První dojmy: Bioshock – deník dobrodruha z hratelné verze

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 6

Diskuze k článku

Reno Raines  |  19. 06. 2007 14:38

tusi nekdo? alespon priblizne? diky

 |   |  Odpovědět
Pindal  |  19. 06. 2007 10:44

Ten kdo to hral byl asi dost mlady, ze nepoznal klasickou Pipemanii.

 |   |  Odpovědět
Ertefol, Ertefol  |  19. 06. 2007 13:19

Ve zdrojích, ze kterých jsem čerpal, to bylo, ale přišlo mi zbytečné používat přirovnání, jenž by vytrhávalo čtenáře z vyprávění (ono i s manou se mi to nelíbilo, ovšem co jsem měl dělat, že).

 |   |  Odpovědět
jj  |  18. 06. 2007 11:55

vypadá to slibně

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  18. 06. 2007 09:45

No jo, takže střílečka. Tak co tam máme dál? Třeba konečně zas něco od Spectora - tvůrce System Shocku...

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  18. 06. 2007 09:30

Hmm. Velká škoda že původní autor nezmínil to co asi zajímá většinu hráčů a na co se těší:
1) Jak je to s linearitou hry a možnost řešit situace vícero způsoby
2) Jak je to s příběhem? Je tam vůebc nějaký krom havárie letadla a hledání manželky s dítětem? Něco jako postupné odhalování minulosti města - a jak se za ty první hodiny jeho podání a kvalita jeví?

Jinak tenhle článek neříká nic moc. Vpodstatě všechno šlo vypozorovat už z videí nebo vyšíst z novinek. Když měl někdo příležitost na to šáhnout mohl hlavně popsat jak se hra hraje - myšleno ve smyslu jak ho to bavilo a jaké měl pocity než obyčejný popis toho co ve hře udělal

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor