Chcete na vlastní oči vidět v pohybu Mafii II? Tak si nenechte ujít letošní ročník setkání nezávislých herních vývojářů a všech herních nadšenců.
6.-7. listopadu 2009 se v Brně v hotelu Bobycentrum uskuteční již sedmé setkání nezávislých herních vývojářů a všech herních nadšenců. Na návštěvníky čeká bohatý program, který započne v pět hodin odpoledne, v pátek, prezentací herních titulů z domácí česko-slovenské scény. Po roční přestávce se tak na konferenci vrací blok, kdy mají vývojáři možnost prezentovat svá díla.
Vrcholem pátečního večera pak bude první oficiální česká prezentace, pro širokou veřejnost, hry Mafia 2 od brněnských studií 2K Czech. Prezentovat svoje projekty mají možnost jak profesionálové tak amatéři. Sobotní program bude již od ranních hodin velmi pestrý a nabitý zajímavými přednáškami.

Od témat jako jsou testování her, game design, multiplatformové scriptování, herní novinařina či nové technologie se dostaneme i k představení několika společností. Na konferenci vystoupí zkušené osobnosti české herní scény a podělí se s Vámi o své dovednosti, jako příklad můžeme uvést zástupce z 2K Czech, Cauldronu, nVidie či Microsoftu.
Kompletní aktuální program
Pátek 6. listopadu
GDS Club Hall
17:00 | Zahájení
17:10 | Immortal World - první česká 3D MMORPG
CZ
Prezentuje: Jan Havlas a Martin Mlček | Immortal World
17:50 | Machinarium
CZ
Prezentuje: Jakub Dvorský | Amanita Design
18:40 | Střepy snů
CZ
Prezentuje: Matouš Ježek | Midnight Theatre
19:20 | Cabela's Big Game Hunter 2010, info pro zájemce o práci v Cauldron
SK
Prezentuje: Lukáš Labaj | Cauldron
20:00 | Mafia II - představení
CZ
Prezentuje: Jarek Kolář & spol. | 2K Czech
Sobota 7. listopadu
2K Congress Hall
9:00 | Zahájení
9:15 | Jak se to dělá v Kanadském Vancouveru - O vývoji her, nejen pro konzoli Wii.
CZ
Přednáší: Jan Sovák | Koolhouse Games Inc. (Vancouver, Canada)
10:15 | 10 nejvýznamnějších gamedesignérů
CZ
Přednáší: David Kubec
11:15 | Konzole vs. PC
CZ
Přednáší: Martin Zavřel | Vývojový manažer, 2K Czech
Konzole dominují hernímu světu již hezkou řádku let. V České republice jsme ovšem s tímto trendem poněkud pozadu. Cílem přednášky je rozkrýt příčiny obou faktů a ukázat, o co mnozí z vás přicházejí.
12:00 | Přestávka na oběd
13:30 | Napojení grafiky na hratelnost a technologii
CZ
Přednáší: Miloš Jěrábek & Dan Sklář | 2K Czech
Grafika pro 3D engine není jen o vytváření krásných scenérií a úžasných zážitků, ale práce na pokraji grafiky, technologií a designu plná ústupků a kompromisů.
14:30 | Grafika v NFS Shift (bude specifikováno)
CZ
Přednáší: EA Czech
15:30 | Mafia II: Hlavní postava v rukou nefrustrovaného hráče - ovladatelnost, vizuální kvalita a stylizace
CZ
Přednáší: Michal Mach | 2K Czech
Na této přednášce se pokusíme shrnout to, co dělá z 3rd person ovládání dobré ovládání a jak jsme se s tím poprali během vývoje Mafie II. Přednáška je vhodná hlavně pro animátory a designéry, ale bude se probírat i technologie, takže ani technicky zdatní jedinci by se nemuseli nudit.
16:30 | Coffee break
17:00 | 2K Czech: Představení firmy
CZ
Přednáší: Martin Zavřel & Gabriela Jakabová | 2K Czech
Shrnutí historie firmy, přechod pod 2K Games, informace pro zájemce o práci a ukázka hry Axel & Pixel.
18:00 | Hratelnost a vyprávění
CZ
Přednáší: Jarek Kolář & Matouš Ježek | 2K Czech
Přednáška/workshop pro herní designéry o problematice herních pravidel a vyprávění příběhu.
nVidia Club Hall
9:15 | Environment-textures.com - představení projektu
SK
Přednáší: Tomáš Babinec | Smartnet IBC Ltd
10:15 | Microsoft XNA Game Studio
CZ
Přednáší: Tomáš Herceg | Microsoft
11:15 | PhysX & 3D Vision
CZ
Přednáší: Igor Staněk | Product PR Manager EMEA , NVIDIA
12:00 | Přestávka na oběd
13:30 | Multiplatformový vývoj her ve vlastním engine
SK
Přednáší: Vladimír Dieneš | Cauldron
14:30 | "Ostrostřelec"
CZ
Přednáší: Martin Procházka | Hammerware
Postmortem střílečky vyvíjené na zadání pro taiwanského výrobce herních automatů. Specifika spolupráce s asijskými kolegy.
15:30 | Mafia II - Bringing city to life
EN
Přednáší: Martin Brandstätter & Jan Kratochvíl | 2K Czech
How do we achieve the image of living city with limited resources? Logic behind spawning elements and small peak under the hood of AI in Mafia2.
16:30 | Coffee break
18:00 | Diskuse regulovaná moderátorem
CZ/SK
Přednáší: bude specifikováno
Cauldron Workshop Room
9:15 | Jak jednat s distributory
CZ
Přednáší: Lubor Kopecký | Sleepteam Labs
10:15 | QA všeobecně a z pohledu nezávislého týmu
CZ/SK
Přednáší: Fineway Studios
11:15 | Programátorský workshop
CZ
Přednáší: bude specifikováno
12:00 | Přestávka na oběd
13:30 | Jumboo, Gelex - prezentace iPhone her
CZ
Přednáší: Pavel Barák | Handjoy
14:30 | Vývoj a distribuce aplikací pro iPhone
CZ
Přednáší: Martin Šťáva | uLikeIT s.r.o.
15:30 | Jak založit herní společnost
CZ
Přednáší: Lubor Kopecký | Sleepteam Labs
16:30 | Coffee break
17:00 | Diskuse regulovaná moderátorem
CZ/SK
Přednáší: bude specifikováno
Pořadatelé si vyhrazují právo na změnu, nebo částečné zrušení programu
Pokud si nechcete nechat ujít tenhle bezesporu nabitý program, zaregistrujte se na stránkách www.gds09.cz, kde také najdete další informace.