PS3 málem Uncharted 2 nestačila

Je téměř prestiží vývojářů předhánět se ve znalosti architektury PS3. Tentokrát svůj díl do vínku přidal Naughty Dog, jenž se nezdráhá chválit vizuální kvality své série Uncharted a popisuje, jak od dob jedničky své "umění" zdokonalil.

"Jestliže někdo z týmu udělá obličej ve smyslu 'A sakra, jsme v p*deli', tak víme, že jsme v pohodě, " řekl magazínu Edge Christophe Balestra, koprezident Naughty Dog. "Musíme být nepohodlní. Tři týdny před vydáním Uncharted 2 jsme dokonce nemohli hru vmáčknout do operační paměti konzole. V den, kdy pro to nebudeme mít řešení, nastane skutečný problém."

VIDEO: 3809 'Uncharted 3: Drakes Deception - Chateau gameplay'

"Snažíme se dosáhnout na měsíc, nebo to alespoň chtějí vidět naši výtvarníci. Pohánějí nás vpřed, programátoři pak mají za úkol jejich vizi náležitě přizpůsobit, ve smyslu operační paměti a frameratu. Výtvarníci vždy půjdou za hranice toho, co máme k dispozici - sídlo v Uncharted 3 je toho názorným příkladem."

Dále dodává, že potíže s nedostatkem paměti vyřešili skrze SPU jednotky procesoru. V prvním Uncharted využili jen dvě, ve dvojce pak všech šest, i když ne naplno. To bude mít za úkol pravděpodobně až díl třetí.

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PS3
Žánr: Akce | akční adventure
Výrobce: Naughty Dog
Začátek prodeje: 2011