Ranní diskuse o Twitteru

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 2

Diskuze k článku

Jiri  |  10. 07. 2009 10:48

Pokud je to PR, tedy cílené vypouštění informací, nemá cenu se z něj nějak zvlášť těšit. De facto se jedná o řízenou kampaň a nikoliv o prosakování inteních informací Jinými slovy, nebýt twitteru, přišel by Vám včera oficialní e-mail od vydavatele. Jenomže je to holt moderní a lidé podléhají virální reklamě rádi a s chutí. Šíří se to potom jako ... inu virus.

 |   |  Odpovědět
Host  |  10. 07. 2009 17:07

Přesně tak. A ono i když by to byl neplánovaný únik informací, tak pokud by nebylo štěbetáka (nebo jak tu šlužbu hezky přeložit), tak by si užvaněný neloajální zaměstnanec našel jinou cestu jak informace uprdnout ven - fórum, blog, chat, anonymní dopis z ostříhaných novin,...
Rozhodně si nemyslím, že se díky těmto úžasně módním službám, bez kterých se nedá žít (i když to miliony let doposud nebyl problém a za tři roky si na ně nikdo nevzpomene), se dozvídáme nějak víc informací. Těch by bylo stejně i pokud by Twitter či Facebook neexistovali.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor