RAGE se v recenzích zase tak skvěle nedaří

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Pavel  |  05. 10. 2011 09:29

Ono to zas takove prekvapeni neni. Mel snad Doom silny pribeh? Trojku jsem dohral jen s nejvetsim sebezaprenim, byla to stereotypni nuda. Hry od Id softu vzdycky pusobily spis jako demo jejich noveho enginu, ktery byl obcas spickovy. Doufejme, ze se tentokrat povedl a bude nasledovat odklon od Unrealu.

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  04. 10. 2011 15:34

"Příběhová linka zabere na dohrání 10 hodin, což je v dnešní době solidní." To není solidní, to je smutné. Hlavně když za ty samé prachy seženu třeba Skyrim, u kterého to bude několikanásobek...

 |   |  Odpovědět
04. 10. 2011 15:45

RAGE není RPG, ale střílečka. A ty nikdy nebyly dlouhé jak RPG. Nemluvě o tom, že má RAGE ještě multiplayer a coop.

 |   |  Odpovědět
Vilda  |  04. 10. 2011 16:27

Ne že bych to sledoval podrobně, ale celou dobu mi přišlo, že se RAGE prezentuje jako otevřený akčně/RPG zážitek. Z tohohle pohledu je 10h vážně slabé.

Z mého všeobecného pohledu je u libovolné hry 10h hranice, spíš pod ní, kdy jsem ochotný o ni uvažovat. Multicokoliv nepočítám, to jednak není měřitelné, druhak nezajímá každého a mě zvlášť.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor