PUBG na konzoli Xbox One: pokusnou myší za sedm stovek (recenze)

A od té doby co Microsoft poslal na pomoc Epic games studio jim se to už výrazně zlepšilo

|   |  Odpovědět
honx  |  28. 01. 2018 17:03

Srovnání Xbox one, Xbox one s, Xbox one elite a Xbox one x - první tři mají pomalejší a horší vykreslování než Xko.

|   |  Odpovědět
Ell  |  28. 01. 2018 20:33

Pokusnou myší za 700 stovek? Hádám ze formou tohoto typu nadpisu si nekdo z vaší redakce nejspíš kompenzuje obrazné kopnutí do konzolistú ci do prípádné verze této zatím stále ješte nedokoncené hry. Komu tohle nepripadá jako zbytecne drzá forma sdelení, ten s temito stránkami musí v opacném prípade asi hodne simpatizovat. Kazdopádne já mám jasno, o úrovni techto stránek pochybovat rozhodne nehodlám. Bravo, jen tak dál. Jakou další perlu predvedete príšte? Ty vaše nadpisy jsou jen úkázkou vaší mentality, ríkejte si co chcete.

|   |  Odpovědět
Ladislav Novák  |  29. 01. 2018 12:14

Forma nadpisu vyjadřuje můj čistě subjektivní názor, jakožto vlastníka konzole Xbox One. Jen pro doplnění bych rád upozornil, že jediná platforma, na které hraji je právě Xbox One. Bohužel za této situace nemohu PUBG za sedm stovek doporučit a to i přes skutečnost, že se jedná o v jádru výbornou hru. Její stav je bohužel zatím stále katastrofální, což rozhodně nevylučuje budoucí nápravu, v kterou, stejně tak jako jiní konzolisté pevně věřím.

|   |  Odpovědět
MustaffaSKS  |  29. 01. 2018 20:38

Já zase s recenzí souhlasím na sto%. Na XO je to nehratelná srajda. Technická stránka hry katastrofální, ovládání uživatelsky nepříjemné a za mě zábava žádná. Hra úplně o ničema za sedm stovek bych to taky tedy rozhodně nikomu nedoporučil. Já tedy ani zadarmo

|   |  Odpovědět
Ell  |  30. 01. 2018 17:53

O stavu hry nepochybuji, souhlasím. Me jen zarází to vaše pojetí pokusné myšky. Hrál jsem desítky Alpha i Beta verzí spousty podobne nedodelaných her a o takovouhle formu sdelení jsem teda ješte nikdy nezakopnul. Tak trochu tím podrýváte odhodlání tech, kterí mají s touto hrou pomerne velkou trpelivost, já si pri hraní PUBG na Xbox One X opravdu nepripadám jako pokusná myš, ano. . hru zatím vnímám spíše jako nedodelek, ale to je vzhledem ke hre která se úcastní programu "Game Preview" zcela pochopitelné. Uvedomte si, ze jakmile PUBG tento program opustí, cena titulu se znacne zvýší, pricemz hra jako taková dokonce i ve své dokoncené podobe nebude nabízet o nic více nez nyní. Plná verze do sebe zaclení druhou verzi pouštní mapy (která jiz ted existuje v PC verzi) + nekolik typú oblecení navíc a další moznosti pravdepodobného uplatnení mikrotransakcí skrze kupování Loot Boxú. . tot vše. Koncept samotného hraní zústane stejný, zmení se pouze moznosti všemozného nastavení v sekci settings nebo options chcete-li. Múzeme jen doufat, zda-li bude mít PUBG napr. pro verzi na Xbox One X v pozdejším vydání alespon o trochu lepší grafické ztvárnení nez to které vidíme nyní. Obávám se, ze klasický Xbox One se techto predstav múze bohuzel vzdát uz ted.

|   |  Odpovědět
Czmarty7  |  30. 01. 2018 07:16

Pánové, koupili jsme hned při VYDÁNÍ, všichni máme XOX, na úvod spousta chyb a lagovani, pí několika update se už ale hraje na 80%. Ale co je hlavní myšlenka : odložili jsme všechny multiplayery a jedem hlavně právě PUBG, protože je to atmosféra naprostýho lovu a boje o přežití, co jsme nikde nezažili. Takže ANO, DOPORUCUJU koupi, je to vážně extrémně zábavná pecka

|   |  Odpovědět
LEEBOR  |  20. 07. 2018 10:24

Moc by mě zajimalo jestli můžu hrát Pubg na xboxu s kámošema na Pc nevíte asi vajca že :)