No to pozor. Autoři dali možnost hráčům určit si, kolik jsou ochotni za hru zaplatit, nastavili laťku a hráči platí tolik, kolik jsou opravdu ochotni zaplatit - tedy naprosté minimum. Kdyby bylo minimum 0, většina hráčů by nic neplatila, ale taky by jich o hru projevilo zájem podstatně víc. Pokud by byla laťka dvojnásobná, počet zájemců by se snížil...
Naprosto normální chování klasického spotřebitele.
Pokud ta minimální cena není stanovena tak chytře, že i na ní je dost vysoká marže, je tenhle systém jen špatný obchodní model, protože cenu nemá určovat zákazník ale obchodník s přihlédnutím ke svým možnostem a k situaci na trhu. Něco takového nemůže uspět (dobrovolně zaplatí víc jen malá skupinka lidí) a ten, kdo to vymyslel, by zasloužil vyhazov.
A pokud je i na těch 2 eurech dostatečná marže (což bych považoval za realističtější), pláčeš nad chudáky autory naprosto zbytečně...
Že piráti tvrdí, jak by si hry kupovali, kdyby stály méně, je sice hezké, ale zkoušel jsi se jich někdy zeptat, co znamená "méně"? Nule nemůže konkurovat žádná cena...