Recenze - Mortal Kombat: Deadly Alliance

Diskuze čtenářů k článku

MildaK  |  27. 12. 2002 11:11

Jen jsem tak proletl recenzi (priznam, ze jsem ji necetl), ale vase klady a zapory me vazne pobavily.Dat za zapor, ze to nevyjde na PC?? No a ktera bojovka vysla na PC?? Posledni co si ja pamatuju byl Mortal 3 a to uz je pekna radka let.Tusim ze 4 a mozna 5. Od tech dob nic. A vlastne ano.Nedavno vysli prece Ty BABY. Videl jsem z toho video a rekl jsem si neco o s.....ch.Proste hruza. Je jasny ze PC je uplne jina platforma nez konzole a tak prece nemuzete davat jako zapor to,ze hra vyjde jen na konzole. Preji vse nej v Novem roce.

 

 

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  27. 12. 2002 16:01

Musim te opravit - po MK3 vysel jeste MK4 a VF2. To jen pro upresneni.

A ted k tem zaporum. To neni o pobaveni, ale o tom, ze vetsina fanousku MK v tyhle republice ma doma PC a ne PSX, takze pro ne to nebyhoda je. Vim, o  cem mluvim - znam jich celkem dost...

 |   |  Odpovědět
7r37  |  28. 12. 2002 12:53

haha ta grafika haha

ROFL

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  28. 12. 2002 20:29

Jojo, ja vim. Viz recenze c. 2, myslim, ze na tebe presne sedi...

 |   |  Odpovědět
elanius  |  28. 12. 2002 18:28

Zatím všechny předchozí díly stály za houby tak jsem zvědav jestli je to opravdu taková změna.Spíš bych to viděl na Soul Calibur II od NAMCA.

 |   |  Odpovědět
Jiri Rybar  |  29. 12. 2002 18:00

Heledse je to bomba... Aspon do te doby nez vyjde SC2 :) ... Ten bypada velice slibne...

 

Unicorne, ta recenze mohla byt lepsi... Ty jsi ji opet pojal jako vytahovani nad konkurenci.... :(

 |   |  Odpovědět
martin M. Boček  |  30. 12. 2002 14:00

Co sem se koukal, jak vypada SC2 na coin-upech, tak to (minimalne po graficke strance, vic tam toho clovek nepozna) zatim na MKDA rozhodne nema.

 

A co se tyce te recenze - to sme si vyjasnili vcera. Proste rozdilnej pohled na to, co je a co neni srovnavani a jestli to je nebo neni spravne:o)

 |   |  Odpovědět
elanius  |  30. 12. 2002 19:39

Proti tvému hodnocení nic nemám. U   MK i  u SC jsem zatím viděl jen video a tam téměř žádný rozdíl nevidím.Jinak Soul Calibur jsem hrál na Dreamcastu (dej mu pámbu věčnou slávu) a podle mého názoru ,co se hratelnosti týče,ještě dnes nemá konkurenci.Perfektně zvládnutý 3D boj,rychlost akce,hratelnost a v neposlední řadě i mod pro jednoho hráče to vše jsem zatím u žádné jiné bojovky neviděl (doma mám Virtua Fighter 4,Tekken 4,Kengo,Dead or Alive 2 i MK na PC).Jestli hoši z Namka zachovají hratelnost předchozího dílu a vylepší grafiku

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  30. 12. 2002 21:13

SC byl bozi, ale me se treba VF4 i MKDA libi vic. Ale to uz je veci nazoru a libuju, ze jestli na nej budu psat recenzi, budu se snazit  max obektivnost... Uz se na nej tesim skoro stejne jek na MKDA:o)))

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  30. 12. 2002 19:57

rozdeleni recenzi do rad skupinam ctenaru je dobry, ale zbytecny protoze vsechna doporuceni jsou psana MK fanatikem a tudiz informacni hodnotu ma jen to urcene fanouskum, zbytkove maji hodnotu zavrelovych recenzi na hry squaresoftu (mozna jeste nizsi). problem. MK:DA zatim nikde nikde u renomovanych int. periodik nedostal vyssi hodnoceni jak 8/10 co z je dle meho adekvatni slusne nadprumerne hre, jakou MK:DA bezesporu je. hodnoceni grafiky je absurdni jelikoz s tekkenem se nemuze srovnavat. trochu hloupe je navazeni se do namca jen kvuli provokaci mistnich tekkenistu, lacine. hry namca a segy budou totiz tak jak tak stale tvorit spicku do ktere MK nikdy nepatril a asi ani patrit nebude. Tekken a VF4 jsou obecne povazovany stale za best a MK:DA s tim tady ve statech nic neudelal. nejoriginalnejsi 3D bojovka? dobry vtip. mozna tak nejlepe vykradajici; boj se zbrani a bez nich byl vcetne vyvazenosti uz u Soul Bladea, rozmlaceny ksichty ma serie Knouckout Kings uz pekne dlouho a nic jineho originalniho tu nevidim a v recenzi taky nic jineho nezaznelo. mozna by neskodilo zahrat si Bushido Blade, tohle je originalni, MK nikoliv. zvlastni ze normalne se autor vyziva v rozpytvavani chybicek i u desitkovych her, ale tady nic, jen jakasi zminka a cemsi. zvlastni, proc? MK:DA je dobra hra, bez debaty, ale stale daleko za nejlepsimi. SC2 vypada mnohem, mnohem lip nez MK:DA i bez krve a fatalit. s tomhle se MK:DA fakt nemuze rovnat (ostatne i hodoceni grafiky zridka kdy prekracovalo jinde 8/10, proc?vidi dobre snad jen na doupeti?).

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  30. 12. 2002 21:09

Ano, mas pravdu. DOporuceni jsou psana MK fanatikem, ktery dostal do ruky neco, z ceho je upplne vedle. A pravem... Ale postupne:

Ano, jinde nedostal vic, nez 8/10. Napriklad 7/7, ale to bych odbocoval. Tekken taky jinde nedostal vic nez 7/10 a od me 8. Proc? Protoze se snazim porovnavat bojovky mezi sebou a musim proto zacinat od prvne recenzovaneho VF4, ktery dostal 9/10.

Srovnani grafiky s tekkenem Mortal skutecne nesnese. Je to stejne hloupoucke jako snazit se srovnavat grafiku Duke Nukeam 3D a Quake 2, kde MKDA je ten Quake. Proste nesrovnatelne. S tim muzes nesouhlasit,muzes se rozcilovat, muzes mi vynadat - ale to je tak asi vsechno, co s tim zvladnes udelat.

Jinak muzes mi presne upresnit, kde se navazim do NAMCa? Pokud vim, jen jsem poznamenal, ze je skoda, ze mKDA neni od nich. Je totiz krutou realitou, ze pak by asi byl mnohem lepsi... Ale co se tyce toho, jak mezi tu spicku MK nepatri - pokud opominu recenzi c. 2 (doporucuji k prostudovani), tak te muzu ujistit, ze krome tebe a podobnych mistnich provokateru (podobnych, jako sou mistni tekkenisti) si vetsina lidi, co MKDA uz hrali, mysli neco jineho.

Nejoriginalnejsi bojovka? Hmm... A hrals ho? Krome toho, mozna se pletu, ale nebyl v SC boj beze zbrane jen jako doplnek, kdyz uz si to po*** a o zbran prisel? Nebo snad ne a styly se tam daly kombinovat a prepinat? Originalita... Nevim, ale prepinbani stylu sem opravdu jeste nevidel. Krev napriklad taky moc casto ne. Neco na zbusob Konquestu taky ne, podobnej byl sice SC, ale jen podobnej. Krypta? Ta uz nekde byla?

Co se tyce rozpitvavani chybicek - jo, par sem jich nasel, ale vetsina spocivala v tom, ze autori neco chteli udelat a nakonec neudelali. Jinak vetsinu veci, co sem za chyby povazoval, sem si postupne sam vyvratil, takze nakonec zbylo jen obcasny prolinani plygonu. krome toho sem se u psani dost krotil, aby to nebyla oslavna oda, prootze me tahle hra opravdu chytila, tak mozna i to se tady troch podepsalo, to priznavam.

Ä co se tyce toho, jak vypada SC2, tak ma dosti opacny nazor k tomu tvemu - graficky se mi zda opravdu horsi. Ale uvidime, mozna...

A na zaver jeste doatz:ty si snad MKDA hral? Osobne? Pokud jo, dost se divim tvojim recem o grafice, zatim se vsichni, ktere znam (vcetne tekkenistu - i tech zatvrzelych) shodli, ze graficky tkk4 na MKDA rpste nema. Nevbo snad patris do te kategorie, co pomluvfi mortal kombat proste proto, ze je to mortal kombat? protoze pokud jo, tak s vycitanim neobjektivcnosti se muzes ji t visco...

 |   |  Odpovědět
elanius  |  30. 12. 2002 23:42

Tak takový keci mám nejradši.Pánové se hádaj a mě nezbyde nic jinýho než si MK koupit.Stejně dostávám ve Virtua Fighterovi pořád přez hubu.Ale jestli to bude hovadina tak se těš na pořádnou fatalitu

 |   |  Odpovědět
alimokujin  |  02. 01. 2003 12:15

Puvodne jsem na tuhle recenzi nechtel reagovat, protoze jsem to nehral, ale tva snaha udelat z ceskych tekkenistu bandu ignorantu je obdivuhodna. Na jednu stranu pripoustis svou zaujatost ale na druhou stranu seriozni pripominky oznacujes za radoby provokaterske akce. Nevim, ktere online magy jsou povazovany za ty nejserioznejsi a nejprestiznejsi, ale dival jsem se na gamers.com a gamespot.com a v obou dopadnul tekken 4 lepe s tim ze gamespot ma u grafiky mk 7 a tk 9. A to plati i s ohledem na fakt, ze tekken 4 je tu jiz od leta 2001 v podobe arkadove verze (ps2 verze je 100% totozna) a MK oficialne jeste nevysel. Prepinani stylu tady bylo u vybranych postav uz v tekkenu 3 a jak uz upozornil deepthroat take v bushido blade, kde se objevil i prvek zohaveni protivnika s ohledem na moznosti ps1.

A priznej co se skryva doopravdy pod vetou - "Pokud jo, dost se divim tvojim recem o grafice, zatim se vsichni, ktere znam (vcetne tekkenistu - i tech zatvrzelych) shodli, ze graficky tkk4 na MKDA rpste nema."
Pokud mam prehled tak do styku s tebou zadny ZATVRZELY tekkenista nevesel. Jediny opravdu dobry je vr-fist, ale toho bych spise oznacil za zhrzeneho tekenistu, protoze v t4 se jeho lover jin odcizil mishima stylu.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  02. 01. 2003 19:22

Promin, ale opradu sem se nesnazil z Ceskych tekenistu udelat bandu ignoirantu. Pokud to tak vyznelo, titmo se jim omlouvam a prohlasuji, ze to tak nebylo mineno.

Ano, pripoustim svoji zaujatost. Ale kde oznacuji ony seriozny pripominky za provokaterske akce? Z toho, jak byl tebou evidentne mineny prispevek psan jsem dospel k (myslim ze spravnemu) zaveru, ze ho psal clovek, ktery MKDA evidentne nehral. A myslim, ze kdyby se nekdo v takovemto duchu vyjadril o nejakem TK, tak bys mu odpovedel jeste hur. Take nevim, ktere on-line magy jsou ty nejserioznejsi, vychazel jsem ze statistik, co visely na netu.

ted neco k "prepinani" stylu v TKK a VF. To, co tam je, bych ja rozohdne nenazval prepinani, maximalne tak postoje. Prepinani v pravem slova smyslu je v MKDA a mozna by ses divil, jak dobra vec to muze byt, pokud se naucis vyuzivat vyhod a nevyhod jednotlivych stylu. Ale to chce si MKDA zahrat - a ne jen jednou.

A ted mneco k tem "zatvrzelym tekkenistum". nevim proc, ale z nejakeho - me neznameho - duvodu tady zamenujes slovo "zatvrzely" se slovem "dobry". A myslim, ze znam lidi, ktee bys tim asi celkem urazil. Ale pokud se opravdu zajimas jen o ty "dobre", tak VR-FISt a mozna SIR-LOON, nejak si nepamatuju jeho nazor, takze toho se leda zeptat.

Jinak co se tyce meho nazoru na grafiku - to, co si myslim o "plne 3D arenach v tekenovi" tady radsi nebudu presentovat, proste si jen vystacim s prohlasenim, ze me osobne se grafika TKK4 nijak moc nelibila; a protoze hodnoceni grafiky je nakonec preci jen subjektivni, tak si proste rekni, ze sem blbec, protoze ta v MKDA se mi zda proste uzasna...

 |   |  Odpovědět
alimokujin  |  03. 01. 2003 11:19

Nikdo z nasi komunity tady jeste nic nenapsal a uz se v clanku a v diskuzi od tebe aspon 3x objevilo jaci jsme rypalove (samozrejme KONKRETNE todle slovo jsi nikde nenapsal a ani jsi to tak nemyslel.

To ze jsem hru nehral jsi asi VYTUSIL z toho, ze jsem to predeslal hned v prvni vete sveho prispevku co? Ja sem kurva nikde nepsal ze mkda je takovy nebo makovy, ja sem reagoval na tve nepresnosti ze zdejsi diskuze "jakoze vsichni co to hrali, tak jsou za jedno, ze grafika je nej" apod.

Inovativni prepinani = Po treti nebo po ctvrty ti tady rikame ze uz to bylo pred peti lety v BUSHIDO BLADE, pokud nechces uznat stance z tk3.

Zavrzely vs dobry. Ty me fakt chces dozrat, co? Zatvrzely jsem napsal velkymi pismeny aby sis uvedomil vyznam tohoto slova a dobry jsem dal jako jeden z privlastku k vr-fistovi. Takze (tedka nevim jestli napsat zase kurva a nebo pro jednou prosim te tydle veci mi do ust prosim nevkladej. Ja mam uctu ke vsem hracum tekkena bez rozdilu herni urovne. Ty se spis zamysli nad vyznamem slova ZATVRZELY.

Grafika. Ja se snazil byt objektivni a tak jsem se dival po netu. Vysledek mk: 7 tk4:9. Co k tomu rict vice?

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  03. 01. 2003 17:55

A) v diskusi se to skutecne objevilo, ale to sem nepsal ja. V clanku se to take objevilo, ale to nebylo na vas

B) To, zes tuhle hru nehral, sem sice vytykal, nel ne tobe

C) Invovantni prepinani - jj, o BUSHIDO mozna, priznavam, ze to me minulo. Me slo jen o toho TKK, kde to je o necem trosku jinym.

D) zatvrzely vs dobry. hm - tak to sme si asi nerozumeli. resp. - ja tobe. Proste sem to pochopil jinak, nez si to ty myslel. Asi jako ty to o tom, zes to nehral.

E) vyznam slova zatvrzely. viz 1 veta minipoznaky pro tekkenisty.

F) grafika. Ze 1 a pul roku sou jeden a pul roku. treba SB taky kdysi dostaval za grafiku 9/10 i vice, ale dneska uz to je proste hruza:o)

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  02. 01. 2003 15:53

netvrdím ze nikde, jen u renomovanejsich magu (ign, gamespot, gamespy, gamers...). netvrdim ze T4 je kdovi jak dobrej, tech prumernych 8/10 je podle me odpovidajici. hry si nehodnotim podle jmena ale podle kvality (tudiz nejsem vyhrazeny stoupenec zadne serie) a MK:DA jsem hral, jinak bych se neozyval. srovnani t4 a MK:DA ala duke a quake je dobre, ale vzhledem k tomu ze t4 ma plne 3D areny nejen vzhledem bude tim quakem spis on a dle meho vypada o dost lip nez MK:DA, krev a ksichty jsou jen lacine pozlatko a kvalitu grafiky nedelaji. prepinani stylu je u lepsich bojovek celkem bezne (Tekken, VF, BB), byt je vyreseno logicteji a je mozne jen u nekterych postav, umozneni to u vsech stejne je prilis arkadovite. konquest je celkem primitivni tutorial, pro vsechny postavy stejny a proto i o dost nudnejsi nez u SC ci SB. co je na krvi originalniho? nic, stejne jako na MK:DA. chybicek he dost, divna AI, detekce polygonu, nevyvazenost, nudna struktura konquestu. chybi mi tu hloubka VF4, ruznorodost tekkena a smrnc SC. bezesporu je to dobra hra, jinak bych to nekupoval, ale 9/10 ci naznacovanych 10/10 je podle meho prilis moc, vzhledem prave k hodnoceni VF4 a i T4. posledni ostavec tvoji reakce povazuji za nedustojny komentare a uz jsem na cast odpovedel.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  02. 01. 2003 19:38

Hral? A mzu se zeptat jak dlouho? ja harl TKK4 9 dni denne cca 3 - 4 hodky, a stejne mi fanove zdrbali recenzi za chyby a aspon trochu libit se mi zacal az po 3 dnech. Ale to jen tak mna okraj...

