proboha co to je za dalsi nesmyslnou oslavnou recenzi ? hral ste to vubec ? vzdyt je to ubohost - nejde lehnout, debilni ovladani, umela inteligence zadna, cele to stoji na jednom prikazu - "strilejte tamhle" a ja to zatim vobehnu jinudy... ehm, tedy jedinou moznou cesto kerou to obehnout jde ! grafika je priserna !!! chovani zbrani ma do autenticity daleko... pustte si CS:S a kouknete na pohyb uzaveru... v BiA zadny uzaver neni ! zvuky zbrani nejsou synchronizovany s pohybem a strelbou... je to nejhorsi valecna hra co vysla... CoD, HD2 vsechno lepsi... to uz starej Ghost Recon byl lepsi a to nebyli videt zbrane... ok, du se schovat za papirovou bednu a zkuste ji prostrelit !
Proberte se !
pod nasledujici bych se podepsal:
neviditelné zdi, kam se podíváte. Nepřekonáte 50cm vysoký plůtek, ani s pomocí vedle stojícího vozíku. Dokonce ani do volného prostoru nejde jít, prostě to nejde a hotovo.
Naprosto nulový stupeň volnosti při hře, musíte jít otrocky přesně danou cestou, na přesně daných místech vás hra zmrazí a nemůžete udělat ani krok. Musíte poslouchat hovory spolubojovníků až do konce. Srovnejte s volností v HL2, kdy jsem třeba během hovoru vědců studoval, co mají na nástěnce nebo jaký používají počítač
v samém úvodu dostanete medaili za podlezení jedné klády a přelezení druhé. Směšné. Bohužel jsem při tom skřípěl zuby.
Z 5 metrů jsem puškou zasáhl němce asi až na 20. pokus. Nemyslím si, že bych byl nějak moc nešikovný.
Plánovací pohled: úplně k ničemu, pořád překáží větve, otáčet se dá "rozumně" jen tlačítky. Kdo hrál Hidden&Dangerous2, musí z toho být na infarkt.
neexistuje ukládání. Pouze checkpointy. Takže pokud se skoro mrtví dobelháte náhle do checkpointu, hra se automaticky uloží a nemáte šanci si "loadnout" pozici v dřívějším, lepším místě. Jedině zbývá hrát celou kapitolu znova. Paráda
všechny předměty jsou pevně zabetonované do země, s ničím nehnete, nic neprostřelíte, atd... Sice se z prken práší ostošest, ale neuděláte do nich ani dírku. Je opravdu úžasná scéna u hry s 90%, vydaná v roce 2005(!), ve které stojí Němec 10 kroků od vás za dvěma bedýnkama a vy do něj pražíte vesele z 0.3 liberního kanónu a Němec se ještě veseleji usmívá a ani se nehne, protože ho nezasáhnete, nezraníte, prostě jako by tam nebyl. Zrovna tak spolubojovníci. Opravdu famózní AI nepřátel a spolubojovníků!
Skripty. Např. dokud neodděláte Němce ve stáji, neexistuje cesta dál. Kolegové stojí u plotu a neotevřou vrátka. Jak ho odděláte, otevřou je. Nemůžete dělat nic po svém, zkoušet jiné varianty, je pouze jedna.
Ovládání: omylem jsem zmáčkl klávesu F6 a hra se nějak podivně zastavila, resp. přepnula se pohled a musel jsem promačkat několikrát všechny klávesy, aby ovládání zase ožilo. Všechny povely nejsou v menu Controls. Proč?
proč v jedné kapitole zabití spolubojovníci zase ožívají v následující?
Můj první dojem byl rozpačitý právě kvůli grafice - to však nehodnotím. Hodnotím to, že když jsem v prvním levelu , kde jsem skutečně mohl ovládat panáčka co šel se mnou (tam co se na začátku trénuje na strašáku do zelí) o tohoto přišel hned v úvodu, protože se (jak píšete vy) skvěle intuitivně ukryl za balíčkem slámy cca 40cm vysokým, kde ho hned odpráskli, tak nebyl sebemenší problém vymlátit těch 10 -15 nácků i bez něho. a bez sebemenšího odporu ze strany dojčáků.(hraji na standartní střední obt.)
Nezlobte se na mě, ale hru, kde náckové čekají za neprůstřelnými plůtky ,až na ně dojde řada (ano skutečně se nesnažili mne obejít, natož mi třeba hodit granát) - nepovažuji za dobrou, natožpak reálnou. - bohužel - protože nápad s velením "pouhou myší" je výborný a dovedu si ho představit ve spojení např s reáliemi Call of Duty - kde bychom se potom možná mohli bavit i o nejlepší hře roku. Takto jsem však bohužel zklamán (i vaší reportáží, na základě které jsem se pro hru rozhodl).
Propadák. Dle ovládání, které je úplně mimo mísu všech FPS her počínaje snad DOOMem soudím, že je to konverze budoucí konzolovky. Zbraně se přehazují TAB místo 1-2-3-..., nedá se lehnout, běžet, vykukovat za roh, chodit potichu apod.
Destrukční model je dětinský. Z těžkého kulometu neprostřelíte prkna v podlaze převráceného vozu. Kulky nezanechávají stopy na zdech.
Hra je těžce lineární, nemáte šanci odbočit z trasy a zkusit jinou cestu. Grafika je úděsná. Je to prostě hranaté s barevnými texturami. A ty textury ... pánové si snad nedali ani tu práci nafotit textury na zdi baráků.
AI splubojovníků se opravdu hodí akorát na podpůrnou palbu. Jinak jsou to mentálové. Protivníci naštěstí taky.
Lze mít pouze tolik zbraní, kolik máte na začátku mise. Prostě, pokud začínáte jenom s Garantem, tak si k němu nezvednete německý samopal ze země, ale pouze vyměníte. V jiných levelech, kde máte na začátku pušku i samopal to jde.
Tipuju to na konverzi hry na konzoli a podle toho to vypadá. Před 5ti lety možná bomba, dnes propadák. Ovšem je to takový hype, že se to nestydí prodávat za 1.500,-
... a dalsi a dalsi dobre napsane postrehy na ***
doporucuju precist toto - http://www.gamespot.com/pc/action/brothersinarms/reader_review.html?id=3442564