Problémem Natalu prý budou lagy

Pokud vaši potřebu rozmáchlých gest již Wii nezvládá uspokojovat, a vám nevadí, že před televizí vypadáte jako šašci, jistě jste se nemálo těšili na chystaný projekt Natal, jenž slibuje revoluci na tolika úrovních, že tomu s čistým svědomím snad ani nelze věřit.

Jak to tak ale vypadá, tuhle zajímavě vyhlížející serepetičku dost možná čeká strmý pád. Ředitel studia Traveller's Tales, Jon Burton, se totiž pro jeden zahraniční plátek rozpovídal nejen o Natalu, přičemž prozradil, že by problém s lagy mohl Microsoftu nepříjemně zavařit.

"Abych pravdu řekl, podstatně nadšenější jsem z pohybového ovladače od Sony, než toho od Microsoftu," uvedl Burton v interview. "Natal je neuvěřitelně chytrý projekt, avšak problémy s lagy a absence fyzických tlačítek značně zužují typ her, které jeho prostřednictvím bude možné hrát."

Co se týče pohybové hůlky od Sony (no jo, pořád nemá oficiální jméno), tam je Burton poněkud optimističtější: "Řešení Sony bude levnější, dostatečné a k vašim prstům přikurtuje tlačítka, takže budete moci hrát vše včetně first-person stříleček."

Ačkoliv má Burtonovo prohlášení něco do sebe, je třeba fanouškům Sony zarazit extatické projevy s tím, že tenhle japonský gigant v podstatě neudělal nic jiného, než že od základu obšlehnul ovládání od konkurence. A nejsem si jistý, že vyšší výpočetní výkon konzole, na který bude vedení Sony lákat, je dostatečným důvodem, proč se přiklonit právě k jejich řešení.

Zdroj: CVG

Váš názor Další článek: Demo Divinity 2 je na síti

Témata článku: , , , , , , ,