Myslím, že to nadzvedlo ze židle jen tebe Na grafiku každej rozumnej hráč kašle a navíc je pořád podstatně lepší než v jiných závodech pro PC a i konzole (snad kromě Burnout Paradise), model poškození je dostačující, opakující se tratě jako argument proti v porovnání s jinými závody snad ani nemyslíš vážně a online hraní hodně upravil patch...
Myslím, že nemá cenu míchat arkády a simulace, ale dál bych rozhodně závodní hry nedrobil, protože pak bysme mohli manipulovat podžánry podle toho, jak se nám to zrovna hodí. A SHIFT rozhodně simulace není (proto srovnávám s Undercover). Na druhou stranu to není ani tupá arkáda, což třeba mě vyhovuje (jako GRID).
Nebýt chyb, taky bych byl pro 9/10, bohužel je jich tolik, že ještě ten jeden bod dolů prostě musí. Nejvíc zarážející mi ale přijde, že recenzenti většinu opravdu otravných chyb přehlédli (všichni), přestože je stížností plné i oficiální forum - například nestartující auto v duelech, položky nastavení auta si sami odskakují z extrémních hodnot, absence poškození na PS3 (před patchem), nepoužitelnost editoru vinylů (chválím Pettku, že to zmínil) atd. atd. Zato si stěžují na Brands Hatch a podobné krávoviny.