První dojmy: Resident Evil 4 – evoluce hororu

Diskuze čtenářů k článku

dj  |  25. 03. 2005 00:55

a je to bomba. Uz je to jedna z nejprodavanejsich her. Kupt, nebude litovat

 |   |  Odpovědět
qwertty  |  13. 01. 2006 19:45

Neznate nekdo cheaty na tudle hru na PS2?

 |   |  Odpovědět
tombac  |  25. 03. 2005 06:24

Souhlasím s autorem článku, hraní RE4 je totálně návykové. Už jsem to dohrál třikrát, z toho dvakrát jsem jel nonstop. Naprosto fantastická hra, nejlepší konzolovka současnosti!!! Ti inteligentní nepřátelé, to je vážně síla!! A bossové? No comment!!! K tomu ještě fantastická grafika, efekty, atmosféra, nádherné videosekvence, pohlcující hratelnost, spousta upgradovatelných zbraní, výborné minihry... A ta akce?! Ježíškriste!!! Co si přát víc?! Tohle je prostě herní nebe!!!!!

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 08:35

no tak pokud je TOHLE grafika next-gen konzoli, tak mam vaznej strach ze se ujmou samozrejme je to kravina ze jo? (ale to asi vsichni vedi) :))

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel, Martin Zavřel  |  25. 03. 2005 09:04

No... mohu Tě ujistit, že V POHYBU to vyrazilo dech řadě grafiků od nás ze studia... je to prostě jedna z těch her, které nelze soudit podle obrázků 
Místy to vypadá tak, že prostě nechápeš... když se ti poprvé otevře výhled na jezero, nebo padne noc a spustí se bouřka, nebo bojuješ s Tyrantem uprostřed hořící stodoly... to zkrátka musíš vidět. Takhle opravdu ještě žádná hra nevypadala...

 |   |  Odpovědět
:-)  |  25. 03. 2005 13:05

Raptore nespoiluj
 
4all: Je fakt, že takhle sutečně zatím žádná hra nevypadala. Na druhou stranu je fakt, že toho je dosaženo za cenu skutečně geniálních triků. V podstatě je RE 4  série místností spojených tunely a animacemi (vyšší patra dosažitelná po žebříku), kdy nemůžete nikde spadnout ani šlápnout vedle. Ale je to udělaný tak, že prostě nikdo nic nezpozorujete aby to vadilo. Je to skutečně mistrovské dílo. A HL2 , D3 a podobné vedle tohoto graficky působí jako chudáčci z low poly a odpornými normal/bump mapami. Bez debat. Zatím nejhezčí hra.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel, Martin Zavřel  |  25. 03. 2005 13:10

Bez obav, již tradičně spojluji po vzoru Hideo Kojimy, takže pokud jsem napsal "Tyrant", je vám asi jasné, že tam žádný není

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 15:41

rofl a pak ses probudil

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 15:45

je videt ze jsi asi hl2 nebo d3 nikdy poradne nevidel, ale zij si dal ve svym snu :))

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 15:58

tak sm si teda prohlidnul spoustu obrazku na IGN a jako ta hra nema stiny? obcas se tam mihne nejakej hnus z jednoho zdroje svetla a to jeste jen u hlavni postavy (ale rozhodne teda nebyli na vsech screenech), bump mapping sten zadnej? hmm to vypada dost obycejne po technicke strance. hele ta nejhezci hra vsech platforem nema dynamicky stinovani predmetu? nevim no ale po nejakych videich mam pocit ze to nema ani havoc a je to cely nascriptovany. jo postavicky jsou pekny ale udelat hezkou postavicku kdyz se pohybuje v mistnostech kde skoro nic neni jen par textur a levnejch zastaralejch efektu je easy. technicky je to takovej chodici tekken, pekny postavicky a jedna mistnost. ubohy. nehodnotim grafiku z umeleckyho hlediska, coz muze bejt good ale ciste z technickyho, a jestli jsou postavicky z HL2 low poly tak jsi asi fakt nevidel alyx z blizka nebo v nejakym modu kde si muzem hybat s fyzikou. no pekna hra to muze bejt, ale jak rikam po technicke strance slabota. a kdyz napises ze hl2 a d3 jsou chudacci s odpornyma normal/bump mapama tak je to docela lol kdyz je u tebe hezci hra ktera tohle ani nema :)))co nejaky pixel shadery? ani jsem si zadnych nevsiml. a te antialiasing vypada naprosto strasne (ale to muze bejt jen dojem z fotek)

njn next gen konzole, hehe vzdycky se rad zasmeju, hlavne kdyz vidim treba video z UE3 ktery bude jen zacatek next gen konzoli. ach jo zbytecny se bavit

 |   |  Odpovědět
Hrac  |  25. 03. 2005 16:05

Jojo, tak presne takovi experti jako ty zabiji hry na PC. HL2 a D3 jsou ostatne dukazem - ale kdyz to tak chces...

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 19:32

sorry ale tvuj prispevek jsem nepochopil. ja hry na PC "zabijim"? to mi prosim te vysvetli. jo a nejsem zadnej expert, expert je jenom almighty joe. diky za pochopeni

 |   |  Odpovědět
Hrac  |  25. 03. 2005 21:27

Ano, ty a tobe podobni. To ze uzivatele PC tlaci, aby hra byla vic - tech-demo vyuzivajici PS verze X.Y, tisice dynamickych objektu, ultra-realisticke a slozite "dosad cokoliv" maximalne pripodobnene nudnemu zivotu - nez samotna hra, vede k tomu, co na PC muzes dnes videt. Brak v lesklem kabatku. Asi tak.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 00:01

hmm nesouhlasim. me PC hry bavi. bavi me CSS, HL2, LOTR-BFME, warhamer40k, doom3, far cry, BiA, SWRC, WOW, Riddick, kotor2. neni to brak. jsou to skvely hry se skvelou hratelnosti, a navic maj supr grafiku. nechapu te, pro me je ostuda udelat hru plnou moznosti jako GTA SA a pritom se na to neda divat diky rozplizlejm texturam a otresnymu frameratu. sorry ale hratelnost a technicke zpracovani musi jit tak trochu spolu, protoze bysme jinak doted hrali pacmana a radovali se jak to ta kulicka hezky pozira. jedna otazka pro vsechny, jaky hodnoceni by dostal RE4 se stejnou hratelnosti ale v grafice napr. SH1 ? kazdej si na to odpovezte sami...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  26. 03. 2005 07:58

A jaky hodnoceni by dostal D3 ,Riddick ,Far cry atd. kdyby byly v grafice SH1 ?...urcite o polovic nizsi nez RE4 ,kterej neni na grafice tolik zavislej(jako vyse jmenovany hry). A po jejim odstraneni nam tu zustane krystalicky cista hratelnost ,coz nelze rict o Far cry ,D3 a spol. Pak by si zaslouzily maximalne tak 3/10.
Jinak je fakt ,ze posledni dobou(cca 2roky) je to s PC stale horší a horší. Me uz na nem nebavi hrat absolutně nic. Je to jenom o nablejskany grafice. Vyvojari se akorat predhanej kdo udela bumpmapingovitejsi bumpmaping ,pixlšejdrovitejší šejdry a jiny nesmysle a na hratelnost/atmosferu/design je pro ně snad podřadnej. Trebas takovej Metroid Prime strci do kapsy HL2 s D3 dohromady. A ani k tomu nepotřebuje nabusenou fyziku nebo realtimovy stiny (a btw na me udelal ,co se tyce vizuelniho cítění, mnohem velkolepejsi dojem nez jakakoliv "hypernarvaná" PC hra soucasnosti).
Ja mam za to ze zlatá éra PC her skoncila nekde s BG. Od ty doby to je stale vetsi a vetsi brak bez spetky nápadu a originality A to mam doma PC ktery je pro spoustu lidí snem (GF6800 ultra ,P4 3,4Ghz ,1GBRAM ,Audigy 2, Logitech 5.1 Z-5500 ,monitor nejvyssi model od iiyamy(19") ,HDD Raptor 10000rpm apod. srandy -tim se vůbec nevychloubam, jinak sem skromnej(ale nejlepší ). No a akorat s tim brouzdam po netu a cekam jestli se nekdy objevi neco ,co by stalo alespon za nainstalování

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 13:16

no tohle co pises je samozrejme zaujata blbost. jak jsem rek, technicky zpracovani jde do urcite miry ruku v ruce s hratelnost. v SH1 by samozrejme neslo vytvorit neco takovyho jako FC, udelat obrovsky levly kde se muzes dopracovat k cili vice zpusoby a s tak velkou volnosti pohybu a AI nepratel. naproti tady mame RE4 kterej je konceptem a technickou pokrocilosti v podstate vylepseny 3rd person chozeni po mistnostnech s par sefikama (njn japonci nikdy nic jinyho neumeli). me hry na PC bavi a nejsem sam. metroid prime by treba na PC byl takovej propadak ze si to ani nedokazes predstavit. mozna by ses mel zamyslet jestli to neni trochu o vkusu, me treba konzolovy 3rd person chodicky s panacka prestali bavit po dohrani mgs2, kde jsem zjistil ze je to v podstate easy podivnej brak na dve odpoledne. PC hry me bavi mnohem vic, nevim jestli jsou tam hry ktery se daji hrat treba 2 roky a furt te bavi (morrowind, nwn) nebo neco poradne akcniho online ( napr. UT2004 onslaught je o tolik trid nad tim slavnym HALO2 multakem, ze je skoda o tom vubec mluvit). neni to o tom ze jsou PC horsi a horsi (to je blbost¨, je to spis naopak) je to spis o tom ze te nebavi a ses zaujatej. ja treba hral metroid prime, a muzu ti rict ze vetsi ptakovinu jsem uz dlouho nevidel. proste dementni japonci udelali prumernou anti-akcni strilecku ktera je zajimava (no jak pro koho) akorat tim ze se promenis v LOL kulicku ...twe sorry ted se odmlcim, mam zachvat smichu... ukoncil bych to asi takto, pokud te nezaujala ani jedna hra na PC za rok 2004, tak ti VELICE doporucuji, prodej ho, a hrej japonsky hricky, ale hlavne se snaz pusobit nezaujate v prispevcich, jinak to vyvolava smich, sry

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 13:27

jen sem chtel rict - nebud joe od nintenda, pls

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  26. 03. 2005 14:19

Zato s ty tvoji rekace vubec zadna zaujatost cejtit neni Podle me se naopak hratelnost a grafika ovlivnujou jenom minimalne. Jinak bych netravil desitky a desitky hodin u Crimsonlandu... Je jasny ze kdyz ma skvele hratelnej titul jeste paradni prezentační stranku ,tak je to samozrejme plus. Ale ja na grafice tolik nelpim. Ja mam zebricek hernich hodnot nasledovnej: 1)Hratelnost (bez ni muze bejt hra trebas fotorealisticka ,ale co je to platny kdyz u ni vydrzis 10 minut) ,2)atmosfera ,3)design ,4)přibeh ,5)originalita a az za 6)grafika následovana replaybilitou.
Ano na PC by byl Metroid velkej propadák ,stejne jako byla konverze MGS2 ,SH2,3,4 a jinych konzolovek. Ale to z toho duvodu ,ze na PC hraje jina sorta lidi ,ktery sou zamereny na "slozity" hry jako RTS ,MMORPG... Takze je jasny ze tady arkadovka nema šanci. A neovlivni to ani fakt ze je to nejlepsi hra jedny platformy. Osobne ale neverim tomu ze si ho hral. Mozna si se koukal na videa ,maximalne si ho videl jak ho nekdo hraje na stojanu...Sem presvedcenej ,ze i ortodoxni PCckař ,kdyz by prekousnul "podřadnej" fakt ze hraje arkadovou hru, by se u toho kralovsky bavil. BTW: Metráka delali Americani(konkretne z Austinu ,Texas) ,nikoliv Japonci. Taky mi to nejde do hlavy jak Americani muzou udelat skvelou arkadovku ,ale je to tak
PS: ja sem hral celej zivot na PC (zacinal sem na 386SX a to je uz vic jak 8 let) a na konzole jsem presel relativne nedavno ,takze tady nelze mluvit o zaujatosti k PC hram. Jde proste o fakt ,ze herni odvetvi houfne migruje na konzole a ja nechci prichazet o ty nejvetsi pecky. Jdu proste za kvalitnima hrama (z toho duvodu bych si nikdy neporidil XBOX ,kde me zajima jedna jedina hra -kdo uhadne jaka ,tak ma u me pivo . Posledni kapkou byl asi HL2 na kteryho sem se tesil hrozne moc (dukazem budiz koupě sběratelsky edice a ted mam triko za 3000,-...). Tady se da nadherne aplikovat ten tvuj pokus ,ze kdyz se odebere technologicka stranka (grafika,fyzika) ,tak z HL2 nezbyde prakticky nic (pro ty kdo na to jeste neprisly). Na druhou stranu ,kdyz to odeberes trebas u Zeldy:wind wakera...sakra dyt tam fyzika ani spica grafika vlastne neni ,tak vam ale porad zbejva spousta veci. Originalita ,HRATELNOST ,napady ,design. A o to de předevšim.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 19:16

huraaa tak si aspon pochopil ze na PC hraje jina sorta lidi, a ma radsi jiny hry :)) uspech. s tim HL2 nemas pravdu, me proste bavil a lidi co znam taky, byla to perfektni strilecka. jinak ja osobne jsem treba zacinal u konzoli (od doby segy mega drive az po PSX jsem byl naprosto spokojenej, PS2 me prisla slaba a tak sem v te dobe koupil PC (ktery ma porad hodne velky a exklusivni pecky - opet se pletes) a udelal jsem dobre, protoze jsem se dostal k vic HC hram a ne jen konzumnim arkadickam ktery me uz zacli lezt krkem, protoze krom GT3 a tekkena me nic jinyho nebavilo), posledni kapka pro me byly hry jako ff8 (kdy po genialni cyberpunkove sedmicce nasledovala barevna omalovanka s hybajicima se vlasama a srdceryvnyma teen zvastama - btw od osmicky se to nezmenilo), to samy moje zklamani u MGS2 (story - total patos na entou, kratky, lehky, vic zbytecne ukecany nez jednicka - ne kojima neni filozof, ale umi je dobre vykradat). takze vidis ze lidi jsou ruzni, a ze nekterejm se HL2 muze libit a ze nekteri lidi dostavaj z metroid prime zachvaty smichu. timhle abych to uzavrel a opakoval se jeste jednou: PC hry nejsou horsi a horsi, ale jsou porad jiny nez na konzolich a tim ze hrajes na nintendu (coz je asi nejvzdalenejsi pol, co se tyce stylu her, od PC) tak to vidis jinak. myslim ze ale bavit se zahorklym nintendistou je asi zbytecna vec. tak nic du si zahrat nejakou novou, absolutne nehratelnou, nudnou, neoficialni, bonusovou kapitolu HL2 a preji ti hodne zabavy u metroid prime a pokemon stadium. PEACE TO THE WORLD & PUNKS NOT DEAD!!! ROFL

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  26. 03. 2005 20:26

Nejsem Nintendista ani PCista ani ateista ani terorista ani...pouze hraju hry ktery si to dle myho nazoru zaslouzi a nezalezi mi absolutne na platformě. That´s all.
HL2 me taky bavil. Je to dobra strilecka. Ale bohužel nic vic. Ja sem cekal ze HL2 bude stejne revolucni jako jeho predchudce. Ze určí novej smer kterym se budou ubirat 3DFPS. Ale jak vidno ,Valve se svuj vlastní stín uz prekrocit nepodařilo. Ale ja jim to za zly ani nemam. Prekonat neco tak genialniho jako byl HL ,je velice tezkej ukol.
Co se tyce MGS2 ,tak si k nemu pristupoval asi s moc vaznym vyrazem ve tváři. Je to akorat parodie. Nic vic. Ja bych v nem zadny hluboky myslenky ,nebo dokonce filosoficky odkazy teda nehledal. Je to jenom vynikajici interaktivni film ,kterymu nemuzou konkurovat ani klasicky natočený akcni filmy(prdel si nedelam -to myslim opravdu vazne). Po uzemňujících filmeckach sem na nem nejvic ocenoval ,ze sem tam kazdou chvily delal neco jinyho.
PS: FF me nikdy neoslovilo. Stejne jako jiny japonsky RPG. Ja sem odkojenej Dungeon masterem a Okem Beholdera ,takze mi manga RPGcka s japonskyma lolitkama moc netahnou.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  26. 03. 2005 22:35

OMFG, ty nejsi ateista?

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 03:04

Sem i nejsem ,jak se to vezme...verim ze naka vyssi moc nad nama je ,ale rozhodne si ji nepredstavuju jako seschlýho ,fousatýho dědka co si pluje někde na mráčku. Takže žádnej pošahanej náboženskej model neuznavam.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  27. 03. 2005 13:09

Naprosto spravne. Uznavam Boha (= vyssi moc), ale ne nabozenstvi

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 23:59

jj japonsky lolitky uz jsou out (asi jako nemecky porno z osmdesatych let) :DD naprostej souhlas, proto rikam FUCK FF a jiny omalovanky !! :)))

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 17:38

Bump mapy sou jenom na par objektech ,stiny tady nejsou absolutně žádny(teda az na lightmapy samozrejme ) ,Havoc tady skutecne neni (ani zadnej jinej fyz.engine) ,scriptů tu zase tolik neni (v porovnani s D3 skoro žádný a subpixel aliasing taky zubatost grafiky zdaleka nezakreje. Ale na druhou stranu ,kdyz se na scéně objevi 20 nepratel najednou ,navic s pochodnema v rukou ,tak hra jede neustale absolutne dynamicky. Zadnej pokles frameratu se zde nekona. A to se počítá.
A nezapominej ze tahle hra podporuje Progresivní scanování ,coz je uplne o necem jinym. Jenom musis mit takovou maličkost -HDTV
A neni to jenom o mistnostech. Je tam spousta venkovnich lokaci ,ktery vypadaji báječně. Trebas misto odkud uniknete s Luisem po malé anabázi s brutálnim zomberem a jeho "sekyrkou". Nebo když se prochazis po hřbitově a leje jako s konve (btw -déšt ,respektive bouřka ,je zde jedna z nejatmosféričtějších co sem zatim viděl) , oblohu bičuje jeden blesk za druhým ,vsude se válí mlha ze ktere se sem tam vynoří akorat teplé,přítulné světlo zapálené pochodně lemujíc cestu...uz sem se zase nechal unest ,sakra ...prostě krása.
Na me osobne vizuelně udelal RE4 mnohem vetsi dojem nez realtime stinovanej D3 nebo hyperfyzikálni HL2. O umeleckym zážitku nemluvě.

Ale hlavně...hlavně je to perfektní hra s orgastickou ,vražednou hratelností.
Amen.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 18:03

A to sem se nezmínil o zvukovy strance. Tady je to taky na jedničku. Pokud disponuješ kvalitni 5.1 aparaturou tak po řádnym opepření ,při procházce v bouřce, podvědomě šátráš po pláštěnce ,jak je to moc přesvědčivy
Jde taky o to si udělat atmosferu. Počkat na západ slunce ,zbarikádovat dveře ,odpojit telefoun ,zatemnit okna pověšením dek ,ohulit řádně aparaturu(chrastění okeních tabulek indikuje dostatečný zesílení) ,zachumlat se do deky a přisednout co nejblize k nabušený 16:9 TV s uhloprickou alespon 82cm. Pak je to nefalšovana herni extáze poskytujíc ultimátní zážitek...

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 19:27

nerek jsem ze je to spatna hra, a urcite dokaze zapusobit, nikde jsem nerek ze ne. jen jsem reagoval na to ze "tohle je ukazka grafiky next-gen konzoli" (neni - ani nahodou) a ze neni technicky lepsi nez d3 , fc nebo hl2. samozrejme z umeleckyho hlediska to muze bejt super bomba a muze to bejt opravdu zazitek, ja jen nesnasim ty konzoloidni nicim nepodlozeny hajpy a bajky o technickym zpracovani (prevazne od konzolistu co maj mindrak z PC a musej se timhle presvedcovat), tot vse. jinak bych si to rad zahral, skoda ze zas tak moc me to nelaka abych si kvuli tomu kupoval GC :) no budu si muset pockat asi na PS2 verzi :)) (prej ma bejt? pokud to teda neni fama :))

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 21:33

Jasne ze dnesnim konzolim dochazi uz dech a i na RE4 je to videt (spousta objektu sou jenom sprity apod.) ,a prave uzrála doba kdy uz je zapotrebi novych konzol.
Ale chtelo by abys videl toho RE4 v pohybu na vlastni voči. Fakt vypada špičkove. A pokud si clovek skusi predstavit RE5 na novych konzolich s vychytavkama jako realtime shading/lightning , inverzni kinematika pro animace ,superdetailni textury apod. ,navic v 720p rozliseni...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 16:43

"...stiny tady nejsou absolutně žádny..." -Sorry ,splet sem se. Stiny tam jsou ,ale pouze v ingame animačkach.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 22:52

Tak jeste jednou oprava -stiny jsou i při samotnym hraní Ale jenom takovy fleky po nohama.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  25. 03. 2005 15:43

takhle si basnil o spouste her a nakonec to bylo trochu jinak :))

 |   |  Odpovědět
OBR  |  25. 03. 2005 10:04

Jo jo skoda.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  25. 03. 2005 11:48

Pokud seženu další brigádu, tak bych do GC možná šel..

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 15:22

Potvrzuju. Je to fakt pecka ktera nema obdoby. Dukazem budiz to ,ze sem absolvoval 250km dlouho cestu ,jenom abych ho tisknul v pazourách jeste v ten den kdy v ČR vysel...
O grafice nema moc smysl mluvit protoze tech superlativ mam na to v rukávu málo. Kuprikladu takovej hřbitov za bouřky ,to se proste musi videt na vlastni oci. Jednoznacne nejlip vypadajici hra bez rozdilu platforem. I kdyz to neni nic hitech jako napr. D3 nebo HL2 ,tak ve vysledku pusobi vizuelne mnohem přitažlivějš.
Nepratele me opravdu prekvapily svoji nevidanou / neslychanou inteligenci. HL2 muze jenom zavidet. Supr je ,kdyz se na vas dobejva horda vesničanů do zabarikádovanyho baraku. Nebo "broučci" ve stokách pod hradem...ty dávaj docela jako slušný kapky :) Infarktový stavy zaručený. Este sem snad neprozival bitky ve hře tolik jako prave tady. Az po souboji s jezernim monstrem(viz. dále) sem si uvedomil ze stojim nahnutej nad TV a vytřeštěnym zrakem na to koukam ,načež zcela spocenej a zhluboka oddechují padam na kavalec
Boss bitky. Dalsi kapitola sama pro sebe. Dle me jsou v RE4 nezabavnejsi a nejnápaditější boss bitky co jsem zatim vybojoval. Ani bitka s Vampem v MGS2 nemuze konkurovat souboji s jezerním monstrem. Neco tak velkolepyho se opravdu jen tak nevidí (no snad jenom bitka s Hydrou v God of war na PS2 tomu muze konkurovat ( http://www.gametrailers.com/download.php?id=4737&type=wmv&f= ).
Skoda jenom ze nemam HDTV a nemuzu hrat v progressivu Taky me vadi NEpodpora skutecnyho 16:9 formátu. Naštěstí si ale na svy bedně muzu nastavit 16:9 mód a obraz je tak roztaženej pres celou plochu obrazovky.
Jedina černa skvrna budiž to ,ze na hrani mam malo casu a k tyhle peckovici sem se uz 3 dni nedostal :(( Snad ted o vejkendu...

PS: malej tip na zaver: pokud stisknete pri otevirani dveři akcni tlacitko 2x misto jednou ,tak Leon dveře vykopne misto ohleduplnyho otevření(coz ma neblahe nasledky na šmírujícího villagera ).

Moje hodnocení: 10/10

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 15:31

Jeste bych chtel dodat ,ze příběhovy animačky v enginu hry jsou famózní. Na kazdou dalsi se tu clovek skutečně těší. Spickovej motion capture ,animace obliceju jsou též velice přesvědčivy(i kdyz face animace v SH3,4 mají mírně navrch) ,kamera profesionální(tady má zase mírně navrch MGS2,3) ,střih jakbysmet a jejich náplň skvela.
Nejvetsi strach sem mel z příběhu (supragent jede do naky prdele ve Spanelsku zachranit prezidentovo dceru...) ,ale ve hře je opravdu výborně podanej(narozdil od HL2 ,coz me velice zklamalo) a sem velice zvedav jak to nakonec celý dopadne.

 |   |  Odpovědět
Lokutus2, Lokutus2  |  08. 04. 2005 12:28

Souboj s Hydrou byl ten nejlepší, jaký jsem na PS2 zatím hrál!
God of War jsem ještě nedohrál a tak mě možná čeká ještě lepší...
Tak i tak GOW jsou grafický a krvavý orgie...

 |   |  Odpovědět
ocelot 69  |  25. 03. 2005 17:59

je mi jasný, že grafiku budou muset trochu oseknout - ale to vůbec neva(GAMECUBE kvůli tomu kupovat nebudu). Capcom poslední dobou docela RULEZ jejich SHADOW OF ROME (kterej sem shodou okolností dohrál včera) a DEVIL MAY CRY 3 (kterej pařim dneska) se mi MÓÓÓC líbily. Jen tak dál moji milovaní japonci - už zase mi potvrzujete, že děláte prostě nejlepší hry.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  25. 03. 2005 18:21

A ono tomu bylo nekdy jinak?...

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  25. 03. 2005 20:03

No, moje nejmilejší FPSky a RTSky zatim tolik neuměj. Ale fotbaly a horory, to smekám

 |   |  Odpovědět
mbr  |  26. 03. 2005 02:00

a jeste moje oblibeny RPGcka taky neumej. delaj samy omalovanky ruzovo modry

 |   |  Odpovědět
ocelot 69  |  29. 03. 2005 11:51

Jak neuměj RPGčka ? A co Final Fantasy, Breath of Fire a další ? Jistě, že to neodpovídá evropské (PCčkářské) představě o RPG (Zlej černokněžník uvrhl mor na celou zem a badna středověkejch budižkničemů musí vymasenim všeho v dohledu zachránit svět (DIABLO)), ale v příběhu se japonským RPG vyrovná máloco a když se tomu něco vyrovná tak je to prezentováno jen pomocí psanejch textů a nebo trapáckovních animací (Baldur´s Gate I a II, DIABLO). SUUUCHÝÝÝ - PC RPG nemaj vůbec tu šťávu jako japonský konzolový. F**K hack'n'slash RPG !!!!!

 |   |  Odpovědět
:-)  |  26. 03. 2005 09:12

Tvuj problem je, ze hodnotis, zda je to TECHNICKY lepsi nez na PC hitech. Samozrejme ze NENI. Ale me je fakt srdecne jedno, jake triky programator pouziva. Dobre vim, ze treba ICO ma TECHNICKY engine mnohem dokonalejsi nez cely RE 4 i God of War, protoze tam je skutecne prostor VYMODELOVANY, cili prijdu na kraj propasti udelam krok a SPADNU. pri preskokach skutecne musim davat bacha n rychlost behu, moment odrazu atd. A pritom je to TAKRKA stejne nadherny , viz prostor interiero hradu, pochodne, liják, blesky v temné bouri, uchvatny exteriery se stromy a travou, bloom efekty atd.
Bavim se ale o dojmu. A ten ackoliv technicky RE 4 precurava kde muze co muze, je proste mnohonasobne lepsi nez cely Doom 3 i Half Life 2, obe jsem hral na svem Pentiu 4 na 3Ghz s gigem ramky a GF 6800 LE, takze skutecne podezreni o zakomplexovanosti konzolistu je strela vedle. Trvam na tom, ze monstra v D3 jsou vodporny hranaty obump a onormalmapovany kreatury ... ktery postavam z RE 4 nesaha ani po paty. Ad stiny, hele zahraj si to u konzolisty a pochopis , az pujdes okolo okna kudy vnika dovnitr svetlo a uvidis, jak to ovlivnuje Leonovu postavu, az se budes zblizka divat na tvar a telo Ashley a srovnas si to s MRCHAMA z D3 a HL2, uvidis sam
Jiank pises: "postavicky jsou pekny ale udelat hezkou postavicku kdyz se pohybuje v mistnostech kde skoro nic neni jen par textur a levnejch zastaralejch efektu je easy. technicky je to takovej chodici tekken, pekny postavicky a jedna mistnost. ubohy."   no to je presne hodnoceni Doom 3 :-.) tedy bez toho HEZKOU postavicku....
"kdyz napises ze hl2 a d3 jsou chudacci s odpornyma normal/bump mapama tak je to docela lol kdyz je u tebe hezci hra ktera tohle ani nema :)))"
Mno ono pouziti urcitych technik nemusi vzdy znamenat nejvetsi uspech...
 
Jinak ta fyzika tam opravdu neni tedy pokud nebudu brát v potaz moznost odstreleni letici sekery hozene nepritelem. O fyzice hra, zalozena na tom, ze veskere skoky jsou zalozene na systemu animace probihajici pri stisknuti adekvatniho tlacitka opravdu neni. HL2 o fyzice je a kde zustala HRA,???

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 00:20

no na tvym prispevku je videt ze neumis cist, ja jsem naprosto jasne NEKOLIKRAT zduraznil ze mluvim o technicke strance a ne o umelecke (to bysme se mohly bavit o mystu nebo atlantis ktery vypada fakt o dost lip nez RE4 z umeleckyho hlediska). potvory v D3 vypadaj rozhodne o dve generace lip nez v RE4 (asi jsem narozdil od tebe videl d3). a pokud me najdes v RE4 postavicku ktera vypada lip nez alyx v HL2 s perfektni mimikou obliceje a fyzikalni animaci (zkus treba garys mod pro hl2 kde to zjistis) tak se budu tesit. HL2 je i bez fyziky skvela hra (fyzika se da lehce vypnout konzolovym prikazem cl_ragdollcollide "0", tak si to zkus). MILUJU KONZOLISTY S PC MINDRAKEM :)) a jejich zaklinadlo "hratelnost" (protoze ta se neda nikde dokazat ze? to je ciste vec nazoru, pro me osobne je nehratelny GTASA v 17ti FPS na ps2, a pro spoustu lidi je to skvely, asi tak).

BYE NOOBS

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 00:36

omluva, ten prikaz je: cl_ragdoll_physics_enable "0", ten predtim je jen o tom ze do sebe narazi primo jednotlive mrtvoly (takovy to jak lezi jedna mrtvola v druhe a nemuzete je tzv "naskladat na hromadu")

 |   |  Odpovědět
:-)  |  26. 03. 2005 09:46

takova mala drobnost. S urcitou ironii tu mluvis o konzolistech. Vsiml sis, ze to, co tu probirame, tedy RE 4 , bezi na hardware starem uz CTYRI roky. Presto zoufale vytahujes nejnovejsi PC techniky (tedy jejich masovejsi pouzivani) pixel shadery, realtime stinovani atd. se kterymi aby to slusne vypadalo a behalo maji problemy hw stare sotva rok i mene. A to je tato generace konzol, stara 4-5 let. Nova generace bude o x let vepredu. Ber to jako realitu

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  26. 03. 2005 12:27

Jo, tak to je super, že nová generace bude o x let vepredu. Ale doufam, ze tam budes moc poradne vyuzit mys, jinak mi je celkem k hovnu, ze to je napred, kdyz se akcni hry spatne ovladaj.....

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 00:06

pixel shadery, real time stinovani, bump mapping zvladne GF3 z roku 2001. specifikace xbox2 dohoni PC v pohode za pul roku, bye.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 01:59

No nevim nevim. Spousta lidi ma v complu jeste pravěkou GF2MX
Realne bych videl PC (uživatelsky) s vykonem Xenonu tak za 2-3 roky. A tak za 4-5 let s vykonem adekvatnim PS3

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 12:43

no tady zalezi spis na longhornu a vyuzivani vicejadrovych procesoru, ktery budou v prodeji jeste letos. ty vicejadrovy procesory v xboxu nemusi bejt zaruka super vykonu, protoze tam zalezi hodne jak je na to udelanej soft. ten vykon tam spis (vetsinou) bude zarucovat ta ATI, pro kterou by nemel bejt problem zvladnout cokoliv v TV rozliseni. no uvidime, kdyz to nebude do pul roku, tak do roka urcite. a s tim PS3 se musim smat, ty jsi taky naletel na hajp sony? :)))

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 16:47

Na zadnej hajp SONY sem nenaletel. Tady se 100% stotožnuju s joem(i kdyz nerad. Me bylo jasny už davno pred oznamenim PS3 ze to bude megabrutální dělo. Osobne si tipuju ze bude o cca 100-150% vykonejsi nez Xenon. To bude jenom takovej lehkej předkrm před hlavnim chodem

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 12:46

pokud si pamatujes co se navykladalo o PS2, emotion engine a bla bla... a nakonec se 90 procent her nechutne skube :))

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 16:48

Tak ja mam asi naky štěstí ,ze sem na takovou hru jeste nenarazil...

 |   |  Odpovědět
joe  |  26. 03. 2005 23:32

"Své dělá samozřejmě i velmi podařená volba barevné palety apod., nicméně člověk si při pohledu na RE4 znovu uvědomí, že GameCube je nejmladší a nejmodernější ze současných konzolí (disponuje také opěvovaným grafickým chipem od ATi) a znovu polituje osud majitelů PlayStation 2 (jejich konverze RE4, která má vyjít na vánoce, bude vyžadovat ubrání polygonů z postav a další zjednodušení grafiky v rámci efektů počasí, vodních ploch apod.). Nicméně PS2 má zase jiné přednosti a killer tituly."

... GC nedisponuje grafikou od ATI,XGPU XBOXu je PODSTATNE "modernejsie" ako GPU "flipper" NGC,reci o ZNIZENI polycountu v PS2 verzii RESI4 su BOGUS,a vie to uz skutocne kazdy,okrem recenzentov DOUPE,a ano God of WAR na PS2 bezi v pravom 16:9 WIDESCREEN progresive mode na 60fps,narozdiel od chudaka RESI4 na NGC,ktory na to nestaci a mota sa na 25/30fps.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 00:11

JA JSEM CEKAL! CEKAL JSEM DLOUHO A ON PRISEL!!!!!! JOE JE TADY!!!!! JE TO NUDA JOE, JE TO OPRAVDU NUDA, ALE MUSIM TE OPET OPRAVIT, PS2 NEUMI VICE NEZ 30 FPS, AT SE JEDNA O JAKOUKOLIV HRU. JE TO TECHNICKY NEMOZNE. PAN POHADKA JOE JE TADY!!!! POZDRAVTE HO VSICHNI. JOE A JEHO INTERLACED SNIMKY ZA VTERINU MUHEHEHEHEHHEHE MILUJI TE JOEIKU zase nejaka nova hra ktera ZASE bezi na 60ti FPS asi jako killzone nebo GTASA? hehhehe jo a killzone ma ragdoll bacha na to !!! AAAAAAAAAAAHAHAHA

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  28. 03. 2005 20:59

...chlapče PS2 umí 60 fps a používá fieldrate rendering (dostuduj si co to je a jak to může vylepšit obraz i na pouhé televizi, která běží na 25/30 fps) 

 |   |  Odpovědět
Martin Seman  |  12. 04. 2005 15:05

Hry na PS2 bezia samozrejme v 30 ci 25HZ podla normy, ale prekladanym obrazom (dva pol-obrazky) cize v 50, alebo 60HZ. Takze tych 30ci 60hz rozdiel je obrovsky... uz len rozdiel ked si zapnete NTSC verziu gamesy ..ktora tu ide ako sracka. Sia

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel, Martin Zavřel  |  27. 03. 2005 00:18

Tak proč je na GameCube ten štítek "ATi"  ?
 
(tohle není provokace, fakt mě to zajímá... i když jinak hw vážně neřeším - na rozdíl od PC hráčů  )

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 00:21

PC hraci HW neresi, oni ho maji :)) jedinej kdo resi HW je joe, a to prosim "konzolista" :DD smutny ale fakt

 |   |  Odpovědět
joe  |  27. 03. 2005 11:46

... MALA KANADSKA firma ART X,ktora "GPU" FLIPPER pre NGC vyrobila,bola v kratkom case pohltena fy ATI,preto na NGC od ISTEHO casu lepia jej stitok ,tot vsio,posty debilkov ako mbr a posl. ignoruj,informacna hodnota rovna NULE.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 01:54

A ja uz si synku myslel ze se neobjevis

Je fakt ze Flipper nevyrabelo Ati ,ale NEC. Na druhou stranu ho Ati designovalo.
Mam ale takovej pocit ,ze RE4 na PS2 bude asi peknej shit...

 |   |  Odpovědět
joe  |  27. 03. 2005 11:51

... ATI pochopitelne NEMA s grafickym chipom NGC nic spolocne,mylis sa,NEC ho iba vyrabal na svojich linkach,RESI4 na PS2 pri nativnom kodingu,nie rychly port,by mal rovnaku kvalitu ako na NGC.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 12:49

ja jsem myslel ze masina jako PS2 zvladne RE4 i jako "rychly port" a jeste 100x lip. ze jo joe? nebo ne?

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 16:42

1 rok je u tebe rychly port?...tu hořkou pililku musis chte nechte spolknout.

 |   |  Odpovědět
:-)  |  27. 03. 2005 10:10

No jo, jiste, PC hw ma. To je asi tak to jedine, co muzes rict. Pozapomnels na to, ze vubec nejde o to "mit hw", ale mit SOFTWARE, tedy hry, ktere ho vyuziji. Ukaz mi prosim, jak na PC hw koupenem v roce 2001 zahrajes hru srovnatelnou s RE 4.  Rad se na to podivam inu, Peckari mi pripominaji majitele aut, kteri ukazuji, jaky objem valcu ma jejich auto, jake skvele vstrikovani, turbokompresi jaky uzasny tuning, ale ma to jedinou drobnou chybku NEJEZDI rychle a na zavodnim okruhu je pro zavod designovany special i starsiho data se mnohem slabsim motorem atd. trhne o cely okruh (konzole)..... proste HRY to je nejvetsi slabina PC

 |   |  Odpovědět
mbr  |  27. 03. 2005 12:39

hehe, tak ty jsi fakt hloupej. jo, na HW z roku 2001 bych si zahral RE4 uplne bez problemu (nezapominejme ze je to 640x480, low detail, 25 fps). myslim ze v roce 2001 vysla prvni GF4Ti, na kterych spousta lidi hraje dodnes. ja sam tady mam GF3Ti koupenou v lednu 2002 - zvlada doom3 (technicky o dve tridy narocnejsi hra) v 800x600 na medium detaily pri 30+ fps - asi tak lamko. prid zas az budes vedet o cem mluvis. pa pa

