Recenze: Armed & Dangerous - s humorem jde všechno lépe

|  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

David Novak  |  13. 01. 2004 13:39

Myslite si, ze mohou byt rozum a chtic v trvale opozici?

|   |  Odpovědět
WTF  |  13. 01. 2004 12:08

Autor sam hovori, ze hra ma priemernu grafiku, stereotypne misie a jednotvarny svet. Ako jej moze dat pri spominanych atributoch 9/10? Klesli naroky hracov naozaj tak nizko? Kde je varabilita MDK? Staci humor k tomu, aby zakryl jednotvarnost, odflaknute prevedenie a ubohy pribeh? Mne asi nie - Armed & Dangerous = 5/10

|   |  Odpovědět
Kamil Gric  |  13. 01. 2004 15:02

Jak jsem jiz zminil v recenzi a jak jste i spravne uvedl - mise jsou po case svymi ukoly stereotypni, hra ma skutecne prumernou grafiku a neprilis propracovany herni svet. Rozhodne vsak nema ubohy pribeh ci odflaknute provedeni, jak jste napsal - ozvuceni, hudba i dabing je skvely, coz jsem v clanku zminil.

A co je PODSTATNE - A&D se predevsim dobre hraje! Uz dlouho jsem se u zadne hry tak skvele nebavil a nemel chut prokousat se az k jejimu zaveru s takovou razanci. A i kdyz se mnou spousta lidi nebude souhlasit, pro me zustava hratelnost na prvnim miste - a kdyz je na vysoke urovni, rad hre odpustim i prumernou grafiku a dalsi chybky. Skvela hratelnost, dobry pribeh, vyborne ozvuceni + poctiva davka humoru - to jsou duvody, proc hra dostala 8/10 (nikoliv 9/10, jak pisete).

|   |  Odpovědět
WTF  |  13. 01. 2004 19:22

Vazeny pan Gric, nasa polemika krasne ilustruje prislovie: sto ludi, sto chuti :)

1) Z mojho pohladu pojem "pribeh", ako ho serviruje Armed & Dangerous je seriou niekolkych nesuvislych skeci (dialogy by sa zmestili na niekolko stranok), ktore su pospajane irelevantnou linkou - hladania Knihy Moci, aby neposobili uplne odveci a roztriestene. Nepopieram: kralovsky som sa pri animaciach bavil, ale rozlisujem medzi slovom skece a pribeh (z akcne ladenych hier vid. Prince of Persia: Sands of Time).

2) Co sa tyka k mojim vyhradam k technickej stranke, hudba je kvalitna, ale skotske melodie mi po chvili zacali liezt na nervy a lutoval som, ze LucasArts nepresadili svojho dvorneho skladatela (Michael L. Land). Zvukov je vela, plnia svoju rolu dobre atd., ale su zasumene, akoby mali 22 kHz. Renderovane animacie ale aj in-game modely su v nizkom rozliseni, plne grafickych a texturovacich chyb, kolizia nie je vzdy v poriadku... a milion dalsich drobnosti. Asi som rozmaznany niekdajsou tvorbou mojej (kedysi najoblubenejsej) firmy LucasArts, ked ocakavam tieto veci na urovni... alebo nie? Spominane atributy rozhodne nepovazujem pre hru za klucove pri hodnoteni hratelnosti, ale pri zaverecnom verdikte sa pokusam pozerat na hru ako celok... Prosim Vas, uprimne nepovazujte tieto riadky za mentorovanie - snazim sa Vam priblizit moj pristup a pohlad, tak ako sa pri citani recenzie snazim rozumiet Vasmu.

3) Znovu suhlasim, ze A&D sa dobre hraje... osobne ale prvotne nadsenie velmi rychlo vystriedalo sklamanie - v porovnani s pribuznym MDK je variabilita levelov, uloh a oponentov - ruku na srdce - skutocne nizka. Hra je sranda, navyse zo zanru, ktory tu dlhsie nebol... ale osobne na nu o mesiac zabudnem (nedajboze by som si ju kupil :) Pre upokojenie: som kolega - novinar, nie pirat).

Asi som rozmaznany japonskym pristupom k pocitacovym hram, kazdopadne napriek rozdielnym nazorom dakujem za konstruktivnu reakciu (uz som sa stretol so vselijakym penenim redaktorov :))

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor