre

19:20 | Cabela's Big Game Hunter 2010, info pro zájemce o práci v Cauldron
SK
Prezentuje: Lukáš Labaj | Cauldron

20:00 | Mafia II - představení
CZ
Prezentuje: Jarek Kolář & spol. | 2K Czech


Sobota 7. listopadu

2K Congress Hall

9:00 | Zahájení

9:15 | Jak se to dělá v Kanadském Vancouveru - O vývoji her, nejen pro konzoli Wii.
CZ
Přednáší: Jan Sovák | Koolhouse Games Inc. (Vancouver, Canada)

10:15 | 10 nejvýznamnějších gamedesignérů
CZ
Přednáší: David Kubec

11:15 | Konzole vs. PC
CZ
Přednáší: Martin Zavřel | Vývojový manažer, 2K Czech

Konzole dominují hernímu světu již hezkou řádku let. V České republice jsme ovšem s tímto trendem poněkud pozadu. Cílem přednášky je rozkrýt příčiny obou faktů a ukázat, o co mnozí z vás přicházejí.

12:00 | Přestávka na oběd

13:30 | Napojení grafiky na hratelnost a technologii
CZ
Přednáší: Miloš Jěrábek & Dan Sklář | 2K Czech

Grafika pro 3D engine není jen o vytváření krásných scenérií a úžasných zážitků, ale práce na pokraji grafiky, technologií a designu plná ústupků a kompromisů.

14:30 | Grafika v NFS Shift (bude specifikováno)
CZ
Přednáší: EA Czech

15:30 | Mafia II: Hlavní postava v rukou nefrustrovaného hráče - ovladatelnost, vizuální kvalita a stylizace
CZ
Přednáší: Michal Mach | 2K Czech

Na této přednášce se pokusíme shrnout to, co dělá z 3rd person ovládání dobré ovládání a jak jsme se s tím poprali během vývoje Mafie II. Přednáška je vhodná hlavně pro animátory a designéry, ale bude se probírat i technologie, takže ani technicky zdatní jedinci by se nemuseli nudit.

16:30 | Coffee break

17:00 | 2K Czech: Představení firmy

CZ
Přednáší: Martin Zavřel & Gabriela Jakabová | 2K Czech

Shrnutí historie firmy, přechod pod 2K Games, informace pro zájemce o práci a ukázka hry Axel & Pixel.

18:00 | Hratelnost a vyprávění
CZ
Přednáší: Jarek Kolář & Matouš Ježek | 2K Czech

Přednáška/workshop pro herní designéry o problematice herních pravidel a vyprávění příběhu.

nVidia Club Hall

9:15 | Environment-textures.com - představení projektu
SK
Přednáší: Tomáš Babinec | Smartnet IBC Ltd

10:15 | Microsoft XNA Game Studio
CZ
Přednáší: Tomáš Herceg | Microsoft

11:15 | PhysX & 3D Vision
CZ
Přednáší: Igor Staněk | Product PR Manager EMEA , NVIDIA

12:00 | Přestávka na oběd

13:30 | Multiplatformový vývoj her ve vlastním engine
SK
Přednáší: Vladimír Dieneš | Cauldron

14:30 | "Ostrostřelec"
CZ
Přednáší: Martin Procházka | Hammerware

Postmortem střílečky vyvíjené na zadání pro taiwanského výrobce herních automatů. Specifika spolupráce s asijskými kolegy.

15:30 | Mafia II - Bringing city to life
EN
Přednáší: Martin Brandstätter & Jan Kratochvíl | 2K Czech

How do we achieve the image of living city with limited resources? Logic behind spawning elements and small peak under the hood of AI in Mafia2.

16:30 | Coffee break

18:00 | Diskuse regulovaná moderátorem
CZ/SK
Přednáší: bude specifikováno

Cauldron Workshop Room

9:15 | Jak jednat s distributory
CZ
Přednáší: Lubor Kopecký | Sleepteam Labs

10:15 | QA všeobecně a z pohledu nezávislého týmu
CZ/SK
Přednáší: Fineway Studios

11:15 | Programátorský workshop
CZ
Přednáší: bude specifikováno

12:00 | Přestávka na oběd

13:30 | Jumboo, Gelex - prezentace iPhone her
CZ
Přednáší: Pavel Barák | Handjoy

14:30 | Vývoj a distribuce aplikací pro iPhone
CZ
Přednáší: Martin Šťáva | uLikeIT s.r.o.

15:30 | Jak založit herní společnost
CZ
Přednáší: Lubor Kopecký | Sleepteam Labs

16:30 | Coffee break

17:00 | Diskuse regulovaná moderátorem
CZ/SK
Přednáší: bude specifikováno

Pořadatelé si vyhrazují právo na změnu, nebo částečné zrušení programu

Pokud si nechcete nechat ujít tenhle bezesporu nabitý program, zaregistrujte se na stránkách www.gds09.cz, kde také najdete další informace.
 

Váš názor Další článek: Recenze: Singstar Motown – v rytmu afroamerických hvězd

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,