Je téměř prestiží vývojářů předhánět se ve znalosti architektury PS3. Tentokrát svůj díl do vínku přidal Naughty Dog, jenž se nezdráhá chválit vizuální kvality své série Uncharted a popisuje, jak od dob jedničky své "umění" zdokonalil.
"Jestliže někdo z týmu udělá obličej ve smyslu 'A sakra, jsme v p*deli', tak víme, že jsme v pohodě, " řekl magazínu Edge Christophe Balestra, koprezident Naughty Dog. "Musíme být nepohodlní. Tři týdny před vydáním Uncharted 2 jsme dokonce nemohli hru vmáčknout do operační paměti konzole. V den, kdy pro to nebudeme mít řešení, nastane skutečný problém."
"Snažíme se dosáhnout na měsíc, nebo to alespoň chtějí vidět naši výtvarníci. Pohánějí nás vpřed, programátoři pak mají za úkol jejich vizi náležitě přizpůsobit, ve smyslu operační paměti a frameratu. Výtvarníci vždy půjdou za hranice toho, co máme k dispozici - sídlo v Uncharted 3 je toho názorným příkladem."
Dále dodává, že potíže s nedostatkem paměti vyřešili skrze SPU jednotky procesoru. V prvním Uncharted využili jen dvě, ve dvojce pak všech šest, i když ne naplno. To bude mít za úkol pravděpodobně až díl třetí.
Zdroj: CVG
Dostupné pro:
PS3
Žánr:
Akce | akční adventure
Výrobce:
Naughty Dog
Začátek prodeje:
2011