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  27. 03. 2005 16:40

Me bezi D3 na TNT a Celeronu 366. Sice jenom v 1024x768 a high detailech...nevypravej nam tady pohadky prosimte
Hral sem ho na P4 3,2Ghz a FX5900 ve 1280x1024 ,medium detaily a byla to bida. V zadnym pripade se nedalo mluvit o plynulosti.
Dobre vim co jak bezi na GF3. Stacil Painkiller ,kterej se trhal v 800x600 a max. detaily jak krava.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  27. 03. 2005 20:13

Ono záleží i na zbytku sestavy, ale mně běžel D3 na GF4Ti4200 128MB, 768MB RAM a 2Ghz P4 v 800x600, medium details a byl jsem rád, když to bylo stabilně přes 30 FPS, takže s tou GF3 taky nějak nevim..

 |   |  Odpovědět
mbr  |  29. 03. 2005 00:45

athlon 3200+, 512mb ram, gf3Ti 20064mb. d3 800x600, medium, specular on, bumpmapping on , prumernych 30fps.muzu dodat screeny z frapsu, mam d3 nainstalovanej a neni problem

 |   |  Odpovědět
mbr  |  29. 03. 2005 00:47

gf3 Ti200 64mb - samozrejme :DDD

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  29. 03. 2005 11:44

...a pak ses probudil s rukou v nočníku. Prumerne 30fps? To znamena ze to vyskakuje az na 60fps? Ehm ,ehm.
Ja jeste poměrně nedavno mel XP1700+ ,512RAM a GF3 ti200 ,takze moc dobře vim jak na tejhle šit sestave behaj moderní hry. Neni problém? Tak šup. Nasdilej screeny. Žádný koukání do rohu ,pekne zabirej celou mistnost a at tam sou minimalne 2-3 nepřátelé.

 |   |  Odpovědět
mbr  |  29. 03. 2005 00:43

hmm tak to ses pako, klidne ti dam screeny. d3 na fx5900 jede uplne vpohode. nelzi pls. proboha PK nemuze bezet na max detaily na GF3 (trosku chybi vramka na textury), to fakt nejde. mas aspon dve tridy zakladky abys pochopil co to je rozdil mezi ruznyma nastavenima detailu textur a rozliseni? d3 na fx5900 v 1024 nema nejmensi problem, ja nemam problem s PK na GF3(64mb) v 800x600 na medium detaily (coz je hezci nez muze jakakoliv hra na PS2 vypadat). vzdyt placas paty pres devaty, zamysli se nad tim co jsi napsal proboha. proc hrat d3 ve 1250x1024 na medium detaily (mizerne), kdyz ho muzes hrat v 1024x768 na high detaily (v pohode). no proste lol, je videt ze tady klabosim s totalnima nymandama mimo misu. bye, jedno doporuceni: prodej PC, a kupuj jen konzole. nemas na to totiz

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  29. 03. 2005 11:59

Proc hrat D3 (nebo cokoliv jinyho) ve 1250x1024 ? (btw: v tomhle rozliseni sem ale jeste nikdy nic nehral a myslim ze ho ani moje karta nepodporuje...) Je videt ze mas malej monitor ,kdyz se tak blbě ptáš. Na 19" je cokoliv mensiho nez 1280x960 nechutně zubatý. To si radsi clovek stahne detaily ,nez aby mel zubatou grafiku.

 |   |  Odpovědět
:-)  |  27. 03. 2005 22:02

no to joooooooooooo to jiste fesaku. Videl jsem Doom 3 na P IV 2 GHz, s GF 4, videl a malem se z toho poblil. Taky Doom 3 se dojmem nemuze RE 4 vubec rovnat. Neco jako hejbejte se kosticky hehehe  moc jsem se pobavil, kdyz jsem vlozil do sveho PIV 3 GHz s 1024 pameti a GF 6800 LE a nechal system aby si vybral, oznamil mi, ze mam sestavu na MEDIUM DETAILY... co mi tu budes mektat za kraviny pecko....?

 |   |  Odpovědět
mbr  |  29. 03. 2005 10:50

tak bohuzel jsem videl d3 na fx5900 bez nejmensiho problemu na high detaily. a pro poradek, zopakuju ti to jeste jednou, d3 na GF4 vypada a hejbe se lip nez cokoliv muzes videt na dnesni konzoli. hele fesaku a uz mi nepis fakt me to nezajima. "hejbejte se kosticky"? hehe tak tim mame jasno ze noobku? jj doom3 jsou hejbajici se kosticky a RE4 je high-res, 8x FSAA vyhlazena naaadhera (hlavne na tech screenech rofl). twe mam dost, jako bych se bavil s joem (fakt ani nevim proc na takovy prispevky odpovidam, asi jsem se zblaznil a nebo me zarazi lidska blbost, tezko rict). papa

 |   |  Odpovědět
ocelot 69  |  29. 03. 2005 12:27

Když Vás tak poslouchám, máte VŮBEC nějaký jiný hry než DOOM 3 a HL 2 ?
Jinak DOOM 3 je docela nuda, ze začátku mě to docela bavilo - jak kecáte s lidma a tak, jenže pak jenom řežba, nulovej příběh (jsem zlý vědec a na marsu otevírám pekelný brány BAR, BAR, BAR,.BÁÁÁR, BUBUBU) a je to obyčejná koridorovka jakou zvládala AMIGA - no von vlastně ID soft nic jinýho ani neumí - vydá jednu hru za 5 let, aby ukázal co PC  T E C H N I C K Y zvládá a ve který chodíte v nějakym sci-fi, který absolutně ničim nevybočuje z řady (amíci bez fantazie), hra ja o ničem - viz QUAKE 1, 2, 3 + DOOM 3. Navíc nechápu proč má ta hra tak nechutný nároky na HW, když 70% hry vidí člověk černou obrazovku.  Vůbec se konzolisti nevzrušujte voni jenom záviděj, že na PC se nedělaj pořádný hry - ale spíš jen TECHNOLOGICKÝ DEMA.

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  27. 03. 2005 13:14

Kdybych měl stejnej názor, tak nehraju na PC...

 |   |  Odpovědět
jaa  |  28. 03. 2005 18:41

prej je tady spousta zamindrakovanejch konzolistuu... spis bych rek, ze je tady jeden zamindrakovanej PCckaar
a to neni vuubec jisty estli nejaky PC maa ten nejchytrejsi z chytrych
zamkni se " u sveho PC" a neblej tady svoje "nejchytrejsi vyplody"
cao bejku

 |   |  Odpovědět
tombac  |  29. 03. 2005 11:50

No,zamindrakovani konzolisti tu skutecne nejsou... Nekteri kovani PCckari porad jen melou o technickych parametrech,ze to ma sejdry,stinovani a kdesi cosi...A HRA? Skutek utek!! Doom 3 celkem ujde,ma dobrou horrorovou atmosferu,ale ze by to byla super hra,to rozhodne ne. V Half-Life 2 jsem byl ze zacatku nadsenej z fyziky a grafiky,ale pak me to pomalu prestalo bavit..Far Cry velebili kolegove v praci az do nebes,ale doma jsem zjistil,ze to sice ma perfektni graficke ztvarneni tropickeho raje,vybornou hudbu a cestinu,ale SPOLU s vyse zminenymi hrami je to hratelnostne naprosto tuctova zalezitost! Technicka vyspelost neznamena vse,kam se tyto FPS mirou zabavy a originality hrabou na oba dily Metroid Prime! Kdyby nebylo Sacred,tak svoje slusne PC pouzivam jen na prohlizeni filmu a netu! Jestli je lepsi PC nebo konzole,to mi je srdecne jedno,me zajimaji HRY,ktere me chytnou a nepusti. Na PC je to Sacred,na PS2 Onimusha 2,Soul Calibur 2 a vsichni Residenti (krome Outbreak a strilecek) a na GC vedle ostatnich Residentu u me v soucasnosti hraje prim RE 4. Zda to ma stinovani a podobny hovadiny,me absolutne nezajima,i tak to ma fantastickou grafiku a hratelnostne je to to NEJLEPSI,co jsem kdy hral. Az si to mbr konecne zahraje,tak sem prestane patlat ty svoje hlody!

 |   |  Odpovědět
ocelot 69  |  29. 03. 2005 14:29

 PCčkáři jsou zkrátka zamindrákovaný. Stačí se kouknout na diskuze o PC hrách (2 příspěvky, 3 příspěvky atd.) proto se musej prosazovat na diskuzích konzolistů. Viď MBR ?  CHa CHÁÁÁ  !!!!

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  29. 03. 2005 15:33

proč myslíš, že jsem zamindrákovanej?

 |   |  Odpovědět
ocelot 69  |  30. 03. 2005 09:54

Soráč, nemyslel jsem každýho PCčkáře, to jenom MBR leze evidentně na tyhle diskuze, aby zkritizoval všechno co vyjde na konzolích a o čem se řekne že je super - jak to neni D3, nebo HL2, tak to pro něj neexistuje - proti Vám nic Mr. Wávra.
Určitě D3 i HL2 jsou nadprůměrné hry, mám doma obě dvě, a i když jsem D3 i HL2 hrál (ale nedohrál) v určité situaci mě přestaly bavit - v obou dvou mě velice zklamal příběh, v HL2 navíc umělá inteligence, hlavně u vojáků, kteří se nezmohli na nic jiného, než že mi běhali do rány (když si vzpomenu jak sem byl unešen z AI červenejch baretů v HL1, zlatá KILLZONE se svejma tech. nedostatkama). Nevim HL2 je pro mě podobné zklamání jako byl ve svém čase druhý díl Devil May Cry na PS2 - první díl byl přelomový - druhý ehmm. Fyzika je dobrá věc, ale ve skutečnosti jí reálně využijete tak 5x za hru - na co házet po ne přátelích bednama, když je můžete prostě zastřelit - jóó, kdyby se dalo házet nepřátelema - navíc Gordon Freeman nemluví, nemá ruce když leze po žebříku, či když sebere nějakou věc (ta si tam jen tak levituje). Gordon vždycky někam přijde všichni spolubojovníci ho začnou plácat po zádech jak je dobrej, že zahájil revoluci proti systému, jsme s tebou Gordone, seš nejlepší borec, a já si říkám: Kurva dyť jsem jenom prošel kanálama a postřílel 30 BrainSuckerů (či jak se menujou) tak jaká revoluce proti systému. Příběh HL2 je pro mne zkrátka obrovské zklamání jsem zkrátka konzolista kde jsou u her (hlavně u těch japonských, kde i sebesprotší vyhlazovačku dokážou podpořit kvalitní příběhem viz. SHADOW OF ROME) příběhy líp předkládány. A kam jsem se to dostal, původně jsem se chtěl jen omluvit Mr. Wáwrovi, ale já když se rozkecám tak nevim kdy přestat.

 |   |  Odpovědět
jaa  |  06. 04. 2005 10:51

tak to je presnyy... presne pro tohle mam rad Nintendo at si rika kdo chce co chce  mluvis mi z duse... a mbr mi muze vlizt na zada

 |   |  Odpovědět
WESKER  |  29. 03. 2005 12:14

hmm chlapci moji hadate sa pre nic za nic jeden na strane PC druhy na strane konzoly je to smiesne ale tak vam poviem jedno aj druhe ma svoje plus aj minus tak sa na to vyserte jo :)

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  29. 03. 2005 15:35

kdyz je to bavi..

 |   |  Odpovědět
tombac  |  29. 03. 2005 17:26

Vsak to tam pisu! Zadnou platformu nevyzdvyhuju nad druhou. Jsem spokojenej se vsema,ktere mam. Jen reaguju na zaujaté clanky od mbr. Pekne to prehani.. Strefovat se do RE 4,aniz by ho hral,je dost lacine...

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  29. 03. 2005 17:55

Spis nez strefovani se do RE4 mi prijde zajimavejsi jeho GF3 a 800x600, Medium details v D3

 |   |  Odpovědět
tombac  |  29. 03. 2005 18:24

To je fakt. Na mem Radeonu 9600 XT se pri hrani na stredni detaily D3 tak po hodine zacal pekne sekat. Na druhou stranu mi kolega z prace tvrdil,ze to hral v pohode na PC s GF4 a 256 RAM,jen se mu to dlouho nahravalo. Sice D3 preferuje grafiku od nVidie,ale hratelne stredni detaily na GF3,to je trochu moc!

 |   |  Odpovědět
WESKER  |  30. 03. 2005 08:35

no ja mam doma P4 HT 2.8 GHz, 512 MB RAM DDR Dual, GFX5200 128 MB a taktiez som som nebol s plynulostou Doom3 spokojny tak je pekny nezmysel ze to frci plynule na nejakej sitnej G-force 3 s nejakym slabsim procesorom ved to je na smiech !!!

 |   |  Odpovědět
tombac  |  30. 03. 2005 21:06

Ja vlastnim Athlon64 2.8 GHz,512MB RAM DDR,Sapphire Radeon 9600 XT. Doom3 mi sel hodinu sviznym tempem,ale pak se mi zacala grafika prehrivat a hra se dost sekala. A to mi kamos kartu nataktoval,aby D3 sel v pohode. Far Cry a Half-Life 2 (75 fps) jdou na stredni detaily plynule. To me trochu stve,ze nektere hry jdou lepe na gfafice od ATI a jine na nVidii. No co,tak to bude furt.
Nastesti se nemusi na konzolich nic takoveho resit. Tak si muzu na PS2 v klidku uzit vybornou a dabelsky rychlou rezacku Soul Calibur 2 a na GameCube genialni a treskute svizny RE4,v jehoz hrani jsem si momentalne udelal pauzu. Trikrat jsem to dohral na Normal a ted to hraju na Professional. A dava mi to docela zabrat. Nastesti si lze na bossaky pokazde koupit jednorazovy raketomet. To je efektivnejsi,nez pri boji s bossem vyplytvat vsechno strelivo a lekarnicky.
Diky pomalejsimu hrani jsem prisel na spoustu vychytavek. Napr. Na molu u jezera jsem pred soubojem s bossem kvuli nedostatku lekarnicek v poklidu strilel rybicky (doplnuji zdravi,nejlepsi je na ne hodit rucni granat),kdyz tu mile jezerni monstrum najednou vyskocilo ze sveho hajemstvi a schramstlo me jako malinu! Panecku,to byl sok! Po souboji s jezernim monstrem sednete na lod,u jezera je skryty obchodnik. Strilejte v mensich casovych intervalech na kostelni zvon na hrbitove,venkovani vam to hned pribehnou osladit. Co takhle sestřelit ten hnusny kokon v zamku (tak 50 ran ze sapiku),odmena bude velka. Az zachranite uveznenou Ashley sniperkou,vratte se s ni k tem zamcenym dverim pobliz maleho bludiste,ziskate zadarmo Broken Butterfly a spoustu skvary. No,to uz prozrazuju moc,ale ruznych vychytavek je tam stejne jeste dost. Ted uz prestanu kecat a vratim se ke hrani RE4. Prave jsem na ostrove a cekaji me mimo jine vyborna strelecka bitva s pomoci kulometne palby z vrtulniku,fantasticky souboj s Krauserem na noze,finalni zuctovani se Sadlerem a velkolepy unik pred explozi na vodnim skutru. Tuhle hru proste miluju!!!

 |   |  Odpovědět
berija  |  01. 05. 2005 19:59

vono se mozna budes divit, ale ta GF3 je vykonnejsi nez ten tvuj shit

 |   |  Odpovědět
tombac  |  31. 03. 2005 02:53

Uf,vzdavam to a jdu spat. Ten larvovitej boss mi dava poradny kapky! Abych se mu mohl vubec postavit,musel jsem prodat na maximum upgradovaneho Punishera. Stejne je mi to naprd,protoze larvak porad utoci ze stropu klece,kdyz to nejmene cekam,a pokud me chytne,je to automaticka smrt,i kdyz kvrdlam packama jako blazen. Nejhorsi je,ze sebesilnejsi zbrane ho nezabijou,jen ho zazenou na strop klece,odkud je nejnebezpecnejsi. Musim projit za jeho asistence vsechny klecove koje. Fuj,u tohoto souboje mam vzdy nervy napjate k prasknuti!! Opozdene zmacknuti cudlu a jede se znova!! Zvlaste ted,na nejvyssi obtiznost,je to extremne tezky.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  31. 03. 2005 03:05

Sakra, na larvovityho bosse v kleci si nejak nevzpominam. Ten je kde...? ....nebo... ze by tam na Professional bylo neco navic?

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  31. 03. 2005 03:07

Ech, tak uz vim, to je ten u tech kleci se zamcenejma dverma jak postupne padaj do propasti a pak se s nim bojuje v ty jeskyni. Uz jsem si myslel ze se mi neco vykourilo z hlavy, to je holt ta pozdni doba

 |   |  Odpovědět
tombac  |  31. 03. 2005 09:00

Jo,to je ten. Na kafe bych s nim nesel

 |   |  Odpovědět
tombac  |  01. 04. 2005 15:35

Uz jsem absolvoval 30-40 pokusu,ale bossak porad odolava. Zacina to byt poradny psycho! Chtelo by to nekonecny raketomet nebo plne magnum na maximum,abych larvaka hned zahnal na strechu. Bohuzel mam jen plny sapik na maximum a v magnumu dva naboje a jednoranny raketomet. Ostatni zbrane jsou na bossa pomale nebo slabe. Kdyz je larvak na zemi,tak ho hned musim trefit sapikem do huby,jinak je po me veta. Zacina mi to pripominat nekonecny souboj s Nightmare v Devil May Cray. Akorat je tenhle hnusak pekne zakernej. Na jeho zdolani si dam jeste dve hodiny. Snad se dostanu aspon z te klece...

 |   |  Odpovědět
tombac  |  01. 04. 2005 17:54

Klec jsem konecne se stestim zvladl,ted me picus prudi v jeskyni. Skoda,ze jsem uz musel pouzit raketomet,stacila by jedna rana... Takhle to bude dalsi maraton pokusu o larvakovu anihilaci

 |   |  Odpovědět
Mr. Wáwra  |  01. 04. 2005 17:47

Nema bejt tahle diskuse jen o RE4? Konzole vs PC je asi nejaka nova ceska demence, i 8 lety, dusevne zdravy dite by pochopilo, ze boje ma svoje klady a zapory..

 |   |  Odpovědět
tombac  |  01. 04. 2005 18:10

Taky to nechapu,proc ma byt tady "tradicne bourliva" diskuse na tema konzole vs. PC. Asi proto,ze se to na zacatku rozjelo,cehoz autor vyuzil k hozeni inkriminovaneho titulku na stranku,aby prilakal utocne naladene typky typu mbr a joe... Srovnavat PC a konzole je naprosta blbost,kazdy si bude porad mlit jen to svoje. Budme radi,ze obe existuje...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  01. 04. 2005 18:21

Ha ,sem marod ,takze hurá konečně zase na RE4
Sem v kapitole 5-1...Salazar byl překrásnej boss...ostatně ,co v tyhle hře neni...

 |   |  Odpovědět
tombac  |  01. 04. 2005 19:20

Hurraaa!!!Larvak klekl!! Vymyslel jsem na nej efektivni taktiku,jen to chtelo hodinu zkouseni. Celkem mi opakovany souboj s nim zabral celkem 4-5 hodin. No,KUFI,s larvim hnusakem si i na normal pekne uzijes
No,ja musim do prace az v nedeli vecer. Jeste si to hrani RE4 poradne vychutnam. Ted padam ven na veceri,pak se do toho pustim a kolem 2:00 bych to mel dohrat napoctvrty...

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  02. 04. 2005 00:06

Mne dal larvak celkem zabrat v tech kojich, to nez se clovek rozkouka tak je po prdeli - hlavne jsem ho zkousel zabit a nez mi doslo ze v tom to neni stalo me to peknejch par zivotu... podobne jsem na tom byl u toho zmrda ve sklepeni, jak se tam na nej pousti tekutej dusik. Po nejakym tom vymejsleni jak ho sundat jsem se na to radeji vysral a ono se to ukazalo byt spravnym resenim

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 01:24

Jenze ja to hraju na Professional. To je pak larvak brutalne utocnej a odolnej. Kazda jeho rana nebo chyt znamena smrt. V kojich je to absolutni horror a v jeskyni je to taky dost tezky. Nakonec mi to vyslo takto: nejdrive pred nim zdrhnout k barelu,pak ten barel odstřelit,az zarve,tak mu do huby narvat dlouhou davku z exclusive sapiku,pak rychle utect ke mrizim,180otocka,tri dlouhe davky,jednu ranu vrhackou min,pak zase zdrhat,az bude pod zemi,tak po kazdem jeho utoku bezet zpatky,pak se vetsinou vynori,hodit granat,to nekolikrat opakovat,pak totez s magnumem,nez zarve naposledy . Neni to vubec sranda,15-20krat se vyhnout jeho utoku ze zeme. Ale kdyz mas raketomet,neni co resit. Ja jsem si ho setril,jenze kdyz pred tim dlouhym pruchodem v posledni koji narostlo larvakovi obri kusadlo,bylo ho trba zasahnout rychle a tvrde,abych nezarval. Coz slo jedine s raketometem nebo magnumem,a magnum jsem mel prazdny..
Ten alien ve sklepeni nestoji za rec. Staci na nej pustit flasku dusiku,a pak to do nej napalit raketometem(na Professional). Jinak toho snese strasne moc.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  02. 04. 2005 01:44

Jo, ja jsem mluvil o Normal, na Professional jsem to jenom tak zkousel a bylo mi hned jasny ze je to dost o necem jinym . Exclusive sapikem myslis co?... jinak minomet jsem nepouzival vubec, ani jsem ho nekupoval, stoji to za neco?

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 02:07

Jo,minomet je hodne platny na dalku. Je neocenitelny na ty vytvrdly zombie v laboratorich a na El Giganta(pokud nechces kupovat raketomet). Navic,kdyz k nemu mas teleskopicky hledi,je to s nim pekna sranda.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 02:14

Jo,ten exclusive sapik je na maximum upgradovany TMP(sila strely 1.8). Dlouha davka z nej pobije v pohode skupinku obycejnych nepratel. Pred tim stretem s larvakem jsem mel hodne malo naboju. A kdyz upgradujes na maximum,zasobnik se ti doplni.. A slo to jen u TMP.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 01:58

Tak jsem si tu hru totalne podelal a budu ji muset hrat znova Po larvakovi prisel na radu predposledni boss,Jack Krauser. Ja vul,abych si ten souboj ulehcil,tak jsem prodal vsechny zbrane a upgradoval na maximum Broken Butterfly(sila 50). Ze zbylych penez jsem koupil zakladni sapik a vrhacku min. Krausera jsem magnumem v pohode ustrilel. Jenze chyba lavky,pak nasleduje velka prestrelka s pomoci vrtulniku,a tam se obchodnik nevyskytuje. A ja magor jsem to tam ulozil. Nepratel tam je jako much a vrtulnik mi moc nepomuze. Behem chvilky mam hodne naboju do brokovky,sniperky a pistole. Avsak pocet naboju do mnou drzenych zbrani se rovna nule. Takze dochazi na starou dobrou rucni praci nozem. Sice je to prekvapive efektivni,ale daleko se s tim nedostanu. No,zkus udelat kulometcika nozem...
Neda se nic delat,musim na zacatek...30 hodin hrani nanic...No,aspon vim,ze se vyplati kuchat nepratele nozikem

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 02:00

Ja myslel ze ti vypadava ze zabitych(nebo ze sudů) pouze to strelivo ke kterymu mas v inventari zbran...ja sem trebas za celou hru nekoupil vrhacku min a nikde sem tak nenarazil na jedinej naboj...

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 02:38

Hraju to znova od zacatku a hned z druheho vesnicana,ktereho jsem usekal nozem,mi vypadlo 3300 zlatych. Ze by to zabiti nozem bylo lepe honorovane?

 |   |  Odpovědět
stereoid  |  02. 04. 2005 19:40

tady furt každej mele, jak je to těžký... Člověk aby se to bál hrát...Já jsem teďka někde ve hradu krátce po tom vyzdvihování podlah...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  02. 04. 2005 20:14

Me to tezky taky vubec neprijde ,ale to asi skonci s tim az to zacnu hrat podruhy na tezsi obtiznost

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 20:35

Na Normal to moc tezky neni,to je fakt. Ale na Professional uz poradne prituhne. Takovy sektar te zblizka vyridi jednou ranou. Tu velkou mistnost pred vysunovanim podlah jsem opakoval nekolikrat.. Tezky,ale hraje se to bozsky!

 |   |  Odpovědět
stereoid  |  02. 04. 2005 21:34

mě tam taky kidlili jako sviň, dycky mi došli náboje. Ale nakonec sem je dal kudlou a granátkama a šlo to :) Zvlášť mě sralo, když jsem schoval Ashley do tý místnůstky vzadu a tam se furt oběvujou ty sráči se štítem.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  03. 04. 2005 00:38

V te zadni mistnosti je ve strope otvor,kterym skacou dovnitr. Kudlu se vyplati pouzivat,usetris tak spoustu munice. Ted jsem udelal Salazara a strelivo se mi skoro nevejde do inventáře(XL). Ale na ostrove ho bude pekne ubyvat...

 |   |  Odpovědět
tombac  |  02. 04. 2005 20:42

Pred chvili jsem nekde cetl,ze Capcom vydal celosvetove 38 titulu serie RE a prodal jich 26 milionu kusu.. To je zajimavy,doma mam pouze 7 titulu RE

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  02. 04. 2005 20:55

jj ja to cet taky ,je to na Bonusu...a Megamana dokonce 95 dilu Jenze tak polovic toho si Japonci sulcujou akorat u sebe doma a jinde to nevychazi.

 |   |  Odpovědět
stereoid  |  02. 04. 2005 21:35

sakra, já mám jenom REremake a RE4, ale jak to dohraju, tak se dám naplno do shánění RE Zero.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  02. 04. 2005 21:44

Pokud jde o GC ,tak na toho mam taky akorat RE:remake a RE4 Marne shanim uz docela dlouho RE:0 -pokud nekdo budete vedet kde se da sehnat ,tak mi to plis dejte vedet. A na PC mam RE 1,2,3.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  03. 04. 2005 00:57

Ja mam RE1,2,3 na PS1,RE:Code Veronicu na PS2(Outbreak za moc nestoji) a RE:Remake,RE0,RE4 na GC. REO je naprosto skvostna zalezitost,jedina hra,za kterou jsem vyplazl 2 litry. To prepinani mezi Rebeccou a Billym nema chybu. Hadanky jsou perfektni. A ta menava zombie je poradne drsna. Po dohrani hry ziskas suprovou a originalni minihru Leech Hunter.
Co se tyce sehnani hry,jsem dost skeptik. Hra se blbe shanela uz pred rokem. V obchodech bylo jen par kousku,a ty byly rychle fuc. No,zitra se budu flakat v Praze po obchodech,tak se do nekterych kouknu,zda by tam nejaky zazracny kousek nebyl.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 05:26

HUH! Tak sem přátelé zeleného ůdolí prave dojel tenhle klenot elektronickyho umění. Prosim o aplaus. Tahle pecka si ho totiž právem zasluhuje. S jistotou muzu rict ze je to pro me druhá nejlepší hra vsech dob(na první příčce se neochvějně drží nadbožská série Silent hill ,ale to se uz asi nikdy nezmění).
Smekam klobouk a tleskam. Hratelnost je vražedná ,audiovizuální stránka fantastická ,skvělej příběh kterej je navic perfektně podán ,jeden originální nápad střídá druhej ,clovek si ani chvilku neodpocine(a to ani při naprosto ůchvatných ingame sekvencích!). Porad si nejsem jistej jestli to ceho sem byl svedkem pri prvním "scénkovým" souboji Leon vs Kraus ,se mi jenom nezdálo...na to sem jenom tupě a němě zíral s vyvalenejma očima a v duchu se modlil při představě čeho asi tak budem svědkama v RE5 na nextgen konzolích.
Nebo ta lávová jeskyně s pohybujícíma se bystama draků -tuhle lokaci jestli videl Carmack ,tak musel dozajista spáchat sebevraždu...A při velkolepý finalní steči sem mel pocit ,ze místo hry ovladam nejakou kostrbatou skutečnou filmovou sekvenci.

Moje vysledny score:
Hit ratio: 65%
Enemys killed: 1002
Number of times killed: 63
Clear time: 39:33

A otevřela se mi možnost zakoupení Matildy a Raketometu s neomezenou(!) municí. Bohuzel ten raketomet stoji rovnej 1 milion dukátů ,takze si z nej asi jeste hodne dlouho nevystřelim...prodal sem uplne vsechno co sem mel a jeste mi cca 100 000 schází
Zajimalo by me jestli tu jsou skutecne alternativni konce ,jak jsem kdesi cetl. !!!SPOILER!!! Ja to dojel na to ze Leon s Ashley odjedou na vodnim skutru a Ada odleti i se vzorkem za Weskerem(btw: to muzete na vlastni kuzi prozit v minihře s nazvem "Assigment Ada"). !!!SPOILER END!!!
Hned sem dohral minihru Assigment Ada a po jejim pokoření sem ziskal moznost u překupníka zakoupit novej samopal(Chicago Typewriter a má 10damage!) s nekonecnou municí -bohuzel též stojí celej 1 meloun
Jinak je tam spousta a spousta vychytávek ,secretů ,fanatických detailů ,easter eggs apod. ,takže promakanost tyhle hry plně člověk docení az na několikaty zahrání. Uvedu pár příkladů: Kdyz kupříkladu zautocite na kravu 6x nožem ,tak vam to oplatí svym specifickym zpusobem a navíc si vás bude do budoucna pamatovat Nebo pokud se zblizka podivate na venkovní pochodně ,uzříte ze jsou to vlastne zapalene kousky dřeva. Strelte do nich a ony se krasne rozleti a na zemi budou jeste chvilku hořet. Cool efekt. Ve vode muzete na pár místech spatřit jak se velka ryba pokouší polapit menší -inu potravní řetězec je potravní řetězec A uz ste skouseli zlikvidovat vranu vrhacem min? Ze ne? Skuste -budete se valet smichy po zemi A vsimli ste si ze kdyz vas nepřítel sekne ostrym předmětem(napr. sekerka) ,tak z něj pak kape vase krev? Take muzete na jezeře z lodky napichovat na harpunu rybky. Pokud se vam podaří šikovně zasahnout vesnicana ktery v ruce třímá louč ,tak se sám upálí. A co ten bílý pes ktereho muzete/nemusite vysvobodit na samotnem zacatku hry? Vedeli jste ze je to pes z práve připravovane hry od CAPCOMU na PS2? (Haunting ground: http://www.gamespot.com/ps2/adventure/demento/screens.html?page=77 ) A takovychhle fantastickych detailu je ta hra plna az po okraj.

