Hrál jsem dvojku. Pojmem bez zabíjení jsem myslel - bez zbytečnýho zabíjení (pokud se nepletu bylo za to hodnocení Silent Assassin) - takže zabiju pouze svůj cíl (tomu se samozřejmně vyhnout nejde), ale nikoho jinýho. Ždný stráže, civilisty nic. Tahle cesta mě zajímá nejvíc a jde mi o to kolik možností tam je. V H2 se mi líbilo, že bylo možný sejmout poslíčka s květinama a pak tam nakráčet hlavním vchodem, zabít dozvážku jídel a s krabicí mlíka vejít bez podezření do sklepa apod. A zajímá mě jak je na tom v těchto ohledech i novej díl.
Jestli jsou ty mise propracovaný a za pomocí různej obleků či plížení se dá k cíli dostat bez zabíjení několika cestama a nebo je to hodně linerání, že se ta člověk problíží jednou předem danou cestou a jiná neexituje (pomocí berliček jako zamčený dveře apod.)