Ranní diskuse o vrtulníku u videa

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

roman  |  16. 03. 2009 14:52

neviem ci mam taky problem iba ja. ale vo firefoxe sa mi VZDY pusti reklama. aj ked nekliknem na play pri videu. neviem ci je to technicky problem stranky. ale citam sector, hrej, bonusweb, ign, gamespot, gamespy, hry.sme, kotaku, engadget, technet, pctuning a v zivote sa mi nic podobne nestalo.
Je to otravne. Nech si rozkliknem hociaku novinku cez RSS(necham si ju nacitat do firefoxu) tak sa mi okamzite pusti reklama. hned ta hlasna zvucka, obcas v noci pri browseni sa az zlaknem co to na mna vyhukuje.
vyriesil som to tak ze som kompletne zablokovat vsetky videa na vasej stranke.

 |   |  Odpovědět
roman  |  16. 03. 2009 14:57

ked uz nic ine, tak by ste tu reklamu mohli aspon ztisit. chapem ze vsetko co je o 80% hlasnejsie ako ostatny windows dost uputa pozornost, ale vsetkeho vela skodi.
v tomto smere ste najhorsi server zaoberajuci sa hrami/IT.

 |   |  Odpovědět
Pettka  |  16. 03. 2009 15:07

Ve valné většině případů je automatické spouštění videa nastaveno pouze na novinky, které mají v titulku jasné označení "Video:" U článků by se měla videa spouštět pouze na kliknutí, pokud je mi známo. Zkusíme se na to ještě podívat, děkuji za připomínku.

 |   |  Odpovědět
ufoonek  |  16. 03. 2009 23:47

no to je sice pekne, ale i tak by mela byt slusnost, prehrat video az po kliknuti, klidne i s tou reklamou, ale ne ze to zacne hrat samo. a to ze je to jenom u oznacenych clanku neni omluva.... myslim ze lepsi je mit o jednu shlednutou reklamu vic az po kliku nez o par min tim, ze si libi zacnou videa blokovat uplne

 |   |  Odpovědět
roman  |  17. 03. 2009 09:33

kazdopadne, tusim ze sa prehra iba reklama. video caka na prehravanie aj ked sa jedna o clanok s oznacenim ako video novinka.
ja s reklamou nemam problem(je to otravne, ale som ochotny to tolerovat ak si chcem pozriet to alebo ono video). ale s automatickym prehravanim problem mam. taktiez aj hlasitost by sa mohla upravit.

 |   |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2009 12:26

Reakce čtenářů na reklamu před videem chápu, protože i mě samotného docela štve. Na druhou stranou si rád počkám těch 14 vteřin, abych mohl vidět to, na co se těšim. Vždycky můžete zavřít oči, vypnout zvuk a pokud vás to opravdu tak omezuje, prostě otočit hlavu jiným směrem.

Co se týče nějakého limitu zobrazení reklamy (třeba v rámci jedné IP adresy max. 3x denně atd.), určitě by to šlo udělat, ale my nemůžeme mluvit za našeho živitele - CPress. Je potřeba to brát z té lepší stránky - bez reklamy by nebylo CPressu a bez CPressu by nebylo Doupěte. A já mám Doupě rád, takže nějaké ty bannery a krátké spoty přežiju.

 |   |  Odpovědět
leemet  |  16. 03. 2009 11:49

No ono by stačilo přidat do zadání reklamy omezení např. min. čas mezi dvěma zobrazeními videa, ale to by to pak nebyla vymejvárna že

 |   |  Odpovědět
notoric  |  16. 03. 2009 10:44

Protože zdejší komunita, čímž nechci nikoho urazit je banda pubescentů kteří vůbec nemají představu o tom, co a jak kde chodí a kolik že to všechno vlastně stojí. Všechno jim platí rodiče a oni se onic nemusí starat

 |   |  Odpovědět
michalb  |  16. 03. 2009 10:14

Me ani tak nevadi ze mate pred videem nejakou reklamu, chapu, ze provoz serveru neco stoji. Ale kdyz se divam v prubehu 10 min na 5 ruznych videi a pred kazdym bezi porad ta sama reklama, ktera nejde preskocit... No kdybych ten vrtulnicek nekde potkal na zivo, tak se po nem pravdepodobne bezhlave vrhnu a rozdupu ho na prach.
Reseni co ma napadaji je bud dat reklamu treba jenom do 1 videa v ramci 1 clanku, nebo si proste zajistit tech reklam vic, at se clovek nemusi porad divat na 1 a tu samou, coz je opravdu trochu otravne.

m

 |   |  Odpovědět
Ondra  |  16. 03. 2009 08:56

Já myslím, že naprostá většina návštěvníků chápe situaci s reklamou na Doupěti velmi dobře, problém je, že žádná videoreklama není dost dobrá na to, aby vydržela před každým přehráním videa a byla snesitelná. Tohle by si měl ale uvědomit každý zadavatel/výrobce reklamy (viz zelenej ufon a vrtulníček) a zvážit pořádně, jestli není lepší statická obrázková forma.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor