Reach bude nejdražší hrou Microsoftu

Velice často se stává, že vydavatelské firmy utratí podstatně víc za propagaci titulu, než za jeho vývoj. To dnes potvrdilo i vedení Microsoftu, když prozradilo, že Halo: Reach bude jejich doposud nejnákladnější hrou.

Kromě financování samotného tvůrčího procesu totiž společnost naplánovala  ještě drahou marketingovou kampaň, do níž se počítá s 300 miliony lahví Mountain Dew, 30 miliony balíčků Doritos, sponsoringem UFC, hranými TV spoty a robotem v San Franciscu.

Přesná čísla sice Michael Stout, product manager, neprozradil, ale pro srovnání můžeme použít Halo 3, jehož reklamní kampaň spolknula přes 6,5 milionů dolarů. A vzpomeňte jak masivní byla. Jestli to Microsoftu stálo za to můžete posoudit již 14. září, kdy Halo: Reach vychází.

Zdroj: Advertising Age

Dostupné pro: X360
Žánr: Akce | Sci-fi FPS
Výrobce: Bungie | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 14. září 2010
  • Skvělá atmosféra
  • Zábavné přestřelky
  • Skvělá hudba
  • Obrovský multiplayer
  • Vyladěnost
  • Občasný pokles frame-rate
  • AI spolubojovníků
  • Kampaň mohla být delší
Diskuze (8) Další článek: Vzniká co-op RPG Neverwinter

Témata článku: , , , , ,