Kluci ze Slightly Mad Studios prozradili, že není lehké optimalizovat jejich kolos pro novou konzoli Sony. Snaží se ale udělat tu nejlepší možnou hru, a také aktivně využít tlačítko pro sdílení.
Ačkoliv je Playstation 4 bezesporu velmi výkonný stroj, během úvodních let budou vývojáři téměř vždy narážet na překážky a problémy, které vyřeší až zkušenosti a čas. To samé se stalo také tvůrcům očekávaného simulátoru Project CARS, jak podotknul v nejnovějším rozhovoru Andy Tudor, kreativní ředitel studia.
Problém je v tom, že rychlost jednoho jádra v konzoli PS4 je nižší, než je tomu u high-end PC sestav, takže musí tvůrci dělit mnohé malé úlohy na několik milisekundových částí. Výzva přichází při snaze rozdělit jejich renderování na jednotlivá vlákna, a především při tvorbě příkazových seznamů.
Ty lze v konzoli PS4 rozdělit až na čtyři jádra najednou, takže by to šlo relativně jednoduše obejít. Další menší problémy přichází v oblasti paměti, jak ale podotýká sám Tudor, prakticky vše lze vyřešit a chce to jen čas a správný přístup.
Naopak tvůrce velmi zajímá tlačítko Sdílet a její využití, které podle jejich názoru bude ve hře monstrózní.
Project CARS se připravuje na druhou polovinu příštího roku pro PC, PS4, Xbox One, Wii U a SteamOS.