PC | RPG

Problémem Aionu nejsou servery

Nově spuštěnému MMO Aion: The Tower of Eternity jsme se v posledních několika dnech a týdnech věnovali celkem pravidelně, povětšinou ve spojení s drobnými hardwarovými kiksy, jež hru od oficiálního startu provázely, a stále provázejí. Ve valné většině případů se přitom jedná o čekací fronty na herní servery, na něž si hráči nepřestávají stěžovat.

A to i navzdory skutečnosti, že vývojáři jen v Evropě již spustili šest nových strojů. Problém to nicméně nevyřešilo, a NCsoft tak v současné době usilovně hledá cestičku, kterak fanoušky nenásilně přesunovat mezi jednotlivými servery: "Pokud by stačilo spustit nové servery, žádné fronty by se už dávno netvořily," prozradil Ryan James, ředitel PR oddělení NCsoft West. "Pravdou totiž je, že Evropa již disponuje servery, na něž se dá dostat bez čekání."

VIDEO: 2047 'Aion: Tower of Eternity - trailer'

Zajímá vás, kde je tedy zakopán pes? James ihned přišel s vysvětlením: "Problémem jsou sami hráči. Většina z nich se totiž snaží dostat pouze na úzký počet serverů, čímž dávají vzniknout dlouhým zácpám. Celá řada ostatních serverů přitom nabízí hraní bez jakéhokoliv čekání."

Zdroj: Eurogamer

Dostupné pro: PC
Žánr: RPG | MMORPG
Výrobce: NCSoft | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 25. záři 2009
Diskuze (9) Další článek: První seznam aut z NFS: Nitro

Témata článku: , , , , ,