Electronic Arts zveřejnili první konkrétnější informace o novém ročníku herního NHL. Hlavní novinku představuje Full Contact Physics Engine – nový fyzikální engine, který přiblíží hru ještě víc reálnému hokeji. Kromě zdůraznění tělesné stavby hráčů nebudou chybět prvky jako rozbíjení plexiskel u hrazení (zdravíme Arťuchina), přehazování hráčů na střídačku, odlétající helmy z hlav, posunutí brány a podobně.
S brankami souvisí i takzvaní dynamičtí brankáři. Lapače puků bude možné při nárazu srazit nebo odchýlit z ideální pozice. Brankáři se také musejí vypořádat s clonícími protihráči, a pokud by se jim zdálo dění na ledě nudné, budou se moci zapojit do bitky s protějším ochráncem branky.
Přepracován má být mód Be a pro, kde tentokrát budete trávit na ledě čas podle toho, jaký předvedete výkon. A v průběhu odpočinku na střídačce můžete simulovat dění na ledě až do dalšího střídání, díky čemuž se urychlí tempo a zmizí veškeré zbytečné čekání.
Mimo to tvůrci slibují ještě věrnější připodobnění skutečným přenosům hokejových zápasů. Vůbec poprvé budou moci hráči nastoupit k populárním zápasům NHL pod otevřeným nebem. V letošní edici hry se objeví zápas NHL Winter Classic 2011 na stadionu Heinz Field v Pittsburghu. Poslední zatím oznámenou novinkou je EA SPORTS Action Tracker, inspirovaný skutečným statistickým nástrojem NHL GameCenter Ice Tracker, který bude hráče zásobovat podrobnými údaji o každém střídání a všech klíčových momentech. NHL 12 se jako tradičně objeví na podzim, přesněji 9. září.
Zdroj: TZ
- Drobné posuny směrem k reálnějším pohybům
- Lepší možnosti nahrávek o mantinel
- Méně zběsilých nahrávek umělé inteligence
- Větší počet nepřesností
- Opomíjí zásadní hokejové činnosti
- Účinnost novinek je zbytečně přehnaná
- „Nový“ fyzikální engine nevyřešil staré zásadní problémy
- Umělá inteligence opět předvídá, co se stane