Ranní diskuse o čtvrtém Call of Duty

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

AG  |  05. 10. 2009 20:21

Ano, ale aj tak sa mi ta hra paci. Taka Crysis je podla mna celkovo omnoho lepsia strielacka (a to nemam rad sandboxy), ale na COD4 hold akisto vidno ze to robili profesionali. Len sa skor zamerali na hollywoodsky system.

Jo a ze to dokaze prejst patrocne dieta? No preto je tam obtiaznost Veteran. Celkom odporucam Oproti Delte v Crysis, ktora je obtiaznostou na smiech, je to celkom slusna vyzva

Hracia doba SP je vsak naozaj urazka. Niektori hovoria, ze COD sa nekupuje kvoli SP ale kvoli MP... Potom neviem, naco sa tym vobec zaoberaju.

Ale taka je hold asi buducnost hier. Hracia doba SP take dve hodiny a hrac, zabav sa sa v MP alebo sandboxe.

 |   |  Odpovědět
Zizi  |  05. 10. 2009 13:04

Jo, cod4 je v single koridorovka jak vyšitá, a když nejdete přesně po trase kterou vymysleli vývojáři, se zlou se potážete. Buď narazíte na nějakou bariéru, anebo se nepřátele budou donekonečna respawnovat, dokud nepřekročíte neviditelnou naplánovanou "čáru".
Nejvíce to bylo "cítit" v té TV stanici, kde jakákolov snaha o taktický postup "kójema" nebo jejich obcházení byla naprosto k ničemu, protože nepřátelé se neustále "rodili" ze všech stran. Nakonec jako jediné použitelné s eukázalo co nejrychleji přesprintovat skrz všechny na duhou stranu (a překročit tak "čáru") a pak je vystřílet "zpětně". Vzhledem k tomu, že "týmoví" kolegové se taky neustále doplňovali (když umřel tak za chvíli zvenku přiběhl nový), tak jejich ztráta taky vůbec nemrzela

Takže ano, COD4 je totální koridorovka bez jakékoliv možnosti jiného postupu než předem naplánovaného game designéry. Nicméně když na to člověk "vypne" a užívá si hru jako americký akční film, tak je to výborný zážitek

Na druhou stranu COD4 je podle mě hlavně o multiplayeru, takže single jsem bral jen jako takový lehčí tutoriál

 |   |  Odpovědět
bobsik  |  05. 10. 2009 13:19

sice to je koridorovka (i kdyz vic me stvalo, ze se na nekterejch mistech do nekonecna objevovali), ale treba ve Wolfensteinovi (jinak dobra hra, me bavi) sem nasel docela srandovni misto :D konec mapy byl prosim plot s mezerama do pole, kde slo vysloven videt, ze to tam konci a ze tam je svetlejsi trava :D to me dojalo ... a COD 6 MW2 by mel lehce svobodnejsi, ale je fakt, ze to tvrdili i o 2 tenkrat, a az o tolik to nebylo ...

 |   |  Odpovědět
OCELOTR  |  05. 10. 2009 13:49

Jako totálně "singleplayer" hráč mě MW vůbec nezaujalo. Dost mě štvalo, že z nepřátel vidím v podstatě jen záblesky z jejich zbraní a jakékoliv uhnutí z "trasy" je přísně trestáno buď podivným klidem kdy se neděje vůbec nic, nebo naopak se na vás řinou nepřátele ze všech stran (nebo instant death viz. sniper mise v Černobylu). Vrcholem stupidity byla jakási mise na středním východě, kde nepřátele přeskakují plot v počtu převyšujícím celou izraelskou armádu a kde přes neustále červenou obrazovku (symbol ubývající energie) člověk nedokáže ani pořádně mířit. Radši si dám 10x za sebou BIOSHOCK než tohle.

 |   |  Odpovědět
Jimmy  |  05. 10. 2009 15:42

Samozřejmě,pro singleplayer hráče nemá CoD4 moc co nabídnout...dohrál jsem,ale nijak zvlášť mne nebavilo.To BioShock mi připadá jako z jiné dimenze...aneb takový příběh a stylovost se v PC hrách jen tak nevidí.

 |   |  Odpovědět
Reloecc  |  05. 10. 2009 11:24

Tak s tim moc nesouhlasim... samozrejme porovnavame-li moznost pohybu s Crysis ci FarCry, tento dojem muze nastat. Avsak kdyz pripustime, ze koridorem, ktery v COD4 k dispozici mame, muzeme projit po leve strane, po prave ci prostredkem. Nepratele lze zastrelit ci obejit (a to pod nakladakem, za zady snipera ci ve vrtulniku). Neni ten prostor tak nesnesitelne maly, jak popisuje uvodni prispevek v diskuzi ;)

 |   |  Odpovědět
Rosťa  |  05. 10. 2009 12:21

Praveze nepratele moc obchazet nejde. Vyvojari je totiz dana cesta, po ktere muze hrac jit, a nepratele do ni vchazeji v presne naskriptovanych situacich. To plazeni se pod nakladakem, ktere zminujete, se objevilo, pokud se nepletu, pouze v jedne misi, v niz hrac dostal ulohu snipera a musel nepozorovane projit uzemim. A opet, tato "stealth" mise byla dopredu pripravena a nebylo to tedy mozne nijak ovlivnit.

 |   |  Odpovědět
05. 10. 2009 12:42

Ale je zajímavé, co všechno si lidé ve hrách představují pod pojmem "svoboda". A to ještě zapomněl zmínit, že si můžu vybrat, zda budu střílet pistolí, samopalem nebo kulometem, můžu taky hodit granát a nebo nepřítele umlátit pažbou. Můžu dokonce střílet do těla nebo do hlavy... Prostě taktikův vlhký sen

Skoro by se to chtělo přirovnat ke svobodě ovčanské a pohledu některých lidí na ni

Nic proti koridorovkám nemám. Naopak je to výborný odreagování.

 |   |  Odpovědět
Rosťa  |  05. 10. 2009 12:51

Souhlasim, ostatne, jak jsem rikal, Modern Warfare je vynikajici hra. Jinymi slovy, takovy beckovy akcni film herniho prumyslu, na ktery se kazdy rad cas od casu podiva, nebot od nej neocekava revoluci, nybrz prostou zabavu. Na druhou stranu, vseho moc skodi, a pocet dilu serie Call of Duty, ktere jsou v podstate na chlup stejne, toto schema srazi pomalu az do podprumeru.

 |   |  Odpovědět
05. 10. 2009 13:06

Hrál jsem všechny kromě trojky a World at War a u všech jsem se výborně bavil... U některých i podruhé a po třetí Myslím, že při dnešním trendu freeform her a survival hororů je to svěží vítr

 |   |  Odpovědět
bobsik  |  05. 10. 2009 13:14

jestli nemas pristup ke konzolim, tak 3 si ani nemohl. ale jinak si o nic neprisel :D 2 nejhorsi dily serie (delala to stejna skupina)

 |   |  Odpovědět
05. 10. 2009 13:20

Mám, ale na konzoli už žádnou FPS hrát nebudu

 |   |  Odpovědět
misa  |  05. 10. 2009 17:02

Tahle hra je hlavně zaměřená na multiplay. Samozřejmě singl si taky rád zahraji, jen tak pro odreagování, ale hlavní je hraní po netu.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor