Velice často se stává, že vydavatelské firmy utratí podstatně víc za propagaci titulu, než za jeho vývoj. To dnes potvrdilo i vedení Microsoftu, když prozradilo, že Halo: Reach bude jejich doposud nejnákladnější hrou.
Kromě financování samotného tvůrčího procesu totiž společnost naplánovala ještě drahou marketingovou kampaň, do níž se počítá s 300 miliony lahví Mountain Dew, 30 miliony balíčků Doritos, sponsoringem UFC, hranými TV spoty a robotem v San Franciscu.
Přesná čísla sice Michael Stout, product manager, neprozradil, ale pro srovnání můžeme použít Halo 3, jehož reklamní kampaň spolknula přes 6,5 milionů dolarů. A vzpomeňte jak masivní byla. Jestli to Microsoftu stálo za to můžete posoudit již 14. září, kdy Halo: Reach vychází.
Zdroj: Advertising Age
- Skvělá atmosféra
- Zábavné přestřelky
- Skvělá hudba
- Obrovský multiplayer
- Vyladěnost
- Občasný pokles frame-rate
- AI spolubojovníků
- Kampaň mohla být delší