S odhalením vlastních pohybových snímačů se Microsoft a Sony dostali pod nápor chvály i kritiky. Byl to především Kinect, který byl terčem ostré palby, spousta lidí se totiž nedokázala smířit s absencí jakéhokoli tlačítka. Stejně na tom byli zpočátku i vývojáři z Rare a Peter Molyneux.
Prozradil to v aktuálním čísle magazínu Edge vedoucí výroby v Rare, George Andreas. Přiznal se, že bylo studio ze začátku přesvědčeno, že je potřeba nějakého čudlíku, aby byl zážitek uspokojivý. Nakonec se ale přesvědčili o opaku.
"Neoblomně jsme prosazovali potřebu tlačítka, něčeho hmotného, co by hráč pocítil, co by ho vnořilo do akce. Trvalo to dlouho - spíchli jsme dohromady několik prototypů a zjistili, že to není potřeba. Hodně jsme se tehdy ozývali, stejně jako Peter Molyneux, že potřebuješ něco držet v ruce."
Zdroj: CVG