Proč nikdy nevznikl Metroid 64?

Metroid patří mezi nejdůležitější značky Nintenda, není proto divu, že se v každé generaci dočkal příslušné pozornosti. Tedy kromě jedné výjimky. Ačkoli jsme si Samus užili na Gamecube i Wii, stařičké Nintendo 64 zůstalo neposkvrněné. Proč? To prozradil Yoshio Sakamoto, tvůrce série.

"Ve skutečnosti jsem o Metroidovi na N64 přemýšlel, jenže jsem cítil, že nejsem ten pravý. Když jsem držel N64 ovladač, nedovedl jsem si představit, jak by se s ním Samus ovládala. Pro mě bylo prostě příliš brzy, abych se do 3D Metroida pustil."

"Nintendo v jednu dobu oslovilo lidi z jiné firmy a požádalo je, jestli by nechtěli N64 Metroida udělat oni, jenže odmítli. Řekli nám, že se necítí dost sebejistě, aby udělali pokračování, které by se mohlo srovnat se Super Metroidem. To beru jako kompliment za to, co jsme se Super Metroidem dokázali."

Zdroj: gamestm
Diskuze (2) Další článek: Čínská konkurence Kinectu

Témata článku: , , , , , , , , , ,