PUBG se stále prodává dobře, zisky Fortnite naopak nadále klesají

Digitální trh se za květen dočkal menšího poklesu. Útraty ale pokračují.

Battle royale žánr už možná není na takovém vrcholu, kterého se dočkal v minulých letech, hráči ale stále utrácí. SuperData odhalila statistiky, které poukazují na to, že hráči v květnu utratili na digitálním obsahu 8.7 miliard dolarů napříč PC, konzolemi i mobily. Stále však jde o 4% pokles oproti minulému roku.

Překvapivě dobře se daří střílečce PUBG, která potichu prodala dalších 4.7 milionů kopií na PC a konzolích. Na rozdíl od her jako Fortnite a Apex Legends jde navíc o placený titul, který stále stojí nemalý peníz, takže pokračující prodeje ukazují stále přetrvávající zájem hráčů. Tvůrci se ostatně snaží přidávat do hry neustále nový obsah, vylepšovat grafický kabátek a udržovat tak pozornost, což se očividně daří.

Naopak Fortnite, i přes svůj pobyt na mnohem vyšší příčce popularity, pokračuje ve finančním poklesu. Ve srovnání s květnem minulého roku poklesly zisky o 38% na 203 milionů napříč platformami. 

Apex Legends pak čeká na novou sezónu, která by měla opět oprášit zájem hráčů a vrátit titul do konkurenceschopné podoby.

Diskuze (1) Další článek: Blizzard hledá umělce pro neoznámený Diablo projekt

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,