Ranní diskuse o Gears of War a SF4 DLC

Coby majitel Xboxu 360 jsem logicky i hrdým vlastníkem akční podívané Gears of War. A jakkoliv může být této sérii vytýkána jistá jednoduchost, či v druhém dílu stereotyp, zůstává faktem, že se jedná o setsakra povedené hry, které dokáží takzvaně chytit, a nepustit.

Není tedy ničím výjimečným, když řeknu, že se živě zajímám i o třetí díl, jenž byl ohlášen zároveň s tím druhým. Vždyť závěr trilogie musí být veskrze pompézní. Nebo ne? Ono by se totiž v prvé řadě muselo skutečně jednat o trilogii, čemuž snaha tvůrců přiživovat se na GoW ještě dest let do značné míry brání.

Osobně to beru jako malou zradu, neboť jsem pány z Epic Games měl opravdu rád. Ne, že bych snad naivně věřil, že svá díla vyvíjí primárně pro hráče a až sekundárně kvůli zisku, ale zmínka o desetiletce s Locusty už zavání prachsprostým ždímáním populární značky.

Zdaleka to ale není tak do očí bijící, jako rozhodnutí Capcomu, vydojit ze znovuzrozeného Street Fighteru naprosté maximum. Nedávno ohlášený "datadisk", rozšiřující hru o tři elementární funkce, plus pět packů s oblečky pro herní charaktery, vše řádně zpoplatněno, to je, nezlobte se na mě, obyčejné vyděračství.

Nebo, vám to tak snad nepřijde?

Váš názor Další článek: Recenze: Burnout Paradise: The Ultimate Box – přidejte plyn

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,