Recenze: Bikiny Balls 2 – sexy hokejová variace arkanoidu

Jste-li obdivovateli krásných žen, máte k tomu rádi hokej a zároveň trávíte hodiny u všemožných arkanoidů, neměli byste minout Bikiny Balls 2. Do mobilních telefonů nyní přichází speciální hokejová edice jedné z nejznámější arkádové hry.

Žánr: Arkáda
Platforma: J2ME
Testovací hardware: Nokia 6680
Hru poskytl:
WapStranky.cz

Jaro je zde v plné síle, vlastně přišlo dříve, než se dalo čekat. Teplotní rekordy snad padaly s železnou pravidelností každý druhý den, příroda začala kvést a ano – holky přestaly nosit vrchní část horního oblečení. Pryč s čepicemi... a také s bundami a podobnými ohavnostmi. Titul Bikiny Balls 2 přitom jakožto arkanoid s ladností navazuje na zahájení letošního mistrovství světa v ledním hokeji a za vzor si bere krásná těla žen oděných do dresů různých týmů. Tedy, oděných jen „příležitostně“.

Arkanoid + hokej + erotika

Možná si říkáte, jak asi může podobná kombinace dopadnout. V případě Bikiny Balls 2 ale nejde překvapivě hovořit o něčem špatném či jakkoliv nepovedeném. V přibližně třiceti různorodých úrovních narazíte na exklusivní sbírku krásek oděných do dresů světových týmů. Vaším úkolem je obnažit jejich těla, jenže stanovený úkol nebude ani zdaleka natolik jednoduchý, jak se může zdát.

Má hezkou hokejku

Stejně jako ve spoustě jiných arkanoidových hrách i zde bude hlavním cílem likvidace kostiček umístěných na hrací ploše. K tomu vám bude dopomáhat speciální plošina vespod obrazovky, jež by se snad symbolicky dala nazvat hokejkou, a samozřejmě i míč (puk?). Jakmile odpálíte první ránu, musíte bedlivě pozorovat onen objekt lítající po displeji, který se bezmocně odráží od obdélníkových tvarů. Mezitím třeba nějaké zničí, jiné jsou odolnější, některé mi snad až přišly nezničitelné.

Češka se mi fakt moc nezamlouvá :o(((

Chvályhodné je, že druhý díl Bikiny Balls opět přináší řadu menších nebo větších bonusů, které získáte průběhem hraní. Ovlivnit mohou velikost a jiné aspekty vámi ovládané plošiny, což ostatně v podobných měřítcích platí i o míčku. Cílem je samozřejmě nahrát co největší skóre a dosáhnout úspěšného konce každého z levelu. Vybraná slečna se posléze mírně poodhalí a přesně tohle mnohé nadšence požene neustále dál a dál. Výběr sličných holek je relativně pestrý, nicméně brát musíte v potaz, že se za chvíli okoukají. Pokud nebudete vyloženě toužit po zapsání se do jednu z nejvyšších příček v celosvětové síni skóre, začnete se za chvíli nudit.

Hm, hokejky mají stejny... divny

Kdo toho svleče více?

Erotický podtext je hlavním tahákem Bikiny Balls celkově, tudíž jde do ústraní nějaká kvalitnější obsahová složka hry. Autoři si proto alespoň vynasnažili na grafickém zpracování, očividně využívající fotek převedených jistým filtrem do „jakoby“ kreslené podoby. Jednotlivé části oblečení jsou posléze na ženách překryty ve vrstvách, čili postupně dochází k jejich schovávání a tudíž k poodhalování kýžených skrytých míst.

• Mnoho bonusů
  • Pestrý výběr holek
  • Postupné obnažování
  • Příprava na nadcházející mistrovství světa
  • Možnost umístit se v celosvětovém žebříčku skóre
  • Brzy omrzí
  • Češka se mně osobně moc nezamlouvala :o)
  • Nic nového pod sluncem

Druhý díl Bikiny Balls je zkrátka příjemnou hrou, založenou na konceptu obyčejného arkanoidu. Samozřejmostí je nespočet bonusů, spousta krásných holek a mnoho úrovní, přičemž k dispozici je i český tým, respektive česká dívenka :-). Na druhou stranu se asi brzy neubráníte stereotypnosti a jednotvárnosti, jež jde u titulu podobného kalibru očekávat. Nicméně příznivcům eroticky ražených her, kteří vyloženě nečekají modré z nebe (leda tak zlatý pohár v letošním mistrovství, pozn. autora) Bikiny Balls 2 doporučuji.

Originalita: 1/10
Atmosféra: 7/10

Bikiny Balls 2 je lehce nadprůměrná, hezká a eroticky laděná arkádová hříčka. Nic víc, nic míň. A stejně - Češi, do toho!