Quake 3 Datadisc?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 21

Diskuze k článku

VaLa  |  12. 10. 2007 23:25

BAVÍ VÁS QUAKE 3 TADY JE JEDNA PODOBNÁ HRA http://tracker.cztorrent.net/details.php?id=1758b0cfead707280e0bafa544a7d75c1e704c36

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

Jojo to je fakt ty bleskovky tu jsou a plni funkci jakychsi "SMS"... i kdyz jsou jenom 3, navic v rozmezi 3 minut a vsehny 3 uz tu byly vcera... Doposud jsem je jaksi preskakoval, takze jsem o nich ani poradne nevedel -> beru zpet tu "radu"

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

"Vazeny" autore tohoto clanku,
doufal jsem, ze se vyjadrite nejprve k mym vytkam, pak jsem doufal, ze se vyjadrite k vytkam ostatnich, ale jak vidim, klidne bych mohl procekat cele jaro a leto a stredu a ctvrtek... aniz bych se dockal nejake Vasi odpovedi. Ne opravdu necekam omluvu (jak jiz poznamenal nekdo prede mnou) jenom bych cekal, ze kdyz nekdo napise nejaky podobny clanek (s nulovou informacni hodnotou), tak si bude za svym nazorem bud stat, anebo ne (a zverejni tady, ze napsal asi blabol). Nestalo se ani to ani to (a asi ani nestane)... skoda

PS: Pro sefredaktora DOUPEte - nevyplatilo by se kvuli podobnym clankum (myslim delkou) zavest nejakou rubriku "hot news" (takovy ten sloupecek po strane, kde by se psalo, co kde vyslo za hru/demo, pripadne co kde vyjde..., proste texty, ktere nevydaji na cely clanek...) ?

 |   |  Odpovědět
Laďa Valík  |  25. 03. 2002 11:14

Vynikající nápad... díky za připomínku... neco v podobném ražení jsou v podstatě bleskovky pod hlavním článkem... :)

 |   |  Odpovědět
LCLightning  |  25. 03. 2002 11:14

Vážený pane...to,co jste napsal o Q3A mne doslova šokovalo.Prezentovat takový subjektivní názor (je více než jasné,že jste přívržencem UT) na relativně nezávislém médiu je opravdu ubohé,protože jedinné,čeho tím dosáhnete je dezorientace čtenářů,kteří neměli možnost Q3A zkusit a tak spoléhají na Váš "objektivní názor".Při čtění podobných výplodů mám sto chutí poslat vás před inkvizici a bez možnosti jakékoli exkulpace Vás uvrhnout k desítkám let "pandemonického" deliria.
Ale buďme konkrétní :
Nejvíce mne asi irituje zmínka o nedostatku a nízkých kvalitách zbraní v Q3.Co je sakra lepší na zbraních v UT?
Ve Quake3 jsou zbraně koncipovany přesně na míru dynamického deathmatche a bez vyjímek jsou převzaty ze starších her ID Software.UT naproti tomu nabízí jakési excentrické,experimentální výtvory,které by si quaker nepředstavil ani po psylocybinových orgiích.Užití těchto zbraní je pak ještě horší (například nejde provést obligátní rocket jump).Důkazem,že inferiorita UT vůči Q3A je opodstatněná jsou všechny internacionální soutěže,ligy atp.Například toliko známá CPL.UT je prostě naprosto o nečem jiném (je pro koncipován na míru průměrným hračům) a srovnávat jej s Q3 je doslova kriminální čin!Poněvadž ,kdyby už se srovnávat měl ,dopadlo by tohle srovnání(alespoň verdikty nás profesionálů -quakerů) pro UT apokalypticky.
Proto Vás prosím ,nesrovnávejte to čemu nerozumíte a věnujte se radši tomu,v čem se dokážete zorientovat.
Quake to ale rohodně není ...

 |   |  Odpovědět
Equino-X Forever  |  25. 03. 2002 11:14

autor tohoto clanku by sa mal do buducnosti zamysliet nad svojimi myslienkami ktore napise lebo mam naozaj pocit ako keby Q3A videl len z recenzii casopisov a podobne... DOUPE by sa malo zamylsliet nad pocinanim podaktorych svojich autorov, lebo nie je normalne aby nieco taketo bolo na serioznych strankach, ked teda chceme hovorit o serioznych NEWS... myslim ze tento clanok by sa mal specifikovat ako BLUD

 |   |  Odpovědět
Martin Drmola  |  25. 03. 2002 11:14

Něco mi říká, že plně souhlasím. Nejde mi o veřejnou omluvu, či o podobné srandy..nechci už ani nikterak rozmazávat to, čeho se autor "recenze" dopustil, jen chci pochopit, jak to myslel:)

 |   |  Odpovědět
 |  25. 03. 2002 11:14

V JEDNODUCHOSTI JE SILA - zdaleka neplati jen pro 3Dgaming.

 |   |  Odpovědět
Ery  |  25. 03. 2002 11:14

Nevím proč by měl být Quake 3 chudej na zbraně i na jiné drobnosti.A jestli má nějaké mouchy ,tak pochybuji ,že je datadisk vychytá.Ale to je jen můj názor.

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

jo hmm kdyz uz jsme u toho, tak Q3 je proste o tridu lepsi hra nez cokoli jinyho (kvalita sitovyho i grafickyho enginu, otevrenost a s tim spojena moznost nakonfigurovat si absolutne cokoliv a jakkoliv,...). Mimochodem, vy co hrajete UT, zajimalo by me, kolik jste pri prochazeni map objevili krivek ))

 |   |  Odpovědět
 |  25. 03. 2002 11:14

sem Q3AonlyGamer a krivky nenachazim zadne - r_subdivisions 100 ;)))

 |   |  Odpovědět
Vitezslav Hekerle  |  25. 03. 2002 11:14

No bodejz bys krivky nachazel, kdyz v Q3 je mozne nakreslit kruhovou mistnost, ktera neni slozena z amlych obdelniku, ale ze skutecneho valce...

 |   |  Odpovědět
Vitezslav Hekerle  |  25. 03. 2002 11:14

No bodejz bys krivky nachazel, kdyz v Q3 je mozne nakreslit kruhovou mistnost, ktera neni slozena z malych obdelniku, ale ze skutecneho valce...

 |   |  Odpovědět
Vitezslav Hekerle  |  25. 03. 2002 11:14

To si delate srandu.
a) Q1 byl nejhranejsi hrou po internetu temer od doby, kdy vysel quakeworld. Pocet serveru, na nichz bez Q3 se tomuto cislu raketove priblizil, dnes je tento pocet temer vyrovnany.
b) vzhledem k fantasticky rychlemu enginu (jenze v tom se s ID softem nikdy nikdo srovnavat nemohl) a zaroven velice otevrenemu naprogramovani je mozne velice snadno vytvaret herni mody (jak se zminil p. Drmola).
c) fantasticka komunikace Q3 predci vse, co jsem mel moznost zatim videt. Pingy radove o polovinu nizsi, nez dokazal najit GameSpy pro Q1. Velice dobre provedene trasovani, ktere ovsem provadi SAMA HRA.
d) Q3 nema duvod byt nejlepsi hrou. Predevsim proto, ze napr. mod Team Fortress, jez absolutne vedl v Q1 byl dopsan pred mesicem. Zatim se vychytavaji chyby. Prave v takovychto modech byvaji nove zbrane.
e) mody hry nevydava ID soft. Na to jsou specialni tymy, ktere vzhledem k otevrenosti hry (s beznym sirenim zdrojaku) nebyvaji casto s ID softem vubec spojeny.
f) pletete si modely a skiny, jenze to uz tady bylo receno.
g) u q3 neexistuje jednoduchost ani slozitost. Ta je dana vasimi protivniky - je to prece multiplayer.

