Vývoj kvalitní hry není žádná sranda. A bylo by naivní myslet si opak. Ale všechno má svoje meze a i hráči mají určité hranice, které nejsou ochotni překročit. Otázkou tedy zůstává, proč to někteří tvůrci odmítají vzít na vědomí. A než se zeptáte, ano, narážím na nechvalně proslulé studio Remedy Games.
Na internetu se totiž nedávno objevil rozhovor s jedním ze zaměstnanců výše zmíněné firmy (v jedné z dnešních novinek se dočkáte detailů), který se "rozpovídal" o dlouho očekávaném thrilleru Alan Wake. A ... zase jsme se vůbec nic nedozvěděli. Ani jak jsou daleko, ani zda-li hra vyjde ještě letos.
Ačkoliv mám Remedy rád (Max Payne je parádní počin) a na Alana Waka se už od jeho ohlášení setsakra těším, obavám se, že pokud hra nevyjde ani letos, a příští rok budeme muset čekat až do podzimu, ani zdaleka o ni neprojeví zájem tolik hráčů co při jejím představení. Nehledě na to jak kvalitní titul to může být.
Věčné odklady a průtahy jsou totiž doménou Blizzardů, u nichž jsou na to fanoušci už tak nějak zvyklí, a hlavně ví, že oddalování vydání je v drtivé většině případů proto, že se Blizzardi snaží zbavit své projekty i těch posledních vinných mušek.