První trailer na nového Thiefa vzbuzuje naděje na skvělou hru

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

Bounty  |  03. 04. 2013 12:07

Jo z vide fakt poznáš že to bude skvělá hra.... není tam ani jedna ingame scéna a v reboot nevěřim klasika je klasika.. ale věřim že se tomu tady dostane zase moneyloving hodnocení ...

 |   |  Odpovědět
03. 04. 2013 13:02

Nepoznám, ale atmosféru má video skvělou a hru dělají Eidos Montreal, kteří už s Deus Ex: Human Revolution dokázali, že umí udělat skvělý nový díl klasické série.

Proti rebootům nic nemám - myšlenka, že v dnešní době vyjde herně nezměněný nový díl série, která vznikla před 15 lety, je silně naivní.

 |   |  Odpovědět
Solca  |  03. 04. 2013 15:36

Ale to se uz stalo - Dark Mod.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  03. 04. 2013 16:11

V jakém obchodě si to můžu koupit? Tady se mluví o klasických komerčních AAA titulech, ne o fanouškovských předělávkách...

 |   |  Odpovědět
Solca  |  05. 04. 2013 11:39

A rozdil je v cem? Jestli mi novy Thief nesedne hernimi mechanismy, bude mi fakt ze to je AAA uplne ukradeny.

 |   |  Odpovědět
Solca  |  05. 04. 2013 11:39

Takze neva ze budou v Thief 4 boss fighty?

 |   |  Odpovědět
Solca  |  03. 04. 2013 09:29

Pochopitelně ale má být hra přístupná i novým hráčům, takže se objeví nová mechanika „Focus“, která zvýrazní užitečné předměty (žebříky, louče a podobně), zpomalí čas při vybírání kapes a celkově usnadní vaši zlodějskou kariéru.

Co je na tom pochopitelneho? Stalo se tohle nahaneni neschopnosti prumyslovym standardem?

 |   |  Odpovědět
03. 04. 2013 12:18

Jistě a je to už pár let, co tohle platí. Vývoj AAA hry stojí dnes 50 milionů dolarů a více. Aby se hra zaplatila, musí se prodat prodat více kusů (třeba EA zmiňuje 5 milionů kusů), což znamená zaujmout výrazně širší herní publikum a tedy hru podle toho náležitě upravit. U mainstreamových her se s tímhle prostě musí hardcore hráči vyrovnat. Což tedy neznamená, že tu není prostor i old-school věci - viz indie produkce.

 |   |  Odpovědět
Solca  |  05. 04. 2013 11:48

Ano ano, stejna situace jako ve filmovem prumyslu - nestastne umisteny konzervatismus jak na strane vydavatele tak na strane kupujicich. Ta zminka o indie scene je na miste, jelikoz indie hry tak casto herni mechanizmy nepodceni, dokonce na nich stavi. AAA tituly bohuzel (z meho pohledu) smeruji daleko vice k zazitku nez k hratelnosti - je to videt i na prehnane optimistickych hodnocenich Bioshock Infinite, napriklad.

Jinak to neni tak uplne pravda - jak dokazuje napriklad Valve, hra se da i dnes udelat tak, aniz by se nad ni ohrnoval nos v hardcore komunite. Dal muzu dat za priklad starcraft 2, diablo 3 uz bohuzel nikoliv.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  03. 04. 2013 16:07

Naštěstí se s tímhle trendem pojí i další trend - jedna obtížnost je obvykle určená pro lidi, kteří tyhle zjednodušení používat nechtějí, a zrovna na Square Enix je v tomhle spolehnutí. Takže hledej magické meníčko Difficulty

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor