Recenze: America's Army 3 – zabugovaná zábava

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

jj  |  20. 10. 2009 13:24

je to super hra doporucuji

 |   |  Odpovědět
Zizi  |  20. 10. 2009 11:26

Jo, musím říct, že AA3 rozhodně není špatná hra.
Bohužel tím, že ji vypustili v příšerně zabugovaném stavu na veřejnost, té hře velmi uškodili, protože spousta hráčů ji zkusila, narazila na hrozné chyby, a vzápětí opustila.
Ze zákulisí někde prosáklo, že celý vývojářský tým byl vzápětí po tomto debaklu propuštěn, a opravy/vývoj dostal na starost tým, který pracuje na AA2. Ale co je na tom pravdy těžko říct. Bohužel nálepky "zabugovaná polofunkční hra" se AA3 už bude zbavovat těžko.

V současné chvíli mi v AA3 chybí hlavně možnost jako admina výrazněji ovlivnit nastavení herního serveru, tak aby se dala AA3 použít pro "regulérní" zápasy, něco jako je "Tournament mode" v AA2.
Z herního hlediska je odstraněno 99% problémů, tak snad už se můžeme konečně těšit na slibovaný vývoj (nové tréninkové mise, nové mapy, zbraně apod.)

V každém případě AA3 stojí za zkoušku, a halvně vydržet a nenechat se odradit tím, že první hodiny to prostě nepůjde. Dostat se do hry trvá mnohem déle než u prostých akčňáren typu CS či COD, ale pak se hra odmění mnohem intenzivnějším a "reálnějším" zážitkem. Rozhodně je taky dobré najít si tým a hrát co nejvíce spolu, solitér v AA3 nemá moc šanci, spíše to týmu kazí.

 |   |  Odpovědět
gage  |  20. 10. 2009 16:21

Jsem fanda a hojně jsem hrál i AA2 a AA3 mám rád i přes v recenzi zmíněné chyby.
Netvrdil bych ale, že je odstraněno 99% herních problémů a doufám, že vývoj hry se bude ubírat směrem vylazování detailů a nedostatků, než v tuto chvíli zbytečnými zbraněmi, misemi...
Pro příklad: velmi, ale opravdu velmi zásadní chyba (nepřesnost), která se ani otrochu nezměnila od samého začátku a je pro průběh hry zásadní je interakce postavy hráče s okolím prováděná pomocí tlačítka Action/Use - tato funkce je absolutně nepřesná - např. stojíte kousek od okna (stolu,vyvýšené překážky) a přes hledí zbraně míříte a chcete zadržet dech (stejné tlačítko Action/Use) a vaše postava se začne hýbat, lézt do okna, přeskakovat... Podobně jako při životně důležitém uzdravování spoluhráčů je občas dosti krkolomné dostat se do pozice, ve které vám hra dovolí tlačítko použít.
Pro kooperativní akční hru, kde záleží na reflexech, postřehu a rychlosti musí být jednoznačné a přesné ovládání. To stále u AA3 není.
O optimalizaci Unreal Engine 3 ani nemluvě - nevím zda je možné hru ještě zpětně nějakým zásadním způsobem zoptimalizovat - jako důkaz krásné optimalizace poslouží Parabellum, které šlape jako hodinky a běž také na Unreal Engine 3.

Takže na bojiště chlapci a děvčata a pevné nervy všem při hraní AA3. Určitě to stojí za to.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor