Recenze: Blitzkieg - strátégův ráj na poli druhé světové války

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 6

Diskuze k článku

stevosk  |  12. 06. 2003 16:10

Ak toto je naozajstná recenzia na Blitzkrieg, tak ja veru neviem. Keď odhliadnem od štýlu 12-ročného dieťaťa tak som sa nedozvedel absolútne nič. Veru neviem koho zaujíma pri strategickej hre (aj keď toto je hra taktická) či sa mu víri prach pod pásmi jeho obrnenej kolóny. Na druhú stranu vôbec nič sme sa nedozvedeli o samostatnom modele strtégie v hre. Čo nového prináša v oblasti realtime, nakoľko je reálne chovanie jednotiek. Ako sa to celé ovláda a či sa tu dá vymyslieť aspoň zopár riešení útoku. Potom by som to aj z niečím porovnal napr. Steel Panthers, Close Combat 3, Battlefield a pod. A nakoniec by som autora upozornil, keď niečo píšem najprv si ujasním čo chcem povedať. Pretože táto recenzia mi o hre nepovedala nič.

|   |  Odpovědět
George (Jiří Černý)  |  12. 06. 2003 18:09

1) Styl - suche a sterilni recenze nepisu, doporucil bych jisty nejmenovany papirovy casopis. 2) Nevidim duvod, proc nenapsat neco o propracovanosti grafickych detailu hry, ale kazdemu se samozrejme nezavdecim. 3) V oblasti real--time neprinasi po Sudden Strike II noveho vcelku nic, proto take ztrata bodu za originalitu. 4) Realne chovani jednotek - v textu jasne stalo, ze do podobnych technickych rozboru nehodlam zabihat. Kdybych to udelal, najde se jiste spousta lidi, kteri mi budou tvrdit ze tahle zbran mela skutecne dostrel jen tolik a tolik a preneseno do hry to bylo tolik a tolik - o tuto oblast se nezajimam a  opet nevidim duvod, proc to nepriznat rovnou  (lepsi nez psat nesmysly).  5)Pokud vam ne, jinym zase naopak treba ano. George

|   |  Odpovědět
stevosk  |  13. 06. 2003 10:02

Nechcel som autora článku uraziť, iba trochu vyprovokovať aby nám aspoň v budúcich recenziách podal vyčerpávajúcejšie informácie. Pretože ak si onu hru chcem zahrať a po kúpe zistím že som totálne vyhodil prachy pretože hra je len akýsi odvar Age of Empires s tančíkmi, tak by som bol dosť nasraný. Takže do budúcna by som len chcel vedieť, v hre sa dá urobiť to a to. Naopak to sa nedá a chýba to tam, Celkovo je to nudné resp. príšerne nehratľné, alebo je vynikajúci koncept prináša viacero nových prvkov a oplatí sa to hrať. Lenže práve to mi tam chýbalo. Ale na druhú stranu sory za ten začiatok minulého príspevku bolo to nadnesené.

|   |  Odpovědět
George (Jiří Černý)  |  13. 06. 2003 17:36

Dobra, pokusim se priste jeste pridat. Pokud si to clovek  kupuje hry jako originaly, pak doporucuju zahrat si pred nakupem i demo. Recenze jsou prece jenom trochu ovlivneny subjektivnimi nazory autoru. Nekdo, kdo ma k teto tematice hodne blizko, muze byt Blitzkriegem nadseny pochopitelne o mnoho vice a hraje to uz jenom proto, ze je to strategie z II. svetove valky. Jinak OK, v pohode.

|   |  Odpovědět
Berzeger  |  16. 08. 2005 19:17

jj, já jsem docela nadšenec do WW2 a tahle hra mě opravdu chytla! Už tam mám odehraných nějakých 10 hodin. Těch 299,-Kč *rozhodně* nelituju!!

|   |  Odpovědět
HeReTiC  |  08. 01. 2009 10:34

Mne sa recenzia pacila. Vzdy citam k jednej hre co najviac recenzii a som rad, ak sa co najviac odlisuju a dozviem sa nieco nove. Viac hlav viac rozumu a myslim ze aj v tomto clanku (az na trochu zdlhavy uvod) sa najde vela uzitocneho.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor