Probuďte se do noční můry v tajemně vypadající Tangiers

Slovo silnější než meč.

Hry jako Dishonored mají tu výhodu, že umožňují hráči vychutnat si je opakovaně bez pocitu stereotypu. Jednou můžeme projít danou úroveň a zabít vše co se pohne; při opakovaném hraní se ukrývat v stínech a nepřátele obcházet. Tangiers nabídne něco podobného, ale hráčova aktivita se promítne přímo do struktury hry.

Temný svět Tangiers je silně inspirován hrami (Thief, Dishonored), literaturou (William S. Burroughs, J.G. Ballard), hudbou (Throbbing Gristle, Cabaret Voltaire) i výtvarným uměním (dadaismus). Herní prostředí má organicky reagovat na náš způsob hraní, takže pokud se rozhodneme protivníky chladnokrevně zabíjet, další levely se tomu uzpůsobí a stanou se mnohem nebezpečnějším místem. Jestli se kolem nich naopak budeme chtít nenápadně prosmýknout, prostředí na to zareaguje tím, že hlídky budou v budoucnu daleko obezřetnější a všímavější.

Tvůrci zmiňují úroveň s majákem – čím více nepřátel v ní zabijeme, tím obtížnější může být průchod následujícím levelem. Maják se v něm totiž objeví a jeho světelný louč bude moci snadno odhalit naši pozici. Umístění majáku je přitom flexibilní a při dalším průchodu hrou se může změnit.

Aby toho nebylo málo, protivníci budou mluvit, my jejich rozhovory můžeme odposlouchávat a ty se následně objeví v psané podobě na obrazovce. Nápisy půjdou seslat k zemi, což poslouží k odlákání nepřátel a možná i k jejich eliminaci (toto není jisté).

tangiers.jpg

Na nějaké detaily o příběhu si budeme muset ještě počkat. Zatím víme akorát to, že se ve hře ujmeme role tajemné bytosti, jež bude odhalovat tajemství ztracené civilizace.

Zní to velmi zajímavě, jak to nakonec celé dopadne, se ovšem dozvíme až někdy v průběhu příštího roku.

Zdroj: PCGamesN

Váš názor Další článek: Microsoft zítra ohlásí nový Xbox. Co čekat?

Témata článku: , , , , , , ,