Proč nevznikl filmový Bioshock?

Gore Vebinski, režisér stojící za trilogií Pirátů z Karibiku, se pokusil vysvětlit, proč sešlo z natáčení filmové verze Bioshocku. Jeho vize byla prý drsná a nesmlouvavá, což se nelíbilo studiu, které z filmu chtělo udělat rodinnou záležitost.

"Nenarazil jsem na nikoho, kdo by byl ochotný obětovat tolik peněz a zároveň ponechat R-kové hodnocení (od 17 let výše, pozn. red.)," řekl Verbinski pro Coming Soon. "Navíc jsem nechtěl pracovat na PG-13 verzi. R ke hře patří. Ke všem těm malým sestřičkám, injekcím a tak dále."

"Jen jsem chtěl udělat film, po kterém byste si i po čtyřech dnech třásli a říkali si 'Ježíší Kriste!'... Tenhle film prostě musí být strašidelný. Je ale potřeba vytvořit i celý podmořský svět, cena je proto vysoká. Nikdo nechtěl investovat do tak drahého R filmu."

Po Verbinskim přezval projekt Juan Carlos Fresnadillo, známý hororem 28 týdnů poté. I po změně režisérské stoličky to však vypadá, že jsou práce na filmu u ledu.

Zdroj: Coming Soon
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce
Výrobce: Irrational Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 24. srpna 2007
  • Hacking
  • Adam
  • Big Daddy
  • Další System Shock
  • Skvělá grafika
  • HW nároky (na PC)