Race Injection - nostalgie do žil (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

karel  |  09. 05. 2012 09:06

Jak mám chápat ten problém se značením zatáček? Tím jsou myšleny ukazatele vzdálenosti (100m, 200m atp.), který sou na trati rozmístěny náhodně?

 |   |  Odpovědět
karel  |  09. 05. 2012 10:28

Nebo takový ty softwarový ukazatele, který sou na asfaltový krátký a jasně daný trati k prdu, protože se to za pár kol naučíš a je stejnak lepší je vypnout?
Vůbec nevim proč v hardkör simu něco takovýho je..joo v rally to pochopim.

 |   |  Odpovědět
luke  |  09. 05. 2012 18:57

myslí ty softwarový ukazatele. no náhodou jsou dobrý, když trať jedeš poprvé nebo se chceš jen tak projet

 |   |  Odpovědět
milník  |  11. 05. 2012 15:38

Já to nechápu ani v rally, protože od toho účelu je rozpis čten spolujezdcem. Zrak má být soustředěný na trať.

 |   |  Odpovědět
karel  |  11. 05. 2012 17:02

O tom jsem vlastně mluvil. Já jen když hraju rally, tak někdy nerozumim co říká, tak se to hodí. Ale snažím se samozřejmě jezdit po sluchu.

 |   |  Odpovědět
tomas kakur  |  11. 07. 2012 14:53

fghgfhfjfj

 |   |  Odpovědět
milník  |  11. 05. 2012 09:20

Děláte si srandu?
Váš popis realističnosti fyziky je směšný a vypadá, jako byste to hrál na gamepadu, což je úchylné.
Váš problém se "značením zatáček" (wtf?) jsem nepochopil, chcete tím jako naznačit, že chcete tu hru hrát a neznat těch pár jednoduchých okruhů? Umět posloupnost zatáček jednoho okruhu je otázka pěti kol, chápat základní stopu dalších dvou, tří kol. Za hodinu (pokud nejsme na Nordschleife nebo podobném marasu) se to normální člověk naučí tak, že zná i nerovnosti, obrubníky, náklony a je schopný okamžitě adaptovat závodní stopu pro jiný typ auta a pro okmžitou situaci na trati.
Vaše poznámky k chybějícímu blurování a podobných frikulín fíčur je úplná hovadina, protože jejich použití NENÍ REALISTICKÉ. Vy snad vidííte v reálu nějaký blur? Já ne.
Máte v záporech "technické zpracování" - jak to sakra myslíte? SimBimovské hry jsou technicky mnohem složitější, než vaše pravděpodobně oblíbené tupé hry stavící na "přeafektované" grafice.
Proč vám dali ke zrecenzování hru z žánru, kterému vůbec nerozumíte? Filozofie simulátoru je něco, čemu člověk, jako vy, nemůže rozumět.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět g…

Jestli něco Ubisoft umí, pak jsou to pestré světy, lákající k focení.

16.  1.  2021 | |11 N/A
Daniel Pánek
Assassin's Creed ValhallaGalerie
Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých nikdo nic nečekal

Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých ni…

Od následujících her si hráči příliš neslibovali, přesto všechny dokázaly překvapit.

12.  1.  2021 | |10 N/A
Ladislav Novák
Téma
10 největších překvapení minulé generace, která nás potěšila

10 největších překvapení minulé generace, která ná…

Končící éra Xbox One a PS4 přinesla mnoho velkých změn. Jaké nás nejvíce překvapily?

18.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma