To, co dělá hry od REMEDY tak zajímavé, je příběh a atmosféra. Nemusí se ti líbit grafika, i ten bullettime je jednomu po čase okouká, ale nikdo těm klukům finským nedokáže upřít, že ten příběh má hlavu a patu a naprosto člověka pohltí. Platí to jak pro Maxe 1 a 2, tak zejména pro Alana Wakea - ano, máš baterku a dva kvéry, sbíráš termosky a listy papíru. Možná máš nudné nepřátele, ale to, co dělá tuhle hru tak brilantní, je vyprávění, příběh a tak bezútěšná atmosféra, ve které se těšíš, až zase vyjde slunce a Temní na chvíli zmizí. Nemohl jsem si pomoct, ale Bright Falls, kde se hra odehrává, jako by svou chmurností a "malostí" vypadla z oku Twin Peaks, rovněž mé srdeční záležitosti, která ale není určitě pro každého. Takže ano, i já bych stavěl REMEDY na piedestal, a to právě pro zážitek, který si ze hry odnáším, a pro emoce, které se ve mně při hraní probudily.
A ačkoliv mě dosavadní videa z Quantum Break příliš neoslňují (grafika není to, co by mě na hrách bralo), tak nějak s ohledem na výše uvedené věřím, že příběh bude zajímavý... otázkou samozřejmě je, kdy a zda se hry dočkáme i na PC, ale i tak...