Square Enix odhalil důvod, proč se PS3 verze onlinovky Final Fantasy XIV oproti PC verze opozdí. Původně měly vyjít souběžně, následovalo ale zklamání ve formě odkladu na konzoli od Sony. Proč? Jak to tak vypadá, důvodem je malá operační paměť.
"Na PC je obrovská paměť," řekl Hiromichi Tanaka, producent hry. "U PS3 jsme omezeni. Hra je na velikost paměti přizpůsobována a upravována; trvá to déle, než jsme čekali. Každopádně pilně pracujeme na tom, abychom ji vydali, co nejdříve to půjde."

Velikost paměti RAM u Playstationu 3 je žhavým tématem při střetu fanoušků už od začátku. Oproti Xboxu 360, který oplývá 512MB paměti, má jen 256MB, což je na velký projekt, jako je MMORPG, dost málo. Hra by měla na konzoli vyjít v březnu roku 2011.