Projekt Broken Age potřebuje více peněz, tři miliony nestačí

Studiu Double Fine nestačily vybrané peníze z Kickstarteru na připravované herní dítko Broken Age, a proto bude nejspíše rozděleno do dvou částí.
Projekt Broken Age potřebuje více peněz, tři miliony nestačí

Když tvůrci her jako The Cave či Brutal Legend představili v únoru na Kickstarteru svůj chystaný projekt Broken Age, tak nikdo nečekal, že místo požadovaných 400 tisíc dolarů vyberou neuvěřitelných 3,3 milionů dolarů a už vůbec nikdo nepočítal s tím, že to bude pořád málo. Světe div se, ale je to tak.

Tim Schafer, prezident studia Double Fine, to zdůvodňuje tím, že po tak obří vybrané částce zvětšili hru od dřívější plánované nespočetněkrát, díky tomu stouply i finance, které nyní stačí zhruba tak na polovinu. Ovšem už je podle něj blbé vrátit se zpět na Kickstarter, tak se po delším rozhodování tvůrci přiklonili k možnosti hru rozdělit na dvě části.

Broken-Age1.jpg doublefineadv.jpg keyart-game14773-img230729.jpg

První část vyjde v lednu roku 2014 v rámci Steam Early Access, kde si ji budou moci zakoupit všichni potencionální zájemci a tím přispět na vývoj druhé části, která by měla vyjít koncem dubna jako bezplatná aktualizace. Tvůrci dále zdůraznili ještě fakt, že hráči, kteří už přispěli na tento projekt, získají slíbený dřívější přístup do bety bez ohledu na datum vydání.

Zdroj: Kotaku

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A