Digitální trh se za květen dočkal menšího poklesu. Útraty ale pokračují.
Battle royale žánr už možná není na takovém vrcholu, kterého se dočkal v minulých letech, hráči ale stále utrácí. SuperData odhalila statistiky, které poukazují na to, že hráči v květnu utratili na digitálním obsahu 8.7 miliard dolarů napříč PC, konzolemi i mobily. Stále však jde o 4% pokles oproti minulému roku.
Překvapivě dobře se daří střílečce PUBG, která potichu prodala dalších 4.7 milionů kopií na PC a konzolích. Na rozdíl od her jako Fortnite a Apex Legends jde navíc o placený titul, který stále stojí nemalý peníz, takže pokračující prodeje ukazují stále přetrvávající zájem hráčů. Tvůrci se ostatně snaží přidávat do hry neustále nový obsah, vylepšovat grafický kabátek a udržovat tak pozornost, což se očividně daří.
Naopak Fortnite, i přes svůj pobyt na mnohem vyšší příčce popularity, pokračuje ve finančním poklesu. Ve srovnání s květnem minulého roku poklesly zisky o 38% na 203 milionů napříč platformami.
Apex Legends pak čeká na novou sezónu, která by měla opět oprášit zájem hráčů a vrátit titul do konkurenceschopné podoby.