Ranní diskuse o remaku Silent Hillu

Hurá! Konec praconího týdne je tady, víkend před námi, a i to počasí se umoudřilo. Díky včerejšímu odhalení remake původního Silent Hillu navíc v redakci panuje dobrá nálada, a Karel nám dokonce na pár minut půjčil DSko i s Chinatown Wars (bohužel, skutečně jen na okamžik, po chvíli totiž usoudil, že to bez něj zkrátka nejde, vyrval nám ho z rukou, a s brekem a slovy "Já nemůžu. Já nemůžu." odběhl na toalety. Všechno pak dorazil Petr oblíbenou hláškou "Musíš, Kájo, musíš!").

Nutno však podotknout, že je mi to dnes vcelku jedno. Výše zmíněné ohlášení Silent Hillu zkrátka přebíjí každou drobnou šarvátku. A to dokonce i navzdory skutečnosti, že si s oznámením PSP verze dávají vývojáři pořádně na čas (doufám, že na díle pro tuto platformu už alespoň pracují).

Ještě stále mám totiž v živé paměti večery strávené s handheldem zalezlý v posteli, a prozkoumávající liduprázdnou nemocnici ve snaze zjistit jak dopadla ta holčička. Mé první setkání se sestřičkou bez tváře (sex-appealu i přirozené inteligence) pak logicky doprovázela napjaté ticho a pauznutí hry pro nutnou regeneraci a rychlé převlečení do něčeho "pohodlnějšího".

Pokud se atmosféru, jakou mělo zmíněné Origins, podaří programátorům vecpat i do Wii verze, máme se na co těšit. A to ani nezmiňuji, že nám remake prvního dílu nabídne, krom příběhu, všechno hezky renovované. Sakra, já se těším.

Váš názor Další článek: Hráčí LBP stvořili 725 tisíc levelů

Témata článku: , , , , , , , ,