PS: otevírání novych a novych modelů do 3D galerie nema chybu -kdo nehrál nepochopí!!!
PPS: v menu se da pohybovat pozadím C stickem.
PPPS: kdyz pri rozhlizeni C stickem rychle zstiknete "R" ,tak tam Leon bleskurychle zamíří.
PPPPS: ...no nic...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 05:34

Este sem nasel na netu překlad hlášek nepřátel ktery ,jak urcite vite ,mluvi/huhlaj/chrchlaj španělsky:

SPANISH ENGLISH
1."Te voy a matar" 1."Im going to kill you!"
2."No dejes que escape de la isla 2."Dont let him get away from island
vivo" alive"

3."Mira!... esta herido" 3."Look! he is hurt"
4."Ahi esta!" 4."There he is"
5."Morir es vivir" 5."To die is to live"
6."Gojedlo!" 6."Grab him!"
7."Detras de ti, imbecil!" 7."Behind, you imbecil!"
8."Te coji!" 8."Gotcha!" or "I **** you"
9."Muere, muere...." 9."Die, die...."
10."Sera mejor que empiezes a rezar" 10."You Better start praying"
11."Basta hijo de ****" 11."Stop you son of *****"
12."Matenlo!" 12."Kill HIM!"
13."Muerete!" 13."DIE!"
14."Te voy a romper en pedazos" 14."I'll breack you in to pieces"
15."Un forastero!" 15."A foreigner!" or "A stranger!"
16."Cerebro, cerebro, cerebro" 16."Brain, brain, brain"
17."Es hora de aplastar(lo)" 17."Is time to crush (crush him)"
18."Mi**da" 18."Poo"
19."Puedes correr pero no resistir" 19."You might run but wont resist"
20."Te voy hacer picadillo" 20."I'll make you mincemeat"
21."Sos cerdo" 21."You are a pig"
22."Donde estas?!" 22."Where are you?!"
23."Esta en la trampa!" 23."She/He's in the trap"
24."Dale!" 24."Hit him!"

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 05:36

!!!SPOILER!!! A jeste si nemuzu odpustit jednu takovou perličku -na konci ,kdyz ujiždíte před Tsunami na vodnim skutru ,tak zkuste ve vyskoku stisknout "L"+"R" současně. Leon udela efektní otočku.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  03. 04. 2005 14:19

Ja jsem to dohral trikrat pokazde se stejnym koncem(Ada a potom skutr). O dohrani na Professional se mi muze zatim jen zdat,jelikoz v noci jsem vymenoval disk,a jak jsem byl ospalej,tak jsem zmacknul RESET Bohuzel jsem to par hodin neukladal a posledni save je ve hrade. A to mi to vsechno krasne vychazelo..Ach jo!!
Assigment Ada jsem jeste nedohral,nemohl jsem udelat Krausera. Ale kvuli tomu samopalu se na to zase vrhnu. Jo,a kdyz v Mercenaries ziskas vsechny postavy a vsechny mapy dohrajes za pet hvezdicek,budes mit u obchodnika Handcannon za 790.000. Jo,a vis,ze kdyz pri te prestrelce v baraku trefis nekolikrat Luise,tak ti to poradne oplati? Tech vychytavek je tam strasne moc,pri dalsim hrani pokazde na neco prijdu. Jo,a tech figurek ve strelnici jsem ziskal 24.

 |   |  Odpovědět
tombac  |  03. 04. 2005 16:51

Jo,a nejvic me dostalo,kdyz jsem strilel na molu rybicky a jezerni prisera s ukrutnym revem vyskocila ze sveho rajonu a zblajzla me. To jsem malem dostal infarkt!

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 17:43

jj ,taky sem si malem stříknul

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 17:43

Jo,jo ,Krauser v Assigment Ada je pekne vytuhlej. Me se ho podařilo skolit az asi na třicátej pokus a mezitim sem malem vzteky zdemoloval půlku zařízení bejváku Peknej parchant.
Zaklad je nenechat si ho priblizit k telu a furt pred nim ustupovat. Kdyz se dostanes na konec mostu ,probehnout kolem nej ,otocit se a ustupovat pred nim zase na druhou stranu mostu. Mezitim se mu musis strefovat do nekrytych nohou a az klekne ,tak do hlavy(jako v normal hře). A hlavne musis bezpodminecne mit zvladnuty uhejbani pomoci L+R a A+B tlacitek -to je tady zaklad. Ada toho moc nevydrží ,takze ji staci pohy 2 rany od Krausera aby lehla.
V Mercenaries sem si zatim otevrel vsechny postavy ,ale nevim jaky musi bejt skore na 5 hvezdicek. Udelal sem nejvic 50k a furt sem mel 4 hvezdy
PS: jakej je rozdil mezi Professional a New Round? Na New Round je to asi normal obtiznost ne? Taky sem nekde cet ,ze v Professional modu obchodnik neprodava neprustřelnou vestu. To bude asi docela drsny

 |   |  Odpovědět
tombac  |  03. 04. 2005 18:52

New Round je v te same obtiznosti,v jeke si to dokoncil. Ta vesta neni v Professional skutecne k dostani. V Mercenaries jsem si vybral do vesnice Weskera a mel jsem 72 tisic. Pet hvezdicek je od 60 tisic. Sakra,za chvili musim do prace Snad to bude kolem treti hotovy...

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  03. 04. 2005 22:34

Tak uz mam v Mercenaries za Weskera 5 hvezdicek u dvou map. Ale ted si nejsem jistej ,jestli se tam nahodou nepsalo ,ze musim udelat 5 hvezdicek u vsech postav a u vsech map...

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  04. 04. 2005 00:23

Asi te nepotesim - "Get a five-star rank with all characters on all stages"

 |   |  Odpovědět
tombac  |  04. 04. 2005 05:16

No,tak to je na dlouho Nemuzem mit prece vsechno hned. Jsem zvedav,jestli budou ty minihry tezsi,az to dohraju na Professional. U toho Krausera v Assigment Ada si to nedokazu predstavit...

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  04. 04. 2005 05:51

Ja si to predstavit dokazu, ale asi bych nebyl moc rad. Precejenom je potreba projit celou tu cestu, neda se to nikde ulozit... to by bylo vazne unfer

 |   |  Odpovědět
Hajosh  |  24. 01. 2006 10:00

 Ani ve snu mě nenapadlo, že má ps2 takovej potenciál, je to vskutku nejlepší hra, která kdy byla na playstationu!!! A to bez debat!!

 |   |  Odpovědět
Houmarez  |  24. 03. 2007 20:20

Tak sem to dohral uz 3x za leona a jednu za adu. Lepci hru sem v zivote nehral.Tresil sem se na ni jako svine a nezklamala me.zase dalsi povedena serie RE.at to prochazim uz po 3. i vickrat porad se bojim. Taky japonci si s clovekem dokazi ve sve tvorbe pekne pohrat.Ale fakt.lepci hru sem nehral. A kdo si stezuje na zpusob ovladani residenta je nula.kdyby to ovladani takove nebylo tak to neni RE. zmizela by snacna cast strachu jelikoz by odstraneni nepratel byla pohadka. A to jeste jak je ted ten patch na to mireni mysi.stydte se to stym hrat.Tohle neni doom nebo hl nebo jakykoliv 1st person shooter.tohle je resident evil 4. Jen me trochu sklamalo u hry ze tam nevenovaly cast nejakym hi-tech laboratorim krasnym lesklym jako v kazdem dile.A nejak sem pobral ze umbrela asi porad existuje a vede ji wesker. Nejak mi ten destnik chybi. Uz se tesim na RE5. podle konce urcite bude.a ja zase budu cekat jak na RE4.

TAHLE HRA ME ZASE UKAZALA CO TO ZNAMENA HRAT.

 |   |  Odpovědět
Houmarez  |  24. 03. 2007 20:35

esi myslite tym larvakem sarazara z jeho pravou rukou jak je v te kukle, tak teho sem na normal zabil tak za 15s.
hned sem sil do oka a pak jedna pekne mirena raketometem. a umrel.

 |   |  Odpovědět
pi  |  17. 05. 2008 11:56

pičo nepičuj

 |   |  Odpovědět
hoblajz  |  23. 05. 2008 21:04

No jsem zvědavý hru mám objednanou, snad to rozeběhnu na CPU 2,2Ghz s 1GB RAM a s low-end grafickou kartou ASUS GeForce 8500GT/512MB. Malá technická neví někdo, jaké jsou skutečné HW nároky na hru ?

 |   |  Odpovědět
hoblajz  |  25. 05. 2008 13:32

Tak hru už mám běží na plné pecky myslel jsem, že mi to komp neutáhne,bomba COOL

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 11 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A