Co se tyce tech "plne 3D aren" v tekkenovi, tady bech s enerad vyjadroval, proste se spokojme s tim, ze si o nich nic moc nemyslim. A to, ze nekjde slou 3D areny dostupny a jinde ne nemusi o grafice vypovidat jeste nic, protoze kdyby jo, tak DoA2 je podle tebe nejhezci hra na PS2 a proti tomu bych se teda jako ohradil.

Co se tyce nevyvazenosti, tak mi dovol jednu poznamku: tu sem ja vytykal onomu TKK4 a fanove me za to celkem vynadali. Takj ty tady nevytykej neco MKDA, prozatim nemuzu rict, ze bych narazil na nejakou postavu, ktera by byla (po nejake dobe treninku) nejak o poznani zvyhodnena ci znevyhodnena oproti ostatnim.

O prepinani stylu sem uz psal Alimu,takze jen ve strucnosti. To, co ty tady honosne nazyvas "prepinani", neni nic jineho nez postoj a na nej navazujisich par uderu, po kterych se zase vracis tak, kde byl. TOHLE prijde arkadovity zase me.

Konquest je tutorial, ktery - pokud je podle tebe pro vsechny postavy stejny - jsi asi moc nehral. A prosimte, kde byl u SB tutorial? Myslis-li onen mod, kde se ziskavaly zbrane, tak v tom jsem nic tutorialoviteho nenasel.

Divna AI? Inu, muze byt. Ale ne divnejsi nez treba u TKK, aspon podle meho.Detekce polygonu? tak tady sem asi trosku mimo, bez obalu priznavam, ze nevim, co si pod timhle predstavit. Nrevyvazenost? To uz bylo vyse, ted uz jen struce "stezi".  Nudny konquest? rozhodne zabavnejsi nez treba ten v TKK4. Hloubka? Muze byt, to je vec nazoru. Ruznorodost? Pokud si pod ni predstavujes milion a jeden tah na postavu, pak ano. Ale tomu ja rikam "slozitost". Smrnc? Tak tohle uz je subjektivni tuplem. Me se MKDA libi. 3

9/10 to je proto, ze MKDa povazuji za hru na urovni VF4. vynika v necem zcela jinem - proti dokonale komplexnosti stavi prijemnou jednoduchost.

A jednu poznamku na zaver - jeste nikde sem nevidel tak dokonale vypadajici souboj mezi dvema defenzivne hrajicimi hraci jako v MKDA.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  02. 01. 2003 20:24

Jeste k te propagovane navyvazenosti... Na MK5.org je ve foru ted celkem nova diskuse - o hrani charakteru na urovni.

Adresa je http://www.mk5.org/content/forum/showmessage.cds?name=main&message=209545, ale musis byt registrovanej; coz by ale snad nemel bejt zas az tak velkej problem...

 |   |  Odpovědět
alimokujin  |  03. 01. 2003 11:36

Registrovanej byt nemusis, pokud nechces zapisovat prispevky a o (ne)vyvazenosti tam nic neni. To forum je venovany v prezentovani comb a strategii.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  03. 01. 2003 16:58

Jo, je, ale timhle se tam taky zabivaji (trebas okrajove). Vicemene se tam shodli, ze jedinej Johnny cage je na nic, ostatni posatvy sou celkem vyrovnany...

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  02. 01. 2003 19:58

Tady bch rad napsal neco, co do recenze neprislo:

Ano, ja vim - jsou lide, kterim se MKDA nelibi. Jsou i mezi temi, kdo do ted byly fanousyk serie. Ale jsou i lide, kterym se Tekken 4 nelibi - a jsoi i mezi fanousky serie. Takove lidi najdete i mezi nadsenci do Final Fantasy, need for Speed... Tak uz to proste chodi.

Na druhou stranu jsou i lide, kterym se MKDA opravdu libi. Mezi nbe patrim i ja. Dokonce se mi MKDA libi az do te miry, ze se mi libi vic nez jakakoliv jina bojovka, co se da v soucasnosti hrat.

Nemuzu si pomoct, ale proste je to tak. Takze pokud vy patrite do te skupiny "NELIBI", pak se tady muzeme hadat donekonecna, a nic nevyresime. Snad prave proto pisi techhle par radku...

Problem je totiz v tom, ze neni moc lidi, kteri by byli ochotni psat pravidelne recenze na bojovky - nebo dokonce napsat dvojrecenzi. Proc? Jednak proto, ze neni zas az tak moc lidi, ktere tenhle zanr bavi; druhak proto, ze je dost her na to, aby se o ne zacali zajimat, kdyz jsou pro ne druhorady - a konecne tretak proto, ze at napise recenzent o bojovce cokoliv, temer pokazde se najde nekolik rejpalu, kterym se to nelibi a ktery se (ted neresim jestli opravnene nebo neopravnene) snazi za kazdou cenu mu dokazat, ze je blb. Jiste, da se tomu predejit - viz. treba recenze Honzy Spacila na VF4. Genialni. Svym zpusobem... Ale tohle ja neumim. Bohuzel.

Ted uz jen male zaverecne slovo: Hodnoceni je vec subjektivni. A ani to, ze vy s nim nesouhlasite, ho uz nezmeni. Stejne tak ho ale nezmeni ani moje rozlicena odpoved... Zkusme si tedy mi vsichni tohle vsechno uvedomit (jo, vazne to myslim i na sebe). Vam se proste MKDA nelibi, me jo. Vam se zas libi Teken 4, a me taky...

 |   |  Odpovědět
deepthroat  |  07. 01. 2003 16:41

souhlasim, muj prispevek se taky jmenoval druha strana mince, ne pruzeni bocka. snazil jsem se byt konstruktivni jak vuci tobe tak vuci hre. vychazelo to z zadne zminene chyby a velebeni za originalitu, ktera je dosti spornou. a konquest me proste nebavi, proti SB je to mizerne variabilni. detekce polygonu je to co je tak dobre u VF4 a tak spatne u DOA2, T4, a MK:DA. a me se MK: DA libi, jen ne tolik jako Tekkena, VF4 ci SC.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  12. 01. 2003 12:57

Kdybych do recenze napsal, ze MKDA je dobra presne v tom, v cem TK4 a VF4 dobri nejsou, asi by se ti to moc nelibilo. Tak proc to pises ty me?:o)

A jeste jedna vec: MKDA konquest je mod, kde se ucis znat postavu a jeji tahy. SB story mod je pirbeh. Ty mody maj jinej ucel, slouzi k jine veci - tak proc je tak usilovne porovnavas? To uz je spis na miste porovnani s timtez modem treba v TK4, kde... Ale nechme toho:o)

 |   |  Odpovědět
elanius  |  12. 01. 2003 12:19

Pánove kde jste sehnali MK ještě před oficiálním vydáním,všichni mě posílají do háje.Mám přijít až v unoru a ted vidím,že už to smažíte.

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  12. 01. 2003 12:59

USA import... I v recenzi se pise, ze evr. premiera je 14. 2. 2003

 |   |  Odpovědět
elanius  |  12. 01. 2003 15:45

Protekčňáku,protekční.No nic jdu si schladit žáhu na těch chudákách z VF4.

 |   |  Odpovědět
maiki  |  17. 01. 2003 12:26

postrádá to atmosféru jaká je v Tekkenech.... a VF ani nemluvím, grafika postav je state-of-the-art, ale nevím.... Tekken je prostě šťavňatější a přitahuje více, je tot takové moc betaverzové....

 

Mortal Kombat bych dal tak 75 procent

 

hovořím o verzi pro Xbox

 |   |  Odpovědět
Martin M¨. Boček  |  17. 01. 2003 23:05

Tvuj nazor. Ja ti ho neberu, ale za ti svym si stojim...Nezda se mi, ze by byl Tekken nejak zvalst moc dobry - natoz lepsi. Tedy Tekken 4. Nic noveho prakticky neprinesl...

A ze tu neni atmosfera? Ja nevim, pro me je - a rozhodne vic, nez v onom Tekkenu.

Ale jak uz sem rekl - tvuj nazor, taky nazor:o)

 |   |  Odpovědět
(CZ)Krtek  |  01. 10. 2004 22:15

mohl byste mi někdo nasdílet MKDA na DC??moc bych vám byl vděčny....sem velký fanda mortala  a tento díl chci mít ve své sbírce..díky moc

 |   |  Odpovědět
F L  |  05. 02. 2008 13:14

jak se dostane cyrax a drahamin blaze

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 15 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A