P.S. autor je jeden z tech, kteri hraji team fortress na internetu s prezdivkou marabu cca 2 roky.Ten kdo prohlasil, ze naucit se q je jednoduche to asi nikdy nezkusil. Bud tim rozumi umet vyskocit a obcas vystrelit na stojici cil. Az bude umet vyhrat na fragy libovolnou mapu s dvaceti protivniky behem tydne po prvnim pokusu uverim mu...

 |   |  Odpovědět
Martin Drmola  |  25. 03. 2002 11:14

Vážený pane, Váš přípěvek mě srdečně pobavil a donutil k zamyšlení. Pokud pominu fakt, že Q3a je mnohem ***lépe naprogramovaný*** (ID Soft vždy udávali směr na poli 3D her v oblasti zobrazovacích enginů i v oblasti internet podpory), ***více otevřený*** (ať už komunitě hráčské-tak vysoká hratelnost-OPRAVDU nemá obdoby, tak i komutitě programátorů-tradiční možnost upravovat prakticky vše dává vzniknout v mnoha případech verzím(modům), které jsou lepší, než originální hra, což je přesně to, co ID Soft chtěl), ***více oblíbený*** (stačí se pohybovat v internet hráčské komunitě měsíc či dva-což jde zřetelně mimo Vás-a člověk zjistí, že od Německa až po Británii si hráči velmi zřetelně uvědomují, že UT nestačí i přes počáteční, ve srovnání s Q3a, širokou nabídkou herních modů, a že je to právě Q3a, kterému přes drobné potíže v počátcích, dávají šance na přežití), ***více podporovaný*** (ať už softwarově-přímo Id Softem, či nespočetnou komunitou "Q3a lidu", nebo podporován mnohými společnostmi, které sponzorují jak o závod jakoukoli Q3a akci od drobných "předváděček" až po nadnárodní gigantické Q3a turnaje o vskutku tučné částky) a pokud pominu fakt, že jste viditelně proti Q3a osobně zaměřený a na UT nedáte dopustit (u mě je to přesně tak, ale obráceně-jenže já nepíšu veřejně čtené recenze), tak musím konstatovat, že máte docela pravdu- informace Vám byly ukryty pod pokličku a vy jste uvařil z vody sněhuláka. Jen se modlím, aby jste to nebyl právě VY, kdo přinese additional info o této hře, ať již bude jakékoliv.

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

Jo mimochodem, ucelem myho prvniho prispevku bylo vyjadrit se k clanku a nikoli k Q3 vs UT (protoze kazdymu soudnymu cloveku na svete je jasny, ze UT je naprostej shit urcenej pro lidi, ktery sou neschopny se naucit RJ/SJ v Q1/2/3, no proste pro lammery a modemisty, co se ukajej seriakem :) hawk

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

(nechci a ani sem nechtel vyvolat flame Q3 vs. UT)...

ale mohl by mi nekdo z vas rict v cem sakra spociva ta jednoduchost Q3 oproti treba UT ??

 |   |  Odpovědět
wzz / pstcd  |  25. 03. 2002 11:14

Ted nevim, jestli si delas prdel s tim Nailgunem anebo fakt nevis co to je??? V tom pripade by me zajimalo, jak sakra muze psat o Q3 (a 3D hrach vubec) nekdo, kdo pravdepodobne v zivote nevidel Q1...
Dalsi veta je taky povedena, mam pocit, ze si pletes pojem SKIN a pojem MODEL, ale to se nekdy stava A do tretice nevim proc by se meli priznivci singlu neceho dockat, kdyz idSoft od zacatku rika, ze Q3 je ciste multiplayerova hra a single tam je jenom na trenink... Jo jeste jedna otazka - v cem spociva prilisna jednoduchost Q3 (viz 3.veta) ???
Kdyz to shrnu, tak tenhle clanek je uplne _zbytecnej_ a navic je v nem par nesmyslu...

 |   |  Odpovědět
Martin  |  25. 03. 2002 11:14

...asi jsi další ze skalních příznivců Quake /myslím těch s klapkama na očích/. I když si autor článku plete pojmy v globálu má pravdu. Doufám, že ID soft bude datadisk prodávat a úplně ta Quake pohřbí. Už se těším na Q4, Q5 atd

 |   |  Odpovědět
František Vajík  |  25. 03. 2002 11:14

Ve vsem mas pravdu. Nicmene to ze q3 je "jednoduchy" - to je taky pravda. Oproti UT nabizi velky kulovy. Nicmene si ho taky rad zahraju, ale UT je kral.
Fero

 |   |  Odpovědět
Cooler  |  25. 03. 2002 11:14

Q3 neni jednoduchy, to je kravina.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor