Project Overdrive

Pakliže máte jako tvůrce skutečně v úmyslu, aby vaše hra v současné konkurenci obstála, je míchání a různé kloubení herních žánrů v současné době už prakticky nutností. Nejinak je tomu i u Projectu Overdrive od Buka Entertainment, kterýžto má být něco mezi first person střílečkou, RPG, adventurou a automobilovou závodní hrou.
Project Overdrive
Pakliže máte jako tvůrce skutečně v úmyslu, aby vaše hra v současné konkurenci obstála, je míchání a různé kloubení herních žánrů v současné době už prakticky nutností. Nejinak je tomu i u Projectu Overdrive od Buka Entertainment, kterýžto má být něco mezi first person střílečkou, RPG, adventurou a automobilovou závodní hrou. Podobný mix předvedl třeba před drahnou dobou Redline a chystaný Loose Cannon vypadá, že by se také do této definice mohl docela dobře vejít.

Příběh je tentokráte velice prostý. Po několika dlouhých měsících stojíte konečně před branou místní věznice, naštěstí z té správné strany, v kapse dvacet dolarů, což jsou vaše veškeré finanční prostředky, a rozjímáte, zda máte vzít nějakou nanejvýš nepříjemnou a nudnou práci s malým platem, protože nic lepšího neseženete, nebo oživit pár starých kontaktů s podsvětím a díky svým nezanedbatelným schopnostem si začít budovat život řádného kriminálníka plný divokých nocí, přestřelek, mrtvol v kufru kradených aut a mimochodem taky hromady peněz. Snad nemusím nijak zvlášť rozpitvávat, kterou cestou se maník vydá...

Hra bude rozdělena do misí, které však krom několika stěžejních nebudou dopředu dané, ale budou se náhodně generovat, dle vaší dosavadní činnosti a způsobu hry. Budete si totiž moct vybrat, zda se kupříkladu přidáte k nějakému gangu, kde budete plnit úkoly svého bosse, či půjdete pouze na vlastní pěst, bez ohledu na ostatní, můžete si také hrát bodyguarda či naopak na nájemného vraha, prostě snaha o co největší volnost.

Veškeré dění se bude odehrávat v jednom současném nejmenovaném městě (kromě posledního levelu, jenž by měl být situován na jakýsi ostrov), které bude splňovat klasické podmínky realističnosti. Chodci se budou zastavovat na přechodu, když jim blikne červená, když někde vyprázdníte zásobník, můžete si být jistí, že za chvíli se objeví příslušníci policejního sboru, aby prozkoumali tuto nežádoucí aktivitu, celé město bude strukturováno do čtvrtí s odlišnou architekturou a konečně snad budou veškeré objekty podléhat skutečnému poškození a přechod mezi vnějším prostranstvím a budovami by nemělo oddělovat žádné nahrávání a přitom by měly být zachovány vcelku slušné detaily interiérů. Dočetl jsem se také jedno zajímavé tvrzení, že na pěší přechod města z jednoho koutu do druhého budete potřebovat neskutečných sedm hodin! No uvidíme.

Díky poměrně rozsáhlé hrací ploše půjdou také používat všechny dopravní prostředky, díky kterým se autoři lehce vytahují, že to bude takové Need for Speed ve městě. Dodat bych ještě mohl, že se nezapomnělo ani na multiplayer a celé téhle parády se snad dočkáme v druhém nebo třetím čtvrtletí tohoto roku.

Nejnovější komentáře