Připravte si pytlíky, fanoušek kutí Descent v Unreal Enginu 3

Hlava se vám možná zatočí už při pohledu na první experimentální video.
Připravte si pytlíky, fanoušek kutí Descent v Unreal Enginu 3

Při vyslovení jména Descent si vybavím lehký pocit nevolnosti, svíravý strach a hřejivý pocit vítězství nad smrtí. Plus se na mysl vkrádá ještě vzpomínka na jedno tuzemské herně-magazínové fiasko, ale to už je jiná kapitola. Zpátky ke hře. Descent je legenda. Tahle střílečka jako jedna z prvních přinesla šest stupňů volnosti, což znamená, že jste se svojí kosmickou stíhačkou mohli létat všemi směry.

Principy byly jednoduché, bloudit koridory vesmírných dolů, hledat přístupové klíče, rozstřelit reaktor a v bezpečí uniknout dřív, než se důl složí jako domeček z karet. V realitě to až taková sranda nebyla, protože úrovně byly pekelně komplexní, občas jste ani nevěděli, kde je nahoře a kde dole, navíc doly byly plné zabijáckých robotů… ach, ty vzpomínky. Možná si je budeme moci znovu připomenout, protože fanoušek jménem Max tvoří remake hry v Unreal Enginu 3. Podívat se můžete na první video s prototypem hratelnosti, nicméně ve finále by měla hra převyprávět původní příběh hry, přinést původní úrovně s důrazem na hororovou atmosféru, nabídnout všechny původní zbraně, plus možná nějaké nové. Chybět nemají ani věrně zpracovaní nepřátelští roboti a model Pyro-GX lodi ve vysokém rozlišení a s 3D kokpitem. Více na provizorních stránkách projektu.

 

Zdroj: RSP
Související články
  1. Descent se chystá prorazit